Page 5 of 7

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 17 Nov 2020, 16:12
by pop.emilian28
@minu, cum ziceam, probabil de la poza ti se pare. Am facut mai multe azi poze azi cu portiunea aia. E bucata de material de pe margine.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 12 Dec 2020, 20:37
by bucătarul vesel
Salutări.

Poți să-mi spui te rog prețul mașinii și cât a fost Casco, am căutat dar nu am observat unde ai scris, dacă ai scris. Ce probleme sunt la reprezentanța din TM ?, și noi suntem din TM și avem ca opțiune achiziționarea unei mașini Kia. Mulțumesc.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 20 Jan 2021, 17:43
by pop.emilian28
@bucatarul vesel, scuze pentru raspunsul intarziat. Nu am vazut mesajul. Masina a fost 21 700 daca tin bine minte. Casco e undeva la 3600 ron pe an.Despre reprezentanta, in primul rand, nu mi-a placut cum s-au comportat dupa ce am achitat masina. Inainte sa o achit, cand inca eram la faza daca sa o iau sau nu, totul era frumos, raspundeau la telefon, imi ofereau detaliile ce le ceream etc. Dupa ce am achitat masina, abia ca mai raspundeau cand aveam ceva detalii de cerut. (Nu iti imagina ca eram genu ala care suna de 890924338 pe zi) La inceput cand am luat-o mi s-a promis un termen de livrare minim / maxim care iar nu a fost respectat deloc (Aici intervine partea cu sunatul, dupa ce a trecut termenul maxim, am inceput sa sun sa intreb ce se intampla, desi ma asteptam ca ei sa revina cu un telefon. Nu prea aveam cu cine discuta ca nu raspundeau. La partea de service, am inteles de la cei din Arad, ca cei din Timisoara nu se prea prezinta la traininguri sau ce se mai organizeaza de Kia pentru personalul din service ceea ce e putin ingrijorator. Plus povesti de genu, ulei neschimbat desi masina s-a prezentat pentru revizie, sau chestii de genu. Cate or fi adevarate sau nu nu stiu. Dar am ales pe cei din Arad si am fost foarte multumit.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 20 Jan 2021, 19:18
by andrei1271984
pop.emilian28, cam prea mare pretul ala de 3600 lei [-X #-o

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 22 Jan 2021, 16:43
by pop.emilian28
Astea au fost preturile cand am facut casco.. ce sa zic acum :)

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 22 Jan 2021, 19:27
by andrei1271984
au fost ca asa le-au facut "baietii" :lol: fara reducere , cum se poarta #-o

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 22 Nov 2021, 16:05
by pop.emilian28
Revin cu un mic upgrade realizat nu in urma cu mult timp. Plusul de putere se simte bine. Sunt destul de incantat!

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 22 Nov 2021, 16:25
by ionutp
Cresterea e semnificativa, mi se pare insa putin neobisnuit graficul. Creste mult puterea in turatii mici apoi scade?
Apoi, cred ca asta ar putea duce la un consum semnificativ mai mare din moment ce puterea in turatii mici e mare. Nu stiu daca chiar asa e, dar asa ma gandesc.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 22 Nov 2021, 21:40
by pop.emilian28
@ionutp, eu stiu ce zici DAR softul este facut intr-o varianta foarte safe, iar in turatii mari, nu am dorit sa fortam nota ca sa fie totul cat mai safe. Nu urmaresc cifre, ci mai degraba un stage 1 realizat corect si sigur avand in vedere destinatia masinii.

Acelasi tuner, acelasi motor, cutie manuala, doar ca pe xceed a scos 191 cp (daca tin bine minte) cu un stage 1 putin mai agresiv.

Am acasa un proiect de 320+ cp cu multiple modificari si de ordin mecanic, si software, cu un powerband constant pe grafic pana in rev limit. Dar masina aia are alta destinatie. Nu este o masina de zi cu zi.

Kia probabil ca asa va ramane dpdv al puterii. Mi-am dorit doar un surplus de power fara sa intind coarda.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 22 Nov 2021, 22:29
by ionutp
Da, inteleg si are sens. Aveam o curiozitate, acum turbina intra mai devreme nu?
In plus, eu intelesesem ca astfel de modificari pot duce la pierderea garantiei, dar banuiesc ca nu se apuca sa verifice astfel de modificari pentru probleme in care nu ar avea nicio legatura.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 23 Nov 2021, 19:01
by pop.emilian28
In teorie intra mai repede. Dar la fel, nu am fortat nota din software nici la turatii mici, de la 1900 rpm in sus incep sa se simta diferentele mai mult , dupa ce zice graficu. Sincer nici nu am testat de cand luat-o cum se simte la un kickdown pe manual din ture joase, dar voi incerca. Nu prea circul in modul manual, mai degraba in auto + sport.

Legat de garantie, nu stiu ce sa zic. Dar ca sa iti dai seama ca o versiune software este modificata, ori esti un tuner priceput, ori cineva care stie sa citeasca mapele dintr-un soft si sa isi dea seama ca anumite valori nu mai corespund cu cele din fabrica.. Si avand in vedere ca un software la o masina de genu are cateva zeci de harti, nu e chiar usor.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 24 Nov 2021, 09:03
by fixpixu
In cazul asta in care ai schimbat mapele oare ce se intampla daca mergi la reprezentanta (pentru revizie) si iti fac update de ECU impins de fabrica ?

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 24 Nov 2021, 09:09
by Faust
La prima problemă pe care o să o ai, când vor pune testerul pe mașină vor observa ca ai umblat la soft, adio garanție.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 25 Nov 2021, 08:38
by pop.emilian28
Nu are absolut nici o treaba testerul cu software-ul motorului din ECU. Si asta iti zic din surse sigure :) Cum ziceam, ca sa iti dai seama ca softul e modificat, singurul mod e de a citi softul si a verifica mapele. [-X

Da, in cazul in care se face un update de soft, se va pierde software-ul modificat. Asta implica scrierea versiunii noi peste cea actuala. Dar asta nu e problema, il pot scrie ulterior din nou.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 27 Nov 2021, 01:39
by FLOPY
ionutp wrote: 22 Nov 2021, 16:25 Cresterea e semnificativa, mi se pare insa putin neobisnuit graficul. Creste mult puterea in turatii mici apoi scade?
Cea care crește în turații mici și medii și apoi scade pe măsură ce crește turația este curba de cuplu ( cea verde ).
Curba de putere crește aproape constant până la turația de putere maximă și apoi acade ușor.
pop.emilian28 wrote: 22 Nov 2021, 16:05 Revin cu un mic upgrade realizat nu in urma cu mult timp. Plusul de putere se simte bine. Sunt destul de incantat!
Ne poți spune unde ai făcut operațiunea și cât a costat cu tot cu dino?