Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Salutare tuturor,
dupa 1200 de km deschid si eu un jurnal de bord ca sa va impartasesc opiniile mele despre masina.
Masina este KIA Ceed SW 1.4 TGDI 6MT echipare best +optionale, valoarea totala 16.440E (aici intra discontul oferit de dealer si tichetul de mediu)
Istoric comanda:
-24.05.2019 comanda
-27.05.2019 achitat factura avans
-30.08.2019 achitat rest de plata
-06.09.2019 ridicat masina de la reprezentanta Kia din Cluj Sa incepem cu cele rele:
-la ridicarea din reprezentanta pe usa soferului, partea superioara, chiar langa geam o ,,frumusete’’ de pata alba. Dupa aproximativ 40 de minute in care consilierul de vanzari a folosit spuma de curatat si alte solutii a iesit si respectiva pata. Dealerul la momentul respectiv mi-a oferit discont 350 lei fiind contravaloarea presurile din interior
-chederele de la geamurile pe spate nu erau/sunt prinse corespunzator, au lasat cativa mm in plus si astfel au facut ,,burta’’, nu sunt intinse
-pe cablurile electrice din compartimentul motor, pe sub scaunele din fata pe cablurile pentru avertizarea cuplarii centurii de siguranta, au ramas capete de scotch de hartie, initial am crezut ca e banda izolatoare cu care au prins cablurile
-usile pe fata nu se inchid usor ca cele de pe spate, trebuie sa tragi mai tare de ele (acum poate e si impresia mea, masina fiind noua am zis sa nu trantesc usile, dar m-am invatat cu ele)
-nivelul de ulei pe joja era la 3/4
-si cea mai mare dezamagire a fost cand am vazut imbinarea intre bord si tunelul median (a se vedea imaginea din atasament). La momentul respectiv am scris un email consilierului de vanzari in care mi-am exprimat nemultumirea legata de cele descrise mai sus. Am primit un telefon, a doua zi parca, in care le-am luat punctual, in concluzie a zis sa ma duc la reprezentanta pentru a putea verifica/remedia deficientele constatate daca nu in zilele urmatoare cel tarziu la prima revizie, am ales data primei revizii. Referitor la imbinarea intre bord si tunelul median rapunsul a fost citez ,, am verificat si masina din reprezentanta (tot un Ceed Sw) si apare la fel imbinarea’’. -in treapta a 3-a daca accelerez mai puternic se aude un zgomot, ca o bataie de plastic pe plastic
Cele bune:
-imi incanta privirea si simturile, dar sa revin cu picioarele pe pamant
-pozitionarea comenzilor pe bord
-pozitia pe scaune foarte comoda, si la un drum de 5 ore nu am simtit oboseala
-conduita de drum, directia, virajele foarte precise, accelerarea lina
-motorul foarte silentios
-puterea se transmite foarte bine la roata cand ai nevoie
Consumul mixt realizat 6.8 l (proportii exterior interior 65/35%)
Cel mai mic consum realizat pe un DN a fost 5.6l/100km mers cu sistemul de climatizare pe auto, schimbarea treptelor de viteza le-am facut in momentul in care aparea indicatorul in bord.
Per ansamblu sunt incantat de masina.
Sa auzim numai de bine.
dupa 1200 de km deschid si eu un jurnal de bord ca sa va impartasesc opiniile mele despre masina.
Masina este KIA Ceed SW 1.4 TGDI 6MT echipare best +optionale, valoarea totala 16.440E (aici intra discontul oferit de dealer si tichetul de mediu)
Istoric comanda:
-24.05.2019 comanda
-27.05.2019 achitat factura avans
-30.08.2019 achitat rest de plata
-06.09.2019 ridicat masina de la reprezentanta Kia din Cluj Sa incepem cu cele rele:
-la ridicarea din reprezentanta pe usa soferului, partea superioara, chiar langa geam o ,,frumusete’’ de pata alba. Dupa aproximativ 40 de minute in care consilierul de vanzari a folosit spuma de curatat si alte solutii a iesit si respectiva pata. Dealerul la momentul respectiv mi-a oferit discont 350 lei fiind contravaloarea presurile din interior
-chederele de la geamurile pe spate nu erau/sunt prinse corespunzator, au lasat cativa mm in plus si astfel au facut ,,burta’’, nu sunt intinse
-pe cablurile electrice din compartimentul motor, pe sub scaunele din fata pe cablurile pentru avertizarea cuplarii centurii de siguranta, au ramas capete de scotch de hartie, initial am crezut ca e banda izolatoare cu care au prins cablurile
-usile pe fata nu se inchid usor ca cele de pe spate, trebuie sa tragi mai tare de ele (acum poate e si impresia mea, masina fiind noua am zis sa nu trantesc usile, dar m-am invatat cu ele)
-nivelul de ulei pe joja era la 3/4
-si cea mai mare dezamagire a fost cand am vazut imbinarea intre bord si tunelul median (a se vedea imaginea din atasament). La momentul respectiv am scris un email consilierului de vanzari in care mi-am exprimat nemultumirea legata de cele descrise mai sus. Am primit un telefon, a doua zi parca, in care le-am luat punctual, in concluzie a zis sa ma duc la reprezentanta pentru a putea verifica/remedia deficientele constatate daca nu in zilele urmatoare cel tarziu la prima revizie, am ales data primei revizii. Referitor la imbinarea intre bord si tunelul median rapunsul a fost citez ,, am verificat si masina din reprezentanta (tot un Ceed Sw) si apare la fel imbinarea’’. -in treapta a 3-a daca accelerez mai puternic se aude un zgomot, ca o bataie de plastic pe plastic
Cele bune:
-imi incanta privirea si simturile, dar sa revin cu picioarele pe pamant
-pozitionarea comenzilor pe bord
-pozitia pe scaune foarte comoda, si la un drum de 5 ore nu am simtit oboseala
-conduita de drum, directia, virajele foarte precise, accelerarea lina
-motorul foarte silentios
-puterea se transmite foarte bine la roata cand ai nevoie
Consumul mixt realizat 6.8 l (proportii exterior interior 65/35%)
Cel mai mic consum realizat pe un DN a fost 5.6l/100km mers cu sistemul de climatizare pe auto, schimbarea treptelor de viteza le-am facut in momentul in care aparea indicatorul in bord.
Per ansamblu sunt incantat de masina.
Sa auzim numai de bine.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Salut,
Sa o stapanesti sanatos si drumuri bune.
Referitor la prinderea respectiva dintre bord si tunel nu este ok deloc... sper sa iti rezolve intr-un final problema , ai incercat totusi sa impingi de partea de jos sa vezi daca se clipseaza ?
Sa o stapanesti sanatos si drumuri bune.
Referitor la prinderea respectiva dintre bord si tunel nu este ok deloc... sper sa iti rezolve intr-un final problema , ai incercat totusi sa impingi de partea de jos sa vezi daca se clipseaza ?
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Mulțumesc pentru urări, la fel și ție. Am incercat, se mișcă foarte puțin, gen 2 mm pe când spațiul e aproape 1 cm
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Salut, ai rezolvat cumva problema de imbinare?
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Salutare,
am zis ca vorbesc la service cand ma duc la prima revizie, personal nu am ce sa fac. Din pozitia sezut nu se obseva ca e prost imbinata.
am zis ca vorbesc la service cand ma duc la prima revizie, personal nu am ce sa fac. Din pozitia sezut nu se obseva ca e prost imbinata.
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Salut, te rog sa ma ajuti cu niste date din CIV la Ceed SW 1.4 T-GDI Best
F1-Masa maxima tehnic admisibila -? kg;
G-Masa in ordine de mers- ? kg
Multumesc.
F1-Masa maxima tehnic admisibila -? kg;
G-Masa in ordine de mers- ? kg
Multumesc.
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Am o Kia Ceed SW asemănătoare, din feb 2020, iar cea mai deranjantă chestie e zgomotul la rulare, din cauza antifonării precare (probabil) a pasajelor roților. Am constatat problema încă de la drive testul făcut cu o altă kia, dar mi s-a spus că din cauza anvelopelor de iarnă. Dar în primăvară, după ce am trecut pe gume de vară (Dunlop sp sport fast response 225/45/R17), am costatat că problema e de la antifonaj, nu de la anvelope. Se aude fff deranjant chiar și pe asfalt bun, pe autostradă...
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
A mai sesizat cineva problema asta?
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Probabil este o problema comuna echiparilor mai slabe. La varianta gt chiar m-am mirat cat de bine antifonat este pentru un hatch .
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Mașina cu care am fost la drive test era full. A mea e echipare medie, cu opțiuni.
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Zgomotul este doar la rulare. Motorul e ffff bine antifonat.
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Deocamdata n-am depasit 130 km/h pe autostrada, dar am constatat ca sunt zgomote in portiunile unde drumul e prost (ca la orice masina de la concurenta). Pe asfalt bun, e liniste (Michelin Primacy 3 225/45/R17, CEED SW GT-Line).
Re: Kia Ceed SW 1.4TGDI-6MT Best
Salutare,
scuze de intarziere, @niels are intradevar zgomot la rulare nu e ceva deranjant si cum zicea @SIA, doar pe portiunile de drum mai prost.
Eu am observat o diferenta la zgomotul de rulare si in functie de anvelope, Hankook (echipare fabrica) si Dunlop (luate de mine), la Dunlop, de iarna ce-i drept, parca nu era asa mare zgomutul de rulare (parca avea in jur de 67 dB), pe criteriul asta le-am si ales avand in vedere ca alti colegi s-au plans de zgomot de rulare.
Apropo ar trebui facut un test si cu nivelul presiunii in pneuri vs zgomot de rulare, doar o idee. Eu am sesizat o diferenta intre diferite grade de incarcare a masinii si zgomotul de rulare.
Drumuri bune!
scuze de intarziere, @niels are intradevar zgomot la rulare nu e ceva deranjant si cum zicea @SIA, doar pe portiunile de drum mai prost.
Eu am observat o diferenta la zgomotul de rulare si in functie de anvelope, Hankook (echipare fabrica) si Dunlop (luate de mine), la Dunlop, de iarna ce-i drept, parca nu era asa mare zgomutul de rulare (parca avea in jur de 67 dB), pe criteriul asta le-am si ales avand in vedere ca alti colegi s-au plans de zgomot de rulare.
Apropo ar trebui facut un test si cu nivelul presiunii in pneuri vs zgomot de rulare, doar o idee. Eu am sesizat o diferenta intre diferite grade de incarcare a masinii si zgomotul de rulare.
Drumuri bune!