Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

alexcrist
Posts: 812
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by alexcrist »

Iar clipul ăla e fix parte din motivele pentru care piața nu vrea ce merită cu adevărat. :lol: Sigur, vezi unele numere, dacă ai noroc în anumite condiții, dar în rest la general imaginea e mult mai proastă decât ar fi cu o captură la 60fps. Uneori e chiar mai proastă decât o captură nativă la 30fps.

Chestii precum acel efect de dublare care face ca imaginea să apară falsificată și ușor de contestat, chestii precum supra-procesare extrem de agresivă pentru reducerea excesivă a zgomotului (cred că pe A129 e mai ok, dar pe A229 Plus e dezastru, fără să exagerez efectiv dispar obiecte din imagine, precum unii stâlpi), și chestii precum că ziua, ca în filmarea mea de mai sus, HDR e egal cu 0 și numerele tot nu se văd cum s-ar vedea la 60.

Dar să nu ne lungim prea mult în detalii.

Însă dacă ar fi să mai iau azi o cameră Viofo, m-aș limita tot la A129. Am avut și eu de prin 2017 (2 camere pe 2 mașini). Foarte bună, stabilă, că activezi HDR sau nu treaba ta, dar vei obține rezultate ok. Camerele noi sunt mult grăbite (să fie primii care ies cu Stavis 2) și se vede în firmware. Dacă se îmbunătățește în timp, poate, dar...

alexcrist
Posts: 812
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by alexcrist »

Aici 2 topicuri pe care le-am deschis descriind problemele mele cu A229 Plus:
https://dashcamtalk.com/forum/threads/6 ... ght.50294/
https://dashcamtalk.com/forum/threads/b ... fps.50351/

Dacă te interesează cumva modelul ăsta, să știi la ce să te aștepți. :)

CataCGI
Posts: 42
Joined: 27 Jan 2022, 21:15
Auto: Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by CataCGI »

Multumesc @alexcrist si @Laurm pentru informatii. Ce-i drept, inca nu mi-am achizitionat o camera de bord intrucat nu m-a convins niciuna pana acum, dar mai prospectez piata.

Am avut o perioada foarte incarcata si nu prea am mai avut timp sa intru pe forum, insa revin cu update-uri legate atat de zgarietura, cat si de masina in general. Sa incepem cu inceputul:

1. Zgarietura - la vreo saptamana si ceva de la postare, politistii au gasit vinovatul si l-au adus sa dea cu subsemnatul. A fost gasit vinovat, iar eu am fost chemat la biroul de Accidente Usoare sa iau procesul verbal si RCA-ul vinovatului. Avea RCA tot la Groupama, asa ca procedura a fost usoara. M-am dus la IMG Jilava, undeva pe la mijlocul lui Ianuarie, am deschis dosar si m-au chemat foarte repede sa o si repare (din nou, foarte operativi oamenii). Am lasat masina la service, unde a stat cam 3-4 zile si am primit-o reparata. Eu sunt multumit de cum a iesit lucrarea, pare ca noua. S-au miscat bine, au lucrat bine, problema rezolvata.

2. Tot prin Ianuarie, iaca am facut si 30.000 km si in acelasi timp, 2 ani de cand am masina, motiv pentru care m-am dus sa fac prima revizie "mare" (in sensul in care pe langa ulei si filtre, de data asta am schimbat si lichidul de frana/ambreiaj). Din nou programat, stat o ora pe acolo, plecat cu masina. Pretul reviziei a fost de 1000 si ceva de RON, cu vreo 200 de RON mai scump decat in cazul reviziei simple (ulei + filtre). Multumit de pret, multumit de lucrare, problema rezolvata. Dupa 30.000 km si 2 ani, ma declar in continuare foarte multumit de masina si de service. Si inca imi place foarte mult masina, cum arata, cum se conduce, cum se simte etc.

3. Tot prin Ianuarie, a venit si momentul sa reinnoiesc CASCO + RCA. La RCA am dat cel mai mult de pana acum, de cand detin o masina, desi am o clasa buna Bonus si desi XCeed-ul are cilindree mai mica decat prima mea masina. Putin peste 1600 RON m-a dus RCA-ul la Groupama - nu ii mai satura Dumnezeu pe astia cu RCA-ul lor. Desi n-am avut niciodata niciun accident din cauza mea, in fiecare an platesc din ce in ce mai mult la RCA - tara nimanui cu ASF-ul care doarme in ghete. Daca in cazul RCA-ului le urez numai de dulce, in cazul CASCO sunt chiar multumit. Daca va aduceti aminte, anul trecut am schimbat parbrizul in urma unei pietricele ambitioase care mi-a spart parbrizul fix in punctul in care focalizez cu privirea. Distractia cu parbrizul a fost facuta pe CASCO si a costat vreo 4000 de RON - neasteptat pentru un parbriz de Kia, dar well...aia e. Eram foarte curios cat o sa-mi sara CASCO, dar - soc si surpriza - am platit la fel ca anul trecut, facand fix acelasi tip de CASCO cu fix aceleasi optiuni. Vreo 3800 RON m-a costat CASCO full pe un an la Groupama, cu fransiza zero in caz de orice. Deci nici nu s-a ieftinit (ca doar am avut eveniment), dar nici nu s-a scumpit. Am fost multumit ca dupa ce am reparat parbrizul am platit la fel. In oferta aparea ca o chestie e mai scumpa ca anul trecut, una mai ieftina, dar totalul da la fel.

4. Multe alte vesti nu am, intrucat de la revizia din Ianuarie si pana acum, abia abia am mai facut 3000 km. Desi n-am mai avut multe drumuri, am totusi noutati: am cumparat niste servetele de sters pielea de pe volan si schimbator de la Kaufland care fac minuni (sunt in masina, asa ca nu stiu cum se numeste, ceva care incepe cu P parca, dar cand ma uit va scriu). Doi ani de mers cu masina au lasat ceva urme de piele si grasime de pe maini pe volan. Prima data am crezut ca s-a tocit pielea de pe volan, dar nu, era doar murdar. M-am chinuit eu initial cu ceva servetele normale si apa, dar nu rezolvam nimic. Cu servetelele astea de la Kaufland, o data a trebuit sa dau si acum volanul meu este ca nou. Va recomand sa va luati si voi, intrucat pe langa rolul de curatare, au si rol de hidratare. Ca tot vorbim de hidratare, am cumparat si un lichid de hidratare pentru chedere de la Liqui Moly. Inca n-am apucat sa dau cu el pe chedere, dar o sa il aplic curand si va dau de stire.
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”