The Red XCeed 204 HP
Re: The Red XCeed 204 HP
Corect, in zona Arenei Nationale e parcata si prafuita
Daca ai nevoie sa verifici ceva da-mi un semn si, in masura timpului, ne putem vedea.
Daca ai nevoie sa verifici ceva da-mi un semn si, in masura timpului, ne putem vedea.
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5231
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: The Red XCeed 204 HP
Suntem vecini.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: The Red XCeed 204 HP
Stiam
Aveai EGO la Sportage si l-am remarcat
Aveai EGO la Sportage si l-am remarcat
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
A venit si timpul primei revizii, IMG, la fix 1 an si doar 7340 km.
Ca de obicei, servicii ok, oameni amabili.
Toate consumabilele au fost de la ei, au pus 4 l de ulei Shell Helix Ultra Pro AF 5W30 - pentru cine e interesat de ce ulei se pune in service.
Cost total 684 lei.
Am avut o singura nemultumire, am reclamat un clinket in bord la pornirea de pe loc si mi s-a spus ca nu are nimic, nu auzim nimic. Doar ca eu sunt cam pushy si am insistat (acum 10 ani poate nu as fi facut asta) si dupa verificari suplimentare si teste s-a constatat ca un arc de la pedala de ambreiaj scartaie. Nu am facut acum nimic, nu aveam chef sa tin masina imobilizata pana dadeau tot jos si venea arcul cu pricina si mi s-a spus ca nu afecteaza cu nimic, insa s-ar fi putut o abordare mai buna.
Inainte de revizie uleiul pe joja era aproape de full, deci nu mananca ulei. Am mai descoperit acum, dupa 1 an, o chestie draguta: are senzor si pt capota deschisa, la cea veche nu aveam. Evident, complet inutil, daca am descoperit-o dupa 1 an
Ca de obicei, servicii ok, oameni amabili.
Toate consumabilele au fost de la ei, au pus 4 l de ulei Shell Helix Ultra Pro AF 5W30 - pentru cine e interesat de ce ulei se pune in service.
Cost total 684 lei.
Am avut o singura nemultumire, am reclamat un clinket in bord la pornirea de pe loc si mi s-a spus ca nu are nimic, nu auzim nimic. Doar ca eu sunt cam pushy si am insistat (acum 10 ani poate nu as fi facut asta) si dupa verificari suplimentare si teste s-a constatat ca un arc de la pedala de ambreiaj scartaie. Nu am facut acum nimic, nu aveam chef sa tin masina imobilizata pana dadeau tot jos si venea arcul cu pricina si mi s-a spus ca nu afecteaza cu nimic, insa s-ar fi putut o abordare mai buna.
Inainte de revizie uleiul pe joja era aproape de full, deci nu mananca ulei. Am mai descoperit acum, dupa 1 an, o chestie draguta: are senzor si pt capota deschisa, la cea veche nu aveam. Evident, complet inutil, daca am descoperit-o dupa 1 an
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Nu știu de prima generație, dar pe gen 2 sigur a existat senzorul de capotă. Poate ai avut și tu pe prima generație, dar n-ai aflat de el.
E direct util dacă uiți capota deschisă (dacă n-o uiți, nu e ), și mai e util la sistemul de alarmă. Și cred că mai e util la operații de mentenanță (parcă ziceau unii că Start&stop nu e activ cu capota deschisă, să nu se oprească în service).
Mie o singură dată mi s-a întâmplat la Rio (de generație cu Ceed 2) să uit capota. Așteptam pe cineva într-o parcare și m-am gândit să completez parbrizolul. Am deschis capota (doar de la bord, n-am și ridicat-o) și m-am dus la portbagaj. Imediat a apărut persoana și a trebuit să plec de lângă mașină. Efectiv am uitat că deschisesem capota. Și tot încuiam mașina din telecomandă, ușile toate se încuiau, portbagajul se încuia, dar nu se aprindeau semnalizările. Abia după câteva încercări de încuiat/descuiat am realizat că uitasem capota semi-deschisă. Mna...
P.S.: Ai și senzor de geamuri deschise. Dacă oprești motorul și deschizi ușa șoferului cu vreun geam deschis, îți bipăie.
E direct util dacă uiți capota deschisă (dacă n-o uiți, nu e ), și mai e util la sistemul de alarmă. Și cred că mai e util la operații de mentenanță (parcă ziceau unii că Start&stop nu e activ cu capota deschisă, să nu se oprească în service).
Mie o singură dată mi s-a întâmplat la Rio (de generație cu Ceed 2) să uit capota. Așteptam pe cineva într-o parcare și m-am gândit să completez parbrizolul. Am deschis capota (doar de la bord, n-am și ridicat-o) și m-am dus la portbagaj. Imediat a apărut persoana și a trebuit să plec de lângă mașină. Efectiv am uitat că deschisesem capota. Și tot încuiam mașina din telecomandă, ușile toate se încuiau, portbagajul se încuia, dar nu se aprindeau semnalizările. Abia după câteva încercări de încuiat/descuiat am realizat că uitasem capota semi-deschisă. Mna...
P.S.: Ai și senzor de geamuri deschise. Dacă oprești motorul și deschizi ușa șoferului cu vreun geam deschis, îți bipăie.
Re: The Red XCeed 204 HP
Pe gen 1 sigur nu aveam, cred ca sistemul de alarma functiona si cu capota ridicata, iar Start & Stop nu aveam
Siguranta aia mecanica care blocheaza capota astfel incat sa nu se ridice in mers mi se pare f utila si suficienta (acum 100 de ani pe Skoda lui tata am avut o experinta neplacuta cand s-a ridicat capota in parbriz in timpul mersului)
Nici de senzorul de geamuri nu stiam Asta insa mi se pare util, mi s-a mai intamplat sa plec de la masina si sa ma intreb daca am ridicat geamurile (desi le deschid foarte rar, traiasca climatronicul, sunt un cobai ce adora sa traiasca in mediu controlat)
Siguranta aia mecanica care blocheaza capota astfel incat sa nu se ridice in mers mi se pare f utila si suficienta (acum 100 de ani pe Skoda lui tata am avut o experinta neplacuta cand s-a ridicat capota in parbriz in timpul mersului)
Nici de senzorul de geamuri nu stiam Asta insa mi se pare util, mi s-a mai intamplat sa plec de la masina si sa ma intreb daca am ridicat geamurile (desi le deschid foarte rar, traiasca climatronicul, sunt un cobai ce adora sa traiasca in mediu controlat)
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Si un consum din ultimele 6 luni, herghelia setoasa este ...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Dacă include consum de oraș, nu pare așa mare.
O chestie care acum mi-a sărit în ochi. Dacă ți se întâmplă să uiți geamurile, le poți închide și din telecomandă dacă ai toate geamurile automate (ceea ce Style era standard, pe City cred că era opțional, standard erau electrice simple, fără auto up/down).
Re: The Red XCeed 204 HP
Consumul afisat include si mers in oras si mers pe autostrada la viteze variate.
@alexcrist, am testat azi inchiderea geamurilor din telecomanda si nu functioneaza. Si alertarea e jalnica, un beep amarat, doar pe bord iti arata cu rosu geamurile lasate. Ai mai multe detalii despre cum ai reusit tu?
@alexcrist, am testat azi inchiderea geamurilor din telecomanda si nu functioneaza. Si alertarea e jalnica, un beep amarat, doar pe bord iti arata cu rosu geamurile lasate. Ai mai multe detalii despre cum ai reusit tu?
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Ții apăsat pe telecomandă mai mult de 3 secunde. Găsești detalii în manual la capitolul 4-40 (sper să nu greșesc, am manualul în engleză la îndemână).
Alertele sunt discutabile. Eu prefer exact alerte mai subtile, decât altele care trezesc tot cartierul când se declanșează (mai ales noaptea, pe liniște între blocuri).
Alertele sunt discutabile. Eu prefer exact alerte mai subtile, decât altele care trezesc tot cartierul când se declanșează (mai ales noaptea, pe liniște între blocuri).
Re: The Red XCeed 204 HP
Am reusit sa ajung si eu la 16555 km dupa ce am facut Grecia si Austria.
In general masina a mers, nu ca m-as fi asteptat la altceva la kilometrii astia.
1. Am facut si cu asta Grossglockner, un drum asemanator Transfagarasanului, pe care ajungi cu masina la peste 2500 de metri. La cea veche (avea vreo 7 ani atunci) cand m-am intors la baza s-a aprins martorul de ABS. S-a stins a doua zi si nu s-a mai aprins niciodata. La asta noua la intoarcerea la baza mi s-a aprins senzorul de presiune in roti. Cu morcov (ca nu m-am invrednicit sa cumpar roata de rezerva) am verificat rotile si nu aveam pana, apoi am facut presiunea la o benzinarie si era relativ ok. Am resetat avertizarea si nu s-a mai reactivat. Concluzia e ca Kia nu ia in calcul niste situatii deosebite.
2. La pornirea la rece motorul face ca un tractoras. La oprire se aude ca o tigaie in care sare / picura ulei. Tehnologie coreeana...
3. Usa de la rezervor au pus-o dupa ce au testat masina; caci altfel ar fi vazut ca ba nu se inchide, ba face zgomot ata aia care tine busonul. O solutie e sa incui masina dupa ce alimentez, parca sta mai fix; apoi descui si plec. Atentie la detalii de coreean batran...
4, De bine; Cred ca am facut cel putin 20 de oameni sa devina potentiali cumparatori de Kia. Cand masina e intr-a 4-a si are 80 km/h, la un kickdown doar un Porsche o mai prinde. Astia cu Skoda Superb si alte masini normale pur si simplu ramaneau mult in spate si nici nu eru inconjurati de un nor de fum, cum mai obisnuiesc nemtoaicele sa faca. Si simti ca intra in modul racheta si parca plange cand ii ridici pedala pe la 160, ca ar mai vrea...ok, exagerez putin, dar e super cool.
Si cumva legat de asta: cand merg in modul 'repede' nu reusesc sa depasesc 3500 de ture. Trebuie sa trec pe modul 'crazy' ca sa pot folosi si plaja de turatii de pete 3500, ca nu se puna praful in cadranele de bord...
In general masina a mers, nu ca m-as fi asteptat la altceva la kilometrii astia.
1. Am facut si cu asta Grossglockner, un drum asemanator Transfagarasanului, pe care ajungi cu masina la peste 2500 de metri. La cea veche (avea vreo 7 ani atunci) cand m-am intors la baza s-a aprins martorul de ABS. S-a stins a doua zi si nu s-a mai aprins niciodata. La asta noua la intoarcerea la baza mi s-a aprins senzorul de presiune in roti. Cu morcov (ca nu m-am invrednicit sa cumpar roata de rezerva) am verificat rotile si nu aveam pana, apoi am facut presiunea la o benzinarie si era relativ ok. Am resetat avertizarea si nu s-a mai reactivat. Concluzia e ca Kia nu ia in calcul niste situatii deosebite.
2. La pornirea la rece motorul face ca un tractoras. La oprire se aude ca o tigaie in care sare / picura ulei. Tehnologie coreeana...
3. Usa de la rezervor au pus-o dupa ce au testat masina; caci altfel ar fi vazut ca ba nu se inchide, ba face zgomot ata aia care tine busonul. O solutie e sa incui masina dupa ce alimentez, parca sta mai fix; apoi descui si plec. Atentie la detalii de coreean batran...
4, De bine; Cred ca am facut cel putin 20 de oameni sa devina potentiali cumparatori de Kia. Cand masina e intr-a 4-a si are 80 km/h, la un kickdown doar un Porsche o mai prinde. Astia cu Skoda Superb si alte masini normale pur si simplu ramaneau mult in spate si nici nu eru inconjurati de un nor de fum, cum mai obisnuiesc nemtoaicele sa faca. Si simti ca intra in modul racheta si parca plange cand ii ridici pedala pe la 160, ca ar mai vrea...ok, exagerez putin, dar e super cool.
Si cumva legat de asta: cand merg in modul 'repede' nu reusesc sa depasesc 3500 de ture. Trebuie sa trec pe modul 'crazy' ca sa pot folosi si plaja de turatii de pete 3500, ca nu se puna praful in cadranele de bord...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Foarte frumos pe Grossglockner. Am fost si eu de 2 ori pana acum si vreau sa ma duc si cu Ceed-ul.
Acum trebuie sa ajungi si pe Stelvio
Acum trebuie sa ajungi si pe Stelvio
Re: The Red XCeed 204 HP
Multumesc pentru pontul cu Stevio, nu il stiam, l-am salvat. Arata superb si sunt mereu in cautarea unor astfel de dumuri. Spre bucuria sotiei mele, care are rau de masina )
Am mai fost cu cea veche pe Tre Cime - https://www.roadstodrive.com/tre-cime-di-lavaredo/ , dar nu a fost extraordinar, e si destul de scurt.
Am mai fost cu cea veche pe Tre Cime - https://www.roadstodrive.com/tre-cime-di-lavaredo/ , dar nu a fost extraordinar, e si destul de scurt.
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Pentru capacul de la benzină există un buletin de service prin care se rezolvă. Când ai drum la reprezentanță, întreabă. Cică ar dura cam o oră să îl rezolve.
Re: The Red XCeed 204 HP
Stiu de buletinul de service, dar asa imi e dor sa le vad entuziasmul... Ei la astea au senzatia ca muncesc pe gratis, te programeaza peste nu stiu cate zile...
Ma uitam cu invidie la colegul razesul parca care primea scrisori acasa pentru interventii, astia uita complet de existenta clientului imediat ce si-au luat banul.
Ma uitam cu invidie la colegul razesul parca care primea scrisori acasa pentru interventii, astia uita complet de existenta clientului imediat ce si-au luat banul.
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue