Page 3 of 4

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 26 Mar 2018, 12:20
by megax96
Am adus 2 poze cu stingerul pe circuit. :D

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 30 Mar 2018, 17:52
by mr_wizard
Se vede doar una!

Oare ce consum real o fi având V6-le ăsta?

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 04 Apr 2018, 08:09
by SEBASTIAN_RACINGCODE
La o astfel de masina iti pui si problema volumului la portbagaj.

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 24 Feb 2019, 12:30
by megax96
Portbagajul este foarte lat si lung dar ca adancime... slabut rau. Si da stiu ca e special facut asa pentru ca platforma a fost gandita ptr 1 motor electric + baterii EV, dar luand in considerare dimensiunea masinii, este foarte mic portbagajul.

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 07 Jun 2019, 18:16
by Cip87
Am dat si eu comanda de un 2.0 t-gdi gt line. Incepe lunga asteptare pana la livrare. Masina mi se pare dementiala, plus ca este o aparitie, sunt f putine in tara. Cu emblemele de korea o sa faca senzatie, abia astept :D

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 08 Jun 2019, 11:09
by ingerulol
@Cip87 s-o stapanesti sanatos cand va veni (intre timp poate se rezolva si problemele cu drumurile de pe la noi).
Cat te-a dus si de la ce dealer ai luat-o ?

Te rog frumos explica-mi care e treaba cu emblemele ? Cum sunt diferite ?

LE: gata am gasit - interesant ... de unde le luam ? Unde se gasesc ? si cat costa ai idee ?

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 09 Jun 2019, 13:19
by Cip87
Am luat o de la mit motors, au dat un pret mai ok fata de autonet de pe giulesti, 36.200...eu emblemele o sa le iau din america, am gasit un magazin pentru stinger, au tot felul de produse....emblemele de korea mi se par ca arata mult mai bine fata de cele normale:p

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 09 Jun 2019, 13:35
by Cip87
Sunt 2 variante de korea, cea pe care ai pus o tu si astea. Eu le vreau pe astea:)) E vine de la engineered for excellence sau ceva de genul.

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 10 Jun 2019, 11:33
by Caralumba

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 27 Feb 2020, 16:58
by tomavlad1
CIP87 Bănuiesc că ai achiziționat motorul de 2.0. Cum te împaci cu el? Am făcut de curând un scurt test drive(as fi vrut mai mult) și mi a plăcut foarte mult.
Stau în cumpănă pentru următoarea mașină, stinger vs electrica...

Trimis de pe al meu CLT-L29 folosind Tapatalk




Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 19 Mar 2020, 17:53
by nirox
Niste bijuterii :)

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 29 Mar 2020, 22:15
by ionutp

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 05 Aug 2020, 23:25
by quelloo

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 05 Aug 2020, 23:41
by surfer
Asa cum ziceam...

Vazusem toate clipurile alea, si nu cred ca adunate sunt mai mult de 15 secunde per clip in care se mentioneaza "neajunsurile".

Cat despre schimbat, eu am zis ca in sport e altceva, nu in manual.
Si asta zic toti review-erii.

Initial am crezut ca te referi la problemele avute de baietii din State cu servodirectia si/sau cutia, lucruri izolate si rezolvate pe garantie. Ca si culoarea galben, ca si discurile/placutele cu trepidatii, si alte cateva "bube" din primul an.

Noua, stock si echipata cu tot, e best buy in clasa ei si la banii ei (sub 50k la noi), tinand cont de: pret de achizitie, garantie, dotari+performante, posibilitati de imbunatatire, costuri intretinere si rulare.

Lucruri precum impozit, consum, asigurari - te pot da inapoi, clar.

La banii astia si performante (chiar plus) se incadreaza E 43 AMG, SH, 2018. Daca iti permiti sa mergi cu ea, caci in afara de impozit, restul sunt toate mai mari.

Una peste alta, Stinger este de luat in calcul. 2.0 cu ratiunea, 3.3 cu sufletul :)

Re: Kia Stinger GT 3.3 Twin Turbo 370 hp / 2.2 CRDI

Posted: 05 Aug 2020, 23:47
by quelloo
alea 15 secunde se refera toate la cutie.
iar cum pentru mine oricum ar fi un f mare compromis, macar sa fie una dintre cele bune.

si daca nici in manual nu te lasa s-o tii in viteza cum vrei tu, nu prea am ce face cu ea la stilul meu de condus afara.

cea de 2 clar nu impresioneaza. am condus-o. cea de 3.3 da, acceleratie si motor merita... dar ca problema de mai sus + impozitul ala.