Re: Ceed 2021 1.5 TGDI-6MT Blue Flame
Posted: 14 Sep 2021, 19:53
Salutare!
Acum avem și noi puțin peste 3000 de km parcurși în mare parte extraurban, preponderent pe autostradă ( patru drumuri București-litoral-Bucuresti ). Consumul mediu general neresetat de când am luat mașina este de 7,6 %, dar s-a mers tot timpul tare pe autostradă, cel puțin la ultima ieșire din weekendul trecut am mers 170-180 lm/h constant , scoțând un consum mediu de 7,7 %. Mașina merge și cere, este stabilă, motorul trage de la turatii joase, este bine insonorizata și nu simți viteza ( maxim am mers cu 215 km/h pe bord și cred că mai mergea dar a trebuit sa frânez ). Frânele sunt corecte, deși mi-ar fi plăcut să aibă un feedback inițial mai bun ( nu sunt genul de frâne la care dacă piști pedala te pun în cap ).
Ce mă enervează la culme este placa haionionului care la denivelări sau gropi clămpăne ( i-ar fi trebuit un cauciuc de amortizare și pe mijloc, dar asta se poate rezolva relativ ușor ). Chiar sunt curios dacă a mai sesizat cineva treaba asta.
Mi-ar fi plăcut ca scaunele să fie dintr-un burete puțin mai tare și să fi avut puțin de suport lombar deoarece eu am probleme cu mijlocul. Ca și suport lateral sunt mai O.K. decât cele de la prima generație, dar ca și duritate îmi plac mai mult cele vechi. Probabil că cele de pe variantele cu mai multe dotări opționale, care au și suport lombar reglabil sunt mai O.K.
Ce nu îmi mai place este faptul că radioul nu prinde foarte multe posturi și deși le memorez, pe unele le pierde. Poate fac eu ceva greșit.
Nu mă înțelegeți greșit, la ceea ce mă interesează pe mine cel mai mult la o mașină- motor, cutie de viteze, stabilitate, chiar și spațiu- sunt foarte mulțumit de ea și în general sunt foarte mulțumit de ea. De aceea am și ales-o.
Nu prea am reușit să ajung pe la munte ( în afară de primul ei drum care a fost până la Sinaia) să o simt pe niște serpentine mai calumea dar sper ca în viitorul apropiat se va întâmpla.
Până atunci, drumuri bune tuturor!
Acum avem și noi puțin peste 3000 de km parcurși în mare parte extraurban, preponderent pe autostradă ( patru drumuri București-litoral-Bucuresti ). Consumul mediu general neresetat de când am luat mașina este de 7,6 %, dar s-a mers tot timpul tare pe autostradă, cel puțin la ultima ieșire din weekendul trecut am mers 170-180 lm/h constant , scoțând un consum mediu de 7,7 %. Mașina merge și cere, este stabilă, motorul trage de la turatii joase, este bine insonorizata și nu simți viteza ( maxim am mers cu 215 km/h pe bord și cred că mai mergea dar a trebuit sa frânez ). Frânele sunt corecte, deși mi-ar fi plăcut să aibă un feedback inițial mai bun ( nu sunt genul de frâne la care dacă piști pedala te pun în cap ).
Ce mă enervează la culme este placa haionionului care la denivelări sau gropi clămpăne ( i-ar fi trebuit un cauciuc de amortizare și pe mijloc, dar asta se poate rezolva relativ ușor ). Chiar sunt curios dacă a mai sesizat cineva treaba asta.
Mi-ar fi plăcut ca scaunele să fie dintr-un burete puțin mai tare și să fi avut puțin de suport lombar deoarece eu am probleme cu mijlocul. Ca și suport lateral sunt mai O.K. decât cele de la prima generație, dar ca și duritate îmi plac mai mult cele vechi. Probabil că cele de pe variantele cu mai multe dotări opționale, care au și suport lombar reglabil sunt mai O.K.
Ce nu îmi mai place este faptul că radioul nu prinde foarte multe posturi și deși le memorez, pe unele le pierde. Poate fac eu ceva greșit.
Nu mă înțelegeți greșit, la ceea ce mă interesează pe mine cel mai mult la o mașină- motor, cutie de viteze, stabilitate, chiar și spațiu- sunt foarte mulțumit de ea și în general sunt foarte mulțumit de ea. De aceea am și ales-o.
Nu prea am reușit să ajung pe la munte ( în afară de primul ei drum care a fost până la Sinaia) să o simt pe niște serpentine mai calumea dar sper ca în viitorul apropiat se va întâmpla.
Până atunci, drumuri bune tuturor!