Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

CataCGI
Posts: 41
Joined: 27 Jan 2022, 21:15
Auto: Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by CataCGI »

yso wrote: 09 Jul 2022, 10:12 Nu se mai da husa aceea - e prea scumpa :shock: La mine a venit cu husa cand am luat Ceed-ul in 2019.
Nici presuri originale nu iti mai dau (cele pe care scrie Ceed/Xceed). Sunt unele cu patratele acum...
Si la mine a venit tot cu presuri de la Rigum (probabil de acelea vorbesti), insa sunt foarte bune si se potrivesc perfect. Eu am cumparat chiar si tava de portbagaj de la ei si sunt foarte multumit, se potriveste perfect si ea. Pacat ca nu se mai da husa, m-ar interesa una.
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI

CosminC
Posts: 7
Joined: 15 May 2022, 12:15
Auto: Kia XCeed
Location: Oradea

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by CosminC »

yso wrote:Nu se mai da husa aceea - e prea scumpa :shock: La mine a venit cu husa cand am luat Ceed-ul in 2019.
Nici presuri originale nu iti mai dau (cele pe care scrie Ceed/Xceed). Sunt unele cu patratele acum...
Daca vrei sa facem schimb iti dau eu cele originale textile inscriptionate XCeed pentru cele cu patratele. Sunt noi, nefolosite.

yso
Posts: 235
Joined: 18 Jan 2019, 10:56
Auto: --
Location: --

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by yso »

CosminC wrote: 09 Jul 2022, 23:28 Daca vrei sa facem schimb iti dau eu cele originale textile inscriptionate XCeed pentru cele cu patratele. Sunt noi, nefolosite.
Eu am masina din 2019 si am primit presurile originale - bunus cica. De fapt, toata lumea primea presurile gratis.
Gasesti presurile la Rimi cu 130 lei. Probabil de acolo le iau si ei ca sa faca economie. Sunt 68 de euro alea originale.

CataCGI
Posts: 41
Joined: 27 Jan 2022, 21:15
Auto: Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by CataCGI »

Salutare! Saptamana asta am prins un drum de aproximativ 30km pe o bucata scurta de drum judetean, o bucata de autostrada A1 si o bucata de centura a Bucurestiului. Eram curios cam cat as putea sa scot consum minim, iar pe bucata precizata am scos 4.7%, ceea ce mi se pare impresionant fiind doi oameni in masina si cu aerul conditionat pornit (in conditii de temperatura exterioara mare). Nu am mers subturat, ci pe la 2000 rpm, iar motorul se simtea relaxat (tinand cont ca momentul de cuplu maxim incepe de la 1500 rpm).

Apropo, am o curiozitate legata de joja: cand masori nivelul uleiului, el nu este la fel pe ambele parti ale jojei, iar diferenta dintre cele 2 fete e destul de mare. Practic pe o fata nivelul pica intre marcajele de minim si maxim, iar pe cealalta nivelul pare mult peste (ceea ce nu are cum, dat fiind faptul ca am uleiul pus de fabrica si atat, eu nu am completat niciodata), insa tot nu imi explic cum poate nivelul sa fie atat de diferit pe doua parti ale unei joje. Normal ar fi sa arate acelasi nivel pe orice fata te-ai uita. Ma gandesc ca una dintre fete intalneste ulei pe traseu, altul decat cel din baie, insa tot e o premiera pentru mine. La voi e la fel?
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI

CataCGI
Posts: 41
Joined: 27 Jan 2022, 21:15
Auto: Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by CataCGI »

Salutare! Probabil ati aflat deja, dar am zis sa va anunt si eu: s-a lansat XCeed MY23. Se prezinta cam in felul urmator:
- au introdus GT Line
- are farurile putin modificate (adancitura din interior e mai putin proeminenta)
- grila pare un pic de tot schimbata
- au renuntat la proiectoarele de ceata din bara fata si le-au mutat in faruri (n-am inteles cum s-ar folosi, dar aflam)
- au facut stopurile pe stil fagure (nu stiu daca doar pe GT Line sau si pe restul) - ca sa fiu sincer, nu pot sa zic ca dau bine pe masina, parca mai fluide sunt cele de pe MY22
- dotarile disponibile sunt cam la fel (eu n-am sesizat nicio diferenta)
- au adaugat o noua culoare (verde) si pare ca au schimbat nuanta de galben
- motoarele au ramas aceleasi
- interiorul a ramas la fel
- bineinteles, cireasa de pe tort, au mai adaugat vreo 5000 de euro la pret :D

Este o masina frumoasa in continuare, insa eu prefer design-ul de pe MY22 intrucat mi pare mai fluid.
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI

User avatar
DCC08
Posts: 124
Joined: 11 Aug 2022, 16:10
Auto: XCeed 1.5 T 7DCT GT Line MY23
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by DCC08 »

Hello. Eu mi-am comandat Xceed 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23 + opționale de vreo 5500 euro + culoarea verde de lansare dim care s-a scăzut maximul de Rabla (3000 euro).

Mie unul îmi place mai mult noua varianta but that's just me. Tind sa iti dau dreptate parțial doar pentru ca pe variantele de echipare inferioare GT Line nu sunt chestii wow în plus însă pe GT Line...MY23 arata superb. Arata mai agresiv. În plus la MY22 scobitura aceea de la blocurile optice fata dinspre grila mi se părea prea mare. Au mai redus-o un pic ceea ce este perfect în opinia mea. Iar blocurile optice secvențiale de la MY23 GT Line mi se par senzaționale. Le-am văzut în grupul VAG prima oara și mereu mi s-au scurs ochii după o astfel de dotare.

În plus fata de MY22 au lucrat un pic și la conectivitate și modul în care se prezintă digital cluster-ul. De asemenea am inteles de la dealer ca au lucrat și la softul cutiei de viteze. Au făcut diverse optimizări astfel încât celebrele probleme la 7DCT sa aibă incidenta mult mai mica.

În plus, mi se pare un pic cam exagerata suma de 5000 euro. Dacă ne uitam la cea mai ieftina varianta, e o diferență de circa 2000 euro MY22 vs MY23 în condițiile în care la MY23 sunt câteva dotări (destul de importante) în plus. Dacă ne uitam la comparatia celor mai scumpe variante MY22 vs MY23 e o diferență de sub 4000 euro în condițiile în care MY23 este echiparea GT Line care aduce numeroase dotări în plus.
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green

User avatar
DCC08
Posts: 124
Joined: 11 Aug 2022, 16:10
Auto: XCeed 1.5 T 7DCT GT Line MY23
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by DCC08 »

Referitor la intervențiile lui Mariusceed pe topicul inițiat de mine...Marius, pot sa spun cu certitudine după ce am recitit posturile tale ca ești un hater. În mod normal ai fi avut o urare de genul "sa fie intr-un ceas bun" etc dar tu Batman, Batman...idei de genul "stai sa vezi ce o sa pățești...", "proasta alegere..." când omul își exprima bucuria unei noi achiziții și mai ales pe un forum monomarca nu își au rostul...Btw...încă mai ești membru pe acest forum?

În alta ordine de idei, pana la urma masina este o combinație de:

subiectivism +
nevoi +
pret +
dotari disponibile +
feeling la TD +
fiabilitate observata si cuantificata prin rata de defectiuni la suta de masini +
modul de exploatare și întreținere +
dealer care stie sa isi vanda marfa +
noroc +
buget disponibil +
garantie +
modalitati de finantare (kia este singura marca la care impuls leasing oferă finanțare pe 7 ani și rata este mai suportabila) +
plecat urechea în stânga și în dreapta la experientele altora +
parerile specialistilor avizati.

Nu zic ca Kia XCEED este cea mai buna masina de pe piața doar ca aceasta masina a obtinut în cazul meu cel mai mare punctaj luand în considerare factorii mai-sus menționați. Alții pot obține punctaj maxim la mașinile concurente.
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green

mariusceed
Posts: 33
Joined: 12 Aug 2021, 18:01
Auto: Xceed MY22 1.5 T-GDI 6M
Location: Iasi

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by mariusceed »

E normal ca un client mai vechi să știe care e diferența de preț
Unii au prins discount producător și discount dealer, iar tu compari preț de listă la modul subiectiv, orbit de afacerea bună pe care ai făcut-o.

"Am inteles de la dealer ca au lucrat și la softul cutiei de viteze" :lol: Mor de râs!

CataCGI
Posts: 41
Joined: 27 Jan 2022, 21:15
Auto: Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by CataCGI »

DCC08 wrote: 13 Aug 2022, 12:20 Hello. Eu mi-am comandat Xceed 1.5 T-GDi 7DCT GT Line MY23 + opționale de vreo 5500 euro + culoarea verde de lansare dim care s-a scăzut maximul de Rabla (3000 euro).

Mie unul îmi place mai mult noua varianta but that's just me. Tind sa iti dau dreptate parțial doar pentru ca pe variantele de echipare inferioare GT Line nu sunt chestii wow în plus însă pe GT Line...MY23 arata superb. Arata mai agresiv. În plus la MY22 scobitura aceea de la blocurile optice fata dinspre grila mi se părea prea mare. Au mai redus-o un pic ceea ce este perfect în opinia mea. Iar blocurile optice secvențiale de la MY23 GT Line mi se par senzaționale. Le-am văzut în grupul VAG prima oara și mereu mi s-au scurs ochii după o astfel de dotare.

În plus fata de MY22 au lucrat un pic și la conectivitate și modul în care se prezintă digital cluster-ul. De asemenea am inteles de la dealer ca au lucrat și la softul cutiei de viteze. Au făcut diverse optimizări astfel încât celebrele probleme la 7DCT sa aibă incidenta mult mai mica.

În plus, mi se pare un pic cam exagerata suma de 5000 euro. Dacă ne uitam la cea mai ieftina varianta, e o diferență de circa 2000 euro MY22 vs MY23 în condițiile în care la MY23 sunt câteva dotări (destul de importante) în plus. Dacă ne uitam la comparatia celor mai scumpe variante MY22 vs MY23 e o diferență de sub 4000 euro în condițiile în care MY23 este echiparea GT Line care aduce numeroase dotări în plus.
Salut! Ma bucur sa aud ca ti-ai comandat masina, abia astept sa citesc despre ea dupa ce o sa iti vina (in cazul in care vei dori sa scrii). De asemenea, abia astept sa le vad pe strada. Am observat ca generatia pe care o am eu s-a vandut destul de bine (mi se pare ca are o cota destul de mare in piata de masini noi de pe strazile patriei). Sa fie intr-un ceas bun!
DCC08 wrote: 13 Aug 2022, 14:08 Referitor la intervențiile lui Mariusceed pe topicul inițiat de mine...Marius, pot sa spun cu certitudine după ce am recitit posturile tale ca ești un hater. În mod normal ai fi avut o urare de genul "sa fie intr-un ceas bun" etc dar tu Batman, Batman...idei de genul "stai sa vezi ce o sa pățești...", "proasta alegere..." când omul își exprima bucuria unei noi achiziții și mai ales pe un forum monomarca nu își au rostul...Btw...încă mai ești membru pe acest forum?

În alta ordine de idei, pana la urma masina este o combinație de:

subiectivism +
nevoi +
pret +
dotari disponibile +
feeling la TD +
fiabilitate observata si cuantificata prin rata de defectiuni la suta de masini +
modul de exploatare și întreținere +
dealer care stie sa isi vanda marfa +
noroc +
buget disponibil +
garantie +
modalitati de finantare (kia este singura marca la care impuls leasing oferă finanțare pe 7 ani și rata este mai suportabila) +
plecat urechea în stânga și în dreapta la experientele altora +
parerile specialistilor avizati.

Nu zic ca Kia XCEED este cea mai buna masina de pe piața doar ca aceasta masina a obtinut în cazul meu cel mai mare punctaj luand în considerare factorii mai-sus menționați. Alții pot obține punctaj maxim la mașinile concurente.
Va rog sa va certati in alta parte!
mariusceed wrote: 20 Aug 2022, 13:03 E normal ca un client mai vechi să știe care e diferența de preț
Unii au prins discount producător și discount dealer, iar tu compari preț de listă la modul subiectiv, orbit de afacerea bună pe care ai făcut-o.

"Am inteles de la dealer ca au lucrat și la softul cutiei de viteze" :lol: Mor de râs!
Va rog sa va certati in alta parte!
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI

CataCGI
Posts: 41
Joined: 27 Jan 2022, 21:15
Auto: Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by CataCGI »

Salutare! De cand am povestit ultima oara, s-au intamplat 2 lucruri despre care voi povesti in 2 post-uri separate: o excursie in Grecia (da, cu masina cu tot) si prima revizie.

Sa incepem cu vacanta: nu eram fanul zborului cu avionul nici inainte de pandemie, desi am zburat de multe ori, insa "lipsa de exercitiu" din timpul pandemiei m-a facut sa zic "anul asta merg cu masina in vacanta". Asa ca m-am alaturat romanilor care striga cat ii tin plamanii "Thassos, venim!". Am incarcat masina cu bagaje (care au incaput in portbagaj, ce-i drept, un pic cam inghesuite), m-am trezit de dimineata si am plecat spre Thassos via Bulgaria (urata tara). Cum se ajunge in Grecia banuiesc ca stiti majoritatea (sau cel putin Waze-ul vostru stie) asa ca vom sari peste aceasta parte.

Ce e important din vacanta asta este cum s-a comportat masina si anume, impecabil. A facut fata cu succes drumurilor din Bulgaria, a consumat foarte putin combustibil (mult mai putin decat ma asteptam), in jur de 6%, dat fiind ca ne-am mai plimbat si pe insula. Climatronic-ul a functionat impecabil si racea masina aproape instant, ceea ce ne salva de temperaturile ridicate pe care le-am prins. Cand intram in masina era sauna, dar in cateva secunde clima isi facea simtita prezenta. Avand in vedere ca am incercat sa nu iau amenda, am descoperit la ce este buna optiunea de "Limit", eu avand piciorul mai greu de fel. Cu cativa kilometri inainte de destinatie, am incurcat un pic drumul si am luat-o pe un drum "mai ca de insula", drept urmare am testat si cum se descurca pe un usor off-road. S-a descurcat de minune, daca aveam o masina mai joasa, nu stiu daca treceam de toate portiunile. Am parcurs aproximativ 1600 km in aceasta excursie si pot spune ca s-a dovedit a fi confortabila la drum lung. Vreau sa profit de ocazie si sa mai laud odata suspensiile de pe XCeed, ca grozava treaba au mai facut.
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI

CataCGI
Posts: 41
Joined: 27 Jan 2022, 21:15
Auto: Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by CataCGI »

Prima revizie merita un post separat, asa ca voi detalia aici: fiind de parere ca uleiul si filtrele schimbate mai devreme nu pot face niciun rau masinii, ci doar bine, am decis sa fac prima revizie dupa 10.000 km, nu 15.000 km asa cum scrie in carte. Am sunat la International Motors Group (IMG) Jilava, de unde am si achizitionat masina si am stabilit impreuna cu ei o programare la prima ora a diminetii, intrucat programul meu e destul de incarcat in timpul zilei. Daca era sa pot veni la orice ora, programarea se putea face in aceeasi saptamana, insa la prima ora cum am vrut eu, s-a facut la vreo saptamana si ceva distanta, lucru foarte ok pentru mine.

Am ajuns acolo la 8:20, la 8:30 am predat cheia, iar la 9:30 aveam masina gata si factura achitata. Totul a decurs foarte civilizat, am primit toate informatiile necesare inainte de revizie, am putut sa asist in timpul lucrarii si s-a trecut totul in carte si pe factura. "Amenda" a fost in jur de 800 si ceva de lei, ceea ce mi se pare a fi un pret super decent, dar fiind faptul ca s-a facut in reprezentanta, cu piese originale si faptul ca trecem si printr-o perioada de inflatie. Imi aduc aminte ca la Passat ma costa cam 650 de lei revizia facuta "la baieti", inainte de inflatie. Comparand cu ceea ce era la Passat si cu ce am mai auzit pe la alte marci, cred eu ca este un pret foarte decent. Lucrarea s-a facut foarte curat, au mai verificat si una-alta pe la masina si am concluzionat ca merge brici.

Am citit foarte multe povesti de groaza din reprezentante, dar prima mea experienta la service-ul IMG a fost foarte ok si mi-a dat speranta ca inca mai exista reprezentante/marci care isi respecta clientii. Am facut prima revizie si am plecat fericit de acolo, fiind bucuros atat de masina, cat si de reprezentanta.

Daca dupa achizitia masinii, l-am laudat pe Alexandru M de la vanzari care a avut rabdare sa ma ajute cu toate detaliile necesare, acum dupa revizie vreau sa ii laud pe baietii de la service, atat de la receptie, cat si de la mecanica. Foarte amabili, profesionisti si prompti toti. Ii recomand ca reprezentanta si sper sa o tina tot asa. Nota 10+ pana acum.
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI

User avatar
DCC08
Posts: 124
Joined: 11 Aug 2022, 16:10
Auto: XCeed 1.5 T 7DCT GT Line MY23
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by DCC08 »

Salut. În primul rand mulțumesc pentru cuvintele frumoase. Hate-uri si flame-uri am primit destule pana acum, chiar și de la posesori de kia (ba ca e prea scumpa pentru o kia, ba ca mi-am luat un sandero chinezesc, ba ca o sa vad eu pe dracu' mai ales din cauza 7DCT etc.).

Tu ca și alți posesori de XCeed sunteți mulțumiți de mașinuța voastră, ceea ce este de bine. Sa le stăpâniți sănătoși în continuare, fără probleme și drumuri bune sa aveți.

Te rog sa ma scuzi ca am făcut din jurnalul tau de bord câmp de bătălie dar am fost provocat și m-a luat valul.

Am fost posesor pana acum a circa 15 mașini (noi și sh) dar dacă pana acum aceste mașini trebuiau sa îndeplinească niște utilitati bine definite de data aceasta sunt cel mai entuziasmat doar pentru ca este prima mea jucărie. Tocmai de aceea va voi tine la curent pe jurnalul meu de bord cu experientele, sper eu pozitive, la volanul XCeed-ului meu.

Toate cele bune!
KIA XCeed 1.5 T-Gdi 160HP MHEV 7DCT GT Line MY23 - Celadon Spirit Green

mariusceed
Posts: 33
Joined: 12 Aug 2021, 18:01
Auto: Xceed MY22 1.5 T-GDI 6M
Location: Iasi

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by mariusceed »

Nu ți-am spus nicăieri că aș fi nemulțumit de mașină. Trebuie doar să-ți temperezi așteptările pe partea de garanție. E jale!!!
CataCGI e mulțumit de o revizie făcută pe banii lui. Așteaptă să vezi cum te vor trata în termenii garanției. :lol:

CataCGI
Posts: 41
Joined: 27 Jan 2022, 21:15
Auto: Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by CataCGI »

Salutare! Ma tin din februarie sa scriu despre cele intamplate in vacanta de iarna. Am plecat in Austria sa ne dam cu placile. Desi cu ceva emotii la inceput, dupa o buna planificare, am reusit sa bagam in masina toate bagajele, incluzand cele 2 placi de snowboard + echipamentele si catrafusele ce le-am carat dupa noi. Am plecat dis de dimineata si, dupa un drum destul de lung, am ajuns intr-una dintre superbele statiuni de schi din Austria. Nu o sa va plictisesc cu drumul si nici cu vacanta in sine, insa o sa specific cateva lucruri care va pot interesa.

In primul rand, am obtinut o medie de consum extrem de buna, 6.6% pentru intregul drum de aproximativ 3000 de kilometri (dus-intors). Mi se pare un consum extrem de decent, dat fiind faptul ca am alergat destul de tare pe farama de autostrada pe care o avem si faptul ca aveam masina plina ochi.

In al doilea rand, pe cand eram prin Ungaria (la dus), intr-un moment de franare la viteza mica, am auzit un zgomot de frecare. M-am gandit ca este vreo pietricica intre disc si placuta si ca o sa se duca in cele din urma. Ei bine, am tot trait cu speranta, dar zgomotul a ramas. Mi-am zis ca o sa ma duc la service sa verifice in cazul in care nu se potoleste. Nu s-a potolit nici la dus, nici la intors. Acum facem paranteza.

Intorcandu-ne pe meleaguri romanesti, dupa ce am mers pe minunatele autostrazi din Austria si Ungaria, cand mai aveam mai putin de 100 km pana acasa, conducand linistit pe A1, am luat o piatra in geam de am crezut ca ma impusca cineva. La norocul meu chior, piatra a lovit fix unde stau eu cu privirea si a facut o dauna destul de serioasa. Nu aveam cum sa las situatia asa intrucat spartura era fix in ochii mei si ma incomoda la condus, drept urmare, m-am infiintat la service (tot la IMG) ca sa schimb parbrizul. Inchidem paranteza si revin cu update-ul zgomotului din franare.

Daca tot am ajuns la service de voie, de nevoie din cauza parbrizului (activitate ce o voi detalia in postarea urmatoare), i-am rugat pe baieti sa verifice si zgomotul de la franare. Au gasit, pe partea interioara a discului, cea mai ambitioasa piatra care nu s-a tocit nici dupa mai bine de 2000 km si probabil sute/mii de franari. A lasat in schimb o urma in placuta si in disc, insa nimic ingrijorator sau care sa necesite schimbul lor. Mi-au scos piatra si mi-au zis sa merg asa ca se vor reaseza, iar santurile vor disparea. Evident, zgomotul a disparut si am plecat bucuros ca a fost doar o piatra si nu altceva mai grav.
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI

CataCGI
Posts: 41
Joined: 27 Jan 2022, 21:15
Auto: Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Location: Bucuresti

Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT

Post by CataCGI »

Iar acum, hai sa vorbim despre schimbatul parbrizului. Tocmai ce imi reinnoisem in ianuarie asigurarea CASCO la Groupama. Mi s-a parut un pic ciudat ca anul acesta m-a costat mai mult decat anul trecut, in conditiile in care nu am avut niciun eveniment anul trecut, insa am pus si asta pe baza inflatiei si am mers mai departe. Am o asigurare destul de buna: varianta Extreme (cea mai tare din parcare) + o gramada de extraoptiuni. Cei de la IMG au punct de constatare Groupama chiar la ei la service, asa ca partea de constatare + intocmire dosar de dauna a mers super repede (multumiri baietilor de la IMG). Au facut poze la masina, au deschis dosarul de dauna si am asteptat aprobarea pe dauna, aprobare care a venit chiar in aceeasi zi (multumiri Groupama). A ramas ca vor comanda parbrizul si vor reveni catre mine ca sa ma duc sa-l schimbe.

In decurs de 2-3 saptamani de la raportarea daunei a venit parbrizul, a fost acceptat si costul reparatiei de catre Groupama si am gasit si o programare in service in functie de programul meu. Am fost cumva surprins ca schimbul unui parbriz la Kia (piese + manopera) a fost de aproximativ 4000 RON, parbrizul fiind aprox. 3500 RON. Scumput, insa noroc ca aveam CASCO (sunt curios cu cat o sa-mi creasca polita la anul). Baietii de la IMG au fost din nou extrem de operativi si au rezolvat repede cu schimbarea parbrizului. Practic, am dus masina la prima ora si am luat-o seara. Au un adeziv care se intareste in cateva ore, insa mi-au recomandat sa nu iau denivelari mari la viteza mare in drumul spre casa si sa nu spal masina vreo 2-3 zile, ca sa fie totul ok pe termen lung, sa nu apara acele microfisuri care duc la infiltratii. Paranoic cum sunt, intr-un Bucuresti plin de gropi si denivelari, am facut aproape 2 ore pana acasa. In viata mea nu am mers asa de incet si grijuliu :lol:

Au trecut aproape 2 luni de cand am schimbat parbrizul si nu am nicio problema cu el. Totul este ca din fabrica - au pus fix acelasi tip de parbriz, senzorii si camerele din el merg perfect, totul bine si frumos. Am plecat satisfacut din nou din service-ul IMG. De asemenea, am fost satisfacut si de Groupama, intrucat nu am intampinat probleme. Mentionez ca am fransiza 0, asa ca n-a trebuit sa scot niciun ban din buzunar pentru toata distractia asta.

Mai am putin si ma duc si la revizie, intrucat ma apropii de 20000 km, iar asa cum stiti, prefer sa fac revizia mai devreme decat scrie in carte, ca nu face rau. In acesti 20000 km nu am avut nicio problema cu XCeed-ul si sunt in continuare extrem de bucuros de achizitia facuta.
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”