KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Bogdan,
Am uitat sa precizez cam start stop și autohold. Am inteles ca asta ajuta ambreiajul.
Multumesc
Am uitat sa precizez cam start stop și autohold. Am inteles ca asta ajuta ambreiajul.
Multumesc
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green
-
- Posts: 60
- Joined: 30 Nov 2020, 17:00
- Auto: Xceed
- Location: Brasov
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
@ DCC08 Nu știu dacă sunt eu cel mai în măsură să dau multe sfaturi despre DCT nefiind un inginer sau un expert în utilizarea lor însă pot să împărtășesc propria mea experientă cu roșcata mea.
Cum merg eu în mod normal
1. Utilizez frâna normal - în sensul că o aplic astfel încât să funcționeze star stop corect, nu doar o țin puțin apăsată să nu se miște mașina când sunt la o trecere / cedează /girație etc. Când apăs normal frâna și o țin decuplează automat cutia chiar dacă este în drive, se vede cel mai ușor atunci când nu intră start stop (cazuri în care nu oprește motorul că ai AC-ul pornit și clima nu a ajuns în temp etc.) pentru că turația scade la fel ca atunci când o pui tu manual pe N. Dacă țin frâna apăsată foarte puțin am impresia că mașina este un pic ezitantă și vrea să o țină din ambreiaj cea ce sigur duce la uzură prematură.
2. Încerc sa o las eu manual pe N dacă este un semafor sau trecere la nivel de cale ferată. Nu știu sincer dacă ajută sau nu dar nici rău nu îi face și este ok pentru mine, este în stilul meu de condus făcând asta și la mașinile manuale pe care le conduc.
3. Cât pot încerc să evit crawling, deplasarea cu viteză foarte mică în trafic bară la bară, cum ai face o pornire de pe loc nesfârșită . Cred că acest scenariu este cel mai păgubos pentru orice cutie care are ambreiaje, fie ea DCT, DSG (same thing), manuală etc. Poate cele care au ajutor de la motor electric suferă mai puțin în acest scenariu. încerc cât pot în această situație să stau liniștit pe loc până se mișcă traficul din față și pot face o plecare normală din loc chiar dacă ulterior opresc complet iar, încerc pe tot posibilul să nu mă deplasez lipit de bara celui din față la viteză foarte mică. Acum depinde foarte mult de trafic, la noi la Brașov deși se aglomerează binișor în intervale orare normale, nu este prăpădul din București la aceleași ore. Merg de prea multe ori în București și sunt momente când traficul face viața acolo aproape imposibilă
Sincer nu cred că "dracul" este așa negru, sunt mai puțin fiabile transmisiile dual clutch? posibil însă nici un gunoi complet nu cred că sunt cum le tot blamează unii și alții. În-afară de PDK-ul de la Porsche care am citit și auzit păreri că sunt cele mai performante și fiabile, toți producătorii au avut ușoare probleme de calitate la DCT-uri. Și eu mi-am asumat un posibil risc de fiabilitate dar nu cred în nici un caz că este sfârșitul lumii. Dacă merg normal cu ea nu mă aștept la surprize neplăcute prea mari și nici dacă este necesar la un moment dat să schimb un set de ambreiaje nu este o tragedie. Cum am tot citit păreri în mediu on-line nu te poți aștepta să o conduci ca pe o transmisie cu convertizor de cuplu într-un trafic infernal zi de zi și să fie super fiabilă sau să nu aibă uzură prematură, nu cred că o astfel de abordare este realistă.
Legat de păreri, branduri, etc În primul rând trebuie să fie alegerea ta, să îți placă ție și să atingă punctele tale, orice mașină este un compromis între nevoile și dorințele tale, dacă Xceed este cel care bifează punctele tale perfect, bucurate de ea când vine și mulți km fericiți Pentru mine a fost o alegere corectă și compromisul optim pentru mine. Lucrând în domeniul automotive toate brandurile premium europene cu care am interacționat sunt doar axate pe reducerea costurilor de producție punct, nimic mai mult nimic mai puțin Nu prea le mai pasă de fiabilitate, pe orice problemă de calitate fac push pe furnizori tier 1, furnizorii sunt mai interesați de calitate de frica reclamațiilor și penalizărilor de calitate de la OEM însă până la un punct pentru că tier 1 au rate de profit anemice, până la 2 cifre max în medie așa că și ei încearcă să reducă riscuri nu ca brandul X sau Y să fie fiabil.
PS 1 nevasta, sper să nu vadă nu are nici o treabă și nu o conduce cu prea mare atenție sau grijă, deși se da 20 la sută din timp cu ea cred că face uzură cât 80 la sută ai mei.
PS 2 sunt sigur că este postat și în topicul dedicat DCT însă canalul EE a atacat subiectul acesta chiar pe faimosul DCT
https://www.youtube.com/watch?v=W42zsFYjZvM
Cum merg eu în mod normal
1. Utilizez frâna normal - în sensul că o aplic astfel încât să funcționeze star stop corect, nu doar o țin puțin apăsată să nu se miște mașina când sunt la o trecere / cedează /girație etc. Când apăs normal frâna și o țin decuplează automat cutia chiar dacă este în drive, se vede cel mai ușor atunci când nu intră start stop (cazuri în care nu oprește motorul că ai AC-ul pornit și clima nu a ajuns în temp etc.) pentru că turația scade la fel ca atunci când o pui tu manual pe N. Dacă țin frâna apăsată foarte puțin am impresia că mașina este un pic ezitantă și vrea să o țină din ambreiaj cea ce sigur duce la uzură prematură.
2. Încerc sa o las eu manual pe N dacă este un semafor sau trecere la nivel de cale ferată. Nu știu sincer dacă ajută sau nu dar nici rău nu îi face și este ok pentru mine, este în stilul meu de condus făcând asta și la mașinile manuale pe care le conduc.
3. Cât pot încerc să evit crawling, deplasarea cu viteză foarte mică în trafic bară la bară, cum ai face o pornire de pe loc nesfârșită . Cred că acest scenariu este cel mai păgubos pentru orice cutie care are ambreiaje, fie ea DCT, DSG (same thing), manuală etc. Poate cele care au ajutor de la motor electric suferă mai puțin în acest scenariu. încerc cât pot în această situație să stau liniștit pe loc până se mișcă traficul din față și pot face o plecare normală din loc chiar dacă ulterior opresc complet iar, încerc pe tot posibilul să nu mă deplasez lipit de bara celui din față la viteză foarte mică. Acum depinde foarte mult de trafic, la noi la Brașov deși se aglomerează binișor în intervale orare normale, nu este prăpădul din București la aceleași ore. Merg de prea multe ori în București și sunt momente când traficul face viața acolo aproape imposibilă
Sincer nu cred că "dracul" este așa negru, sunt mai puțin fiabile transmisiile dual clutch? posibil însă nici un gunoi complet nu cred că sunt cum le tot blamează unii și alții. În-afară de PDK-ul de la Porsche care am citit și auzit păreri că sunt cele mai performante și fiabile, toți producătorii au avut ușoare probleme de calitate la DCT-uri. Și eu mi-am asumat un posibil risc de fiabilitate dar nu cred în nici un caz că este sfârșitul lumii. Dacă merg normal cu ea nu mă aștept la surprize neplăcute prea mari și nici dacă este necesar la un moment dat să schimb un set de ambreiaje nu este o tragedie. Cum am tot citit păreri în mediu on-line nu te poți aștepta să o conduci ca pe o transmisie cu convertizor de cuplu într-un trafic infernal zi de zi și să fie super fiabilă sau să nu aibă uzură prematură, nu cred că o astfel de abordare este realistă.
Legat de păreri, branduri, etc În primul rând trebuie să fie alegerea ta, să îți placă ție și să atingă punctele tale, orice mașină este un compromis între nevoile și dorințele tale, dacă Xceed este cel care bifează punctele tale perfect, bucurate de ea când vine și mulți km fericiți Pentru mine a fost o alegere corectă și compromisul optim pentru mine. Lucrând în domeniul automotive toate brandurile premium europene cu care am interacționat sunt doar axate pe reducerea costurilor de producție punct, nimic mai mult nimic mai puțin Nu prea le mai pasă de fiabilitate, pe orice problemă de calitate fac push pe furnizori tier 1, furnizorii sunt mai interesați de calitate de frica reclamațiilor și penalizărilor de calitate de la OEM însă până la un punct pentru că tier 1 au rate de profit anemice, până la 2 cifre max în medie așa că și ei încearcă să reducă riscuri nu ca brandul X sau Y să fie fiabil.
PS 1 nevasta, sper să nu vadă nu are nici o treabă și nu o conduce cu prea mare atenție sau grijă, deși se da 20 la sută din timp cu ea cred că face uzură cât 80 la sută ai mei.
PS 2 sunt sigur că este postat și în topicul dedicat DCT însă canalul EE a atacat subiectul acesta chiar pe faimosul DCT
https://www.youtube.com/watch?v=W42zsFYjZvM
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Mulțumesc mult Bogdan pentru micul ghid.
Toate cele bune!
Toate cele bune!
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green
-
- Posts: 44
- Joined: 28 Jul 2022, 14:22
- Auto: Kia Sportage 2019 GDi 1.6 4x2
- Location: Bucuresti
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Am zis sa iti intorc vizita
Felicitari si asteptare scurta iti doresc!
Am citit ce ai scris la inceput referitor la trapa. Mi se pare f mult 7 cm de scadere din inaltime cauzata de trapa. Am mai auzit de la un prieten care a fost la test drive cu un XCeed cu trapa si a zis ca statea cocosat dar ma gandeam ca exagereaza...
Cruise controlul nu e influentat de accelerare din cate stiu eu, adica poti sta cu el pornit, accelerezi si schimbi banda si apoi revine la viteza setata. Cel putin asa am vazut ca functioneaza cel de pe Sportage. Dar oricum e ceva ce ei ar trebui sa puna in standard pe masini dpmdv...
Scaunele ventilate mie mi se pareau best buy, dar eu sufar si de caldura deci poate sunt subiectiv
Navigatia a fost inclusa? O vad trecuta cu 0.00.
Referitor la ce scria Bogdan mai sus, am vazut acum ceva timp (6 ani) un document intern cu costul total de productie pentru Duster. 3300E, in conditiile in care se vinde cu 14000 atunci.
Felicitari si asteptare scurta iti doresc!
Am citit ce ai scris la inceput referitor la trapa. Mi se pare f mult 7 cm de scadere din inaltime cauzata de trapa. Am mai auzit de la un prieten care a fost la test drive cu un XCeed cu trapa si a zis ca statea cocosat dar ma gandeam ca exagereaza...
Cruise controlul nu e influentat de accelerare din cate stiu eu, adica poti sta cu el pornit, accelerezi si schimbi banda si apoi revine la viteza setata. Cel putin asa am vazut ca functioneaza cel de pe Sportage. Dar oricum e ceva ce ei ar trebui sa puna in standard pe masini dpmdv...
Scaunele ventilate mie mi se pareau best buy, dar eu sufar si de caldura deci poate sunt subiectiv
Navigatia a fost inclusa? O vad trecuta cu 0.00.
Referitor la ce scria Bogdan mai sus, am vazut acum ceva timp (6 ani) un document intern cu costul total de productie pentru Duster. 3300E, in conditiile in care se vinde cu 14000 atunci.
Kia Sportage 2019 GDi 1.6 4x2
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
@Andrei_i6
Iti spun și aici ca ai făcut o alegere senzațională. Îmi curgeau și mie balele după Stinger (exterior și interior senzaționale, motorizare și dotări de top, finisaje de excepție, garanție de 7 ani) dar nu am primit aprobare bugetara de la jumătatea mea mai buna (ne permitem dar soția este un fel de Hagi Tudose în varianta contemporana feminina).
Acum legat de masina mea...Faci o mica confuzie între SCC și HDA. Eu nu am vrut HDA pentru ca practic asta înseamnă setarea vitezei automat în Cruise Control de către masina de la sine putere, în funcție de limita de viteza pe drumul respectiv. SCC e altceva. Dacă am inteles bine înseamnă activarea frânei automat dacă exista riscul unei coliziuni când ești în Cruise Control.
Da, navigația de 10.25 inch este inclusa începând cu al doilea nivel de echipare.
Cu trapa nu este legenda urbana. Asa mi s-a spus și am verificat cu ruleta 2 XCeed, unul cu trapa, celalalt fără. Spațiul la cap la cel cu trapa era mai mic cu 7 cm. Acum îmi pare rău că am ales și setarea electrica a poziției scaunelor pentru ca și de acolo mai dispar 4 cm.
Și nu glumeam când am spus de contrele cu proprietarii de cazane nemțești vechi de 10 ani. Nu vreau sa fiu înțeles greșit, am avut și Audi și BMW și au fost mașini foarte bune.
Tocmai ce am fost suspendat pe Softpedia timp de 7 zile pentru ca:
Un meltean a intervenit pe topicul meu și a facut mișto de mine ca tocmai mi-am cumpărat un Sandero chinezesc și m-a invitat pe jurnalul lui de bord sa vad ce masina are. Și m-am îngrozit...Are un S8 din 2013 și se lauda acolo cum merge cu 290 pe autostrada cu copil mic în masina și ca ce îl enervează aia care merg doar cu 160 pe banda a doua pe autostrada. Și toți ceilalți îl aplaudau...Și i-am făcut cu ou și cu oțet pe toți ca din cauza lor nu ne ne civilizam si din cauza cocalarilor de pe acel topic nu dam înainte ca țară. Și am fost acuzat de atac la persoana și suspendat.
Cat despre scaune ventilate. Nevasta-mea rade de mine, mai în gluma mai în serios ca sunt termo-reglabil, ca reptilele. Eu nu sufăr nici de caldura, nici de frig. Bunica mea îmi zicea ca sunt ca nelumea, vara ma îmbrac gros și iarna subțire. Asa ca nu îmi lipsesc scaunele ventilate mai ales ca nu am avut vreodată. În schimb parbrizul încălzit este priceless.
Asa cum am spus și eu în acest topic, acum 15 ani, o mașină cumpărată de importator de la producător cu 4000 USD era vândută în RO cu 11000 euro. Am văzut actele de achiziție de la producator myself.
Iti spun și aici ca ai făcut o alegere senzațională. Îmi curgeau și mie balele după Stinger (exterior și interior senzaționale, motorizare și dotări de top, finisaje de excepție, garanție de 7 ani) dar nu am primit aprobare bugetara de la jumătatea mea mai buna (ne permitem dar soția este un fel de Hagi Tudose în varianta contemporana feminina).
Acum legat de masina mea...Faci o mica confuzie între SCC și HDA. Eu nu am vrut HDA pentru ca practic asta înseamnă setarea vitezei automat în Cruise Control de către masina de la sine putere, în funcție de limita de viteza pe drumul respectiv. SCC e altceva. Dacă am inteles bine înseamnă activarea frânei automat dacă exista riscul unei coliziuni când ești în Cruise Control.
Da, navigația de 10.25 inch este inclusa începând cu al doilea nivel de echipare.
Cu trapa nu este legenda urbana. Asa mi s-a spus și am verificat cu ruleta 2 XCeed, unul cu trapa, celalalt fără. Spațiul la cap la cel cu trapa era mai mic cu 7 cm. Acum îmi pare rău că am ales și setarea electrica a poziției scaunelor pentru ca și de acolo mai dispar 4 cm.
Și nu glumeam când am spus de contrele cu proprietarii de cazane nemțești vechi de 10 ani. Nu vreau sa fiu înțeles greșit, am avut și Audi și BMW și au fost mașini foarte bune.
Tocmai ce am fost suspendat pe Softpedia timp de 7 zile pentru ca:
Un meltean a intervenit pe topicul meu și a facut mișto de mine ca tocmai mi-am cumpărat un Sandero chinezesc și m-a invitat pe jurnalul lui de bord sa vad ce masina are. Și m-am îngrozit...Are un S8 din 2013 și se lauda acolo cum merge cu 290 pe autostrada cu copil mic în masina și ca ce îl enervează aia care merg doar cu 160 pe banda a doua pe autostrada. Și toți ceilalți îl aplaudau...Și i-am făcut cu ou și cu oțet pe toți ca din cauza lor nu ne ne civilizam si din cauza cocalarilor de pe acel topic nu dam înainte ca țară. Și am fost acuzat de atac la persoana și suspendat.
Cat despre scaune ventilate. Nevasta-mea rade de mine, mai în gluma mai în serios ca sunt termo-reglabil, ca reptilele. Eu nu sufăr nici de caldura, nici de frig. Bunica mea îmi zicea ca sunt ca nelumea, vara ma îmbrac gros și iarna subțire. Asa ca nu îmi lipsesc scaunele ventilate mai ales ca nu am avut vreodată. În schimb parbrizul încălzit este priceless.
Asa cum am spus și eu în acest topic, acum 15 ani, o mașină cumpărată de importator de la producător cu 4000 USD era vândută în RO cu 11000 euro. Am văzut actele de achiziție de la producator myself.
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green
-
- Posts: 44
- Joined: 28 Jul 2022, 14:22
- Auto: Kia Sportage 2019 GDi 1.6 4x2
- Location: Bucuresti
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Da, multi nu inteleg ca la viteza respectiva e nevoie doar de o fractiune de secunda sa se intample un dezastru iar singurul loc unde ar trebui sa se poata ajunge acolo este pe circuit.
Pe de alta parte, Softpedia are un 'renume'. Am avut cont acum ceva timp si am renuntat, erau numai troli..
Tata a avut Hyundai 10 ani si mergea foarte des la intalnirile lor lunare. Era o comunitate foarte ok. De asta mi-am si facut cont aici, chiar cred ca iti iei Kia/Hyundai in momentul in care te gandesti si analizezi putin situatia
Pe de alta parte, Softpedia are un 'renume'. Am avut cont acum ceva timp si am renuntat, erau numai troli..
Tata a avut Hyundai 10 ani si mergea foarte des la intalnirile lor lunare. Era o comunitate foarte ok. De asta mi-am si facut cont aici, chiar cred ca iti iei Kia/Hyundai in momentul in care te gandesti si analizezi putin situatia
Kia Sportage 2019 GDi 1.6 4x2
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Corect Andrei. Dacă renunti la prejudecăți (de exemplu multi folosesc termenul "chinezarie" prea des dar eu am comandat de pe AliExpress produse care au fost mult mai bune și durabile decât cele produse în DE si vândute prin Emag), dacă renunti la ideea ca dacă nu ai MB, BMW, AUDI miroase a sărăcie și dacă analizezi rațional ofertele de pe piață sunt șanse mari sa ajungi sa iti iei o KIA/Hyundai. Legat de acel meltean...ca sa vezi cum sunt cocalarii care n-au bani de un suc dar se lauda cu mașinile lor. Acel S8 pe care și l-a luat (din 2013 repet) era 4.0 TFSI 605 CP Stock dar i-a scos electronic limitatorul de viteza și l-a dus pe la vreo 700 cp. Dar...ii monitoriza consumul mai ceva ca doctorii care monitorizează tensiunea cardiacilor. Adică sa iti iei masina cu atâția căluți și sa fii nemulțumit de consum mi se pare ceva...mind blowing. Pe Softpedia, pentru ca eu cred despre mine ca sunt un om echilibrat care recunoaște când greșește, ma simt clar parte vătămată. Adică eu le tot spuneam ca nu e bine ce face omul ala ca se pune pe el în pericol, pe familia lui și pe ceilalți participanți la trafic și toți au sărit pe mine cu replici de genul "e treaba lui ce face...".
În fine...noi să fim sănătoși. Cred ca renunt și eu la Softpedia ca deja am destulă carne în frigider și am mai primit și de acolo o cantitate considerabila.
În fine...noi să fim sănătoși. Cred ca renunt și eu la Softpedia ca deja am destulă carne în frigider și am mai primit și de acolo o cantitate considerabila.
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Am vazut astazi lista de dotări de la noua Toyota Corolla Cross. E pur și simplu mind blowing ce vezi acolo. Sunt cel puțin vreo 10 "dotari" care erau în standard și la mașinile produse acum 50 ani, fără pretenții de premium. Ramai uimit de câte pot sa pună ăștia acolo, doar ca să o facă mai lunga și mai cuprinzătoare, exact ca pomana țigănească, ca sa iti ia ochii. Mai trebuie sa pună la dotări ca masina are volan și roti și e tacâmul complet. Acesta este un aspect pe care l-am apreciat la Kia și anume ca nu trec în lista de dotări standard itemuri care sunt de un minim bun simt pentru o mașină din secolul 21.
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
hai ca nici cu Kia nu mi-e rusine )
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Verifica Kia Niro EV, masina de 51.000 euro cu volan de plastic, nu e imbracat in piele.WTF Kia, incotro?
Trebuie sa ai probleme grave sa nu iei Tesla la banii aia sau alte masini gen Megane si mai ramai si cu 10.000 euro in buzunar.
Trebuie sa ai probleme grave sa nu iei Tesla la banii aia sau alte masini gen Megane si mai ramai si cu 10.000 euro in buzunar.
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
***Yamaha Tracer 9GT MY23
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Am fost astăzi la MIT Motors unde au expusă o KIA XCeed MY2023 culoare Celadon Spirit Green nivel de echipare City + opționale. Va împărtășesc urmatoarele:
1. Termenul general înaintat cu privire la livrare este de 6-8 luni. Cu puțin noroc și dacă ai cutie manuala poate veni în 2-4 luni. Cu puțin ghinion si dacă ai 7DCT poate veni chiar și intr-un an. Cei de la MIT au precomandat câteva mașini cu cutie manuala. Deci, dacă sunteți interesați puteți primi masina in maximum o luna.
2. Pe MY2023 Android Auto merge wireless. Am făcut proba cu telefonul meu prin amabilitatea dlui Micu.
3. Dacă vreti sa evitați elementele de piano black va puteți comanda cu nivel de echipare City + opționale cât cuprinde.
4. În mod greșit am crezut ca dacă scaunul este cu comenzi electrice scade spațiul la cap. De fapt nu scade. Este la fel (aviz persoanelor inalte).
5. Verdele este unul foarte plăcut, deschis cu reflexii de galben la lumina. Nu este țipător ca la Skoda sau Ford. Încă o temere care a dispărut în cazul meu.
6. Interiorul este foarte bine închegat, îmbinările tind spre perfectiune, materiale moi și placute la atingere cam peste tot.
7. Portbagajul este mai puțin spațios decât îmi imaginam dar pentru un cuplu fara copii sau pentru o familie cu copil/copii care nu pleacă în vacanta cu casa după ei este arhisuficient.
8. Deși la toate nivelurile de echipare apare în standard dotarea de bandouri laterale în culoarea caroseriei...de fapt la niciun nivel de echipare nu vine cu bandouri laterale în culoarea caroseriei.
Cam atât caci dacă merg mai departe cu impresiile și informatiile devin foarte subiectiv.
1. Termenul general înaintat cu privire la livrare este de 6-8 luni. Cu puțin noroc și dacă ai cutie manuala poate veni în 2-4 luni. Cu puțin ghinion si dacă ai 7DCT poate veni chiar și intr-un an. Cei de la MIT au precomandat câteva mașini cu cutie manuala. Deci, dacă sunteți interesați puteți primi masina in maximum o luna.
2. Pe MY2023 Android Auto merge wireless. Am făcut proba cu telefonul meu prin amabilitatea dlui Micu.
3. Dacă vreti sa evitați elementele de piano black va puteți comanda cu nivel de echipare City + opționale cât cuprinde.
4. În mod greșit am crezut ca dacă scaunul este cu comenzi electrice scade spațiul la cap. De fapt nu scade. Este la fel (aviz persoanelor inalte).
5. Verdele este unul foarte plăcut, deschis cu reflexii de galben la lumina. Nu este țipător ca la Skoda sau Ford. Încă o temere care a dispărut în cazul meu.
6. Interiorul este foarte bine închegat, îmbinările tind spre perfectiune, materiale moi și placute la atingere cam peste tot.
7. Portbagajul este mai puțin spațios decât îmi imaginam dar pentru un cuplu fara copii sau pentru o familie cu copil/copii care nu pleacă în vacanta cu casa după ei este arhisuficient.
8. Deși la toate nivelurile de echipare apare în standard dotarea de bandouri laterale în culoarea caroseriei...de fapt la niciun nivel de echipare nu vine cu bandouri laterale în culoarea caroseriei.
Cam atât caci dacă merg mai departe cu impresiile și informatiile devin foarte subiectiv.
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
9. 9. Mi s-a confirmat ca cei care au schimbat comanda din MY2022 în MY2023 au prioritate.
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Android Auto wireless merge momentan doar pe unitățile de 8", cum e pe City. Pe unitățile de 10 (încă) nu merge, pe niciun model Kia/Hyundai.
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Nasol atunci. Scuze pentru dezinformare dar nu știam...
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green
Re: New Hulk - KIA XCEED 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23
Kia/Hyundai au acord semnat cu TomTom si nu vor da drumul la wireless pe ecranele mari.