The Red XCeed 204 HP
-
- Posts: 23
- Joined: 15 Jan 2019, 17:30
- Auto: Romania
- Location: Bucuresti
Re: The Red XCeed 204 HP
3 cilindrii este doar motorul de 1.0.... 1.4 si 1.6 sunt in 4.
Re: The Red XCeed 204 HP
Salut, motorul este in 4 cilindri. Am vreo 700 de km facuti, nu cred ca este relevant consumul inca, plus ca eu merg turat si haotic. adica imi sugereaza a 5-a si eu sunt in a 3-a.
Plus ca am din cei 700 km am 250 facuti pe autostroda cu aprox 150 km/h - ca am protejat motorul la inceput
In concluzie, 8.5 imi arata mie acum medie pe bord
Plus ca am din cei 700 km am 250 facuti pe autostroda cu aprox 150 km/h - ca am protejat motorul la inceput
In concluzie, 8.5 imi arata mie acum medie pe bord
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Dupa ce s-au ridicat restrictiile am mai facut ceva km cu masinuta. E superba in continuare.
Mai jos cateva elemente pe care nu le-am observat in showroom dar care arata ca e faucta cu atentie la detalii.
1. Stopuri de cauciuc la acoperitoarea portbagajului, astfel incat sa nu mai joaca si sa nu mai produca zgomote in mers.
2. Mici suporti pentru agatat umerase la manerele din spate.
3. Pt a aprinde o lampa apesi pe ea (+ becuri la parasolar)
4. Mici role la suportii de pahar astfel incat sa intre recipiente diferite
5. Banda de cauciuc la capota sa nu arate asa dezlanata.
Mai jos cateva elemente pe care nu le-am observat in showroom dar care arata ca e faucta cu atentie la detalii.
1. Stopuri de cauciuc la acoperitoarea portbagajului, astfel incat sa nu mai joaca si sa nu mai produca zgomote in mers.
2. Mici suporti pentru agatat umerase la manerele din spate.
3. Pt a aprinde o lampa apesi pe ea (+ becuri la parasolar)
4. Mici role la suportii de pahar astfel incat sa intre recipiente diferite
5. Banda de cauciuc la capota sa nu arate asa dezlanata.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Pentru ca masina a venit cu kit si nu cu roata de rezerva as vrea sa cumpar una.
Am incercat la e-anvelopa.ro si la e-pneu.ro dar nu se ocupa cu asa ceva.
Ma poate indruma cineva?
As vrea tot pe 18, am cauciucuri 235/45 R18 dar vreau roata ingusta, cea care merge cu maxim 80km/h. Si imi poate confirma cineva ca incape in portbagaj in locul dedicat?
Am incercat la e-anvelopa.ro si la e-pneu.ro dar nu se ocupa cu asa ceva.
Ma poate indruma cineva?
As vrea tot pe 18, am cauciucuri 235/45 R18 dar vreau roata ingusta, cea care merge cu maxim 80km/h. Si imi poate confirma cineva ca incape in portbagaj in locul dedicat?
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Da si tu o ruleta la rotile masinii si la oala din portbagaj
Re: The Red XCeed 204 HP
Roata de rezerva are dimensiunea 125/80 D 16 si conform unui calculator (https://tiresize.com/calculator/) are diametrul de 607mm. Vad ca umple cam tot spatiul din "oala" portbagajului.
Foloseste convertorul sa vezi ce ar fi echivalent pentru janta de 18 pentru acelasi diametru (ca sa o poti transporta in "oala") si diverse latimi ale anvelopei. Dar nu stiu daca gasesti sa cumperi dimensiunea respectiva.
Foloseste convertorul sa vezi ce ar fi echivalent pentru janta de 18 pentru acelasi diametru (ca sa o poti transporta in "oala") si diverse latimi ale anvelopei. Dar nu stiu daca gasesti sa cumperi dimensiunea respectiva.
Re: The Red XCeed 204 HP
@Cocostarc: o sa fac si o masuratoare empirica, dar e posibil ca o eroare de 1 cm sa imi fie fatala
@Bogo: Multumesc pentru mesaj. La Xceed stiu ca vine roata de rezerva doar de 16, dar din ce am verificat pe site exista un o diferenta mare intre cele 2. Mai exact, din specificatii garda la sol cu jante de 16" : 172 iar cu jante de 18" : 184 . Deci masina ar merge intr-o rana practic.
De asemena, rotile pe 18 sunt 7.5J, insa asta am gasit pe un site din Belgia.
Concluzia e ca nu ma prea pricep la fiecare detaliu si as fi vrut un vanzator care sa imi arate roata cu toate caracteristicile:ca se potriveste ca si inaltime/prezoane, sa o punem in portbagaj sa vedem ca intra si asta era. Este ciudat ca primesc spamuri de jante, anvelope, piese auto dar nimeni nu pare specializat pe ce caut eu.
O alta solutie ar fi sa caut o roata normala de 18 (eventual un pic mai ingusta 225) si sa verific ca incape cu planseul ridicat maxim.
Cred totusi din ce specifica dealer-ul ca in portbagaj ar incapea doar cea de 16(altfel ar vinde si de 18). Ar fi ok sa merg cu ea asa ca urgenta?
@Bogo: Multumesc pentru mesaj. La Xceed stiu ca vine roata de rezerva doar de 16, dar din ce am verificat pe site exista un o diferenta mare intre cele 2. Mai exact, din specificatii garda la sol cu jante de 16" : 172 iar cu jante de 18" : 184 . Deci masina ar merge intr-o rana practic.
De asemena, rotile pe 18 sunt 7.5J, insa asta am gasit pe un site din Belgia.
Concluzia e ca nu ma prea pricep la fiecare detaliu si as fi vrut un vanzator care sa imi arate roata cu toate caracteristicile:ca se potriveste ca si inaltime/prezoane, sa o punem in portbagaj sa vedem ca intra si asta era. Este ciudat ca primesc spamuri de jante, anvelope, piese auto dar nimeni nu pare specializat pe ce caut eu.
O alta solutie ar fi sa caut o roata normala de 18 (eventual un pic mai ingusta 225) si sa verific ca incape cu planseul ridicat maxim.
Cred totusi din ce specifica dealer-ul ca in portbagaj ar incapea doar cea de 16(altfel ar vinde si de 18). Ar fi ok sa merg cu ea asa ca urgenta?
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Salutare,
Ok, hai sa facem ceva calcule. Cam acestea sunt diametrele rotilor:
- 235/45R18 - 668mm
- 205/60R16 - 653mm
- 125/80D16 - 607mm
Diferenta dintre cele doua roti full-size este de 15mm la diametru. Asta ar insemna 7.5mm la garda la sol, asa ca nu stiu de unde vine diferenta de 12mm din specificatii (172mm vs 184mm). Presupun ca mai e o diferenta si la suspensie.
In ceea ce priveste roata de rezerva, e clar ca e mult mai mica decat rotile normale. Asta inseamna ca mergi intr-o rana. Dar nu e o problema atat timp cat mergi incet (<80km/h) pana la cea mai apropiata vulcanizare.
Janta se alege in functie de latimea anvelopei. Cum latimea anvelopei este exprimata in mm si marimile sunt disponibile din 10 in 10mm, iar latimea jantelor se masoara in inch si sunt disponibile din 0.5 in 0.5 inch, se alege o janta cu latime rezonabila (nici prea mica pentru ca nu "prinde" anvelopa, nici prea mare pentru ca ajungi cu janta in afara anvelopei si o lovesti de toate bordurile).
Jantele noastre de 18 au latime de 7.5 inch (deci vin bine cu anvelope late de 235mm), iar cele de 16 au latime de 6.5 inch (deci vin bine cu anvelope late de 205mm).
Buun... sa revenim la "oala" noastra. Nu stiu daca incape (ca diametru) nici una din variantele de roti normale (e diferenta de 50-60mm). Dar ai putea sa dai o roata jos de la masina ta si sa vezi cum sta in portbagaj Iar din cauza latimii mari a rotii cred ca pierzi mult spatiu (s-ar putea sa nu fie suficient sa ridici planseul).
Daca vrei neaparat anvelopa in locul kit-ului de reparatii, ia-ti o rotitza din aceasta de 125/80D16 si sa speram ca o sa vinzi masina fara sa fi umblat vreodata la ea.
Si cam asa arata rotitza in oala din portbagaj. Poate ca nu e cea mai buna perspectiva, dar mie mi s-a parut ca tot spatiul oalei este ocupat.
Ok, hai sa facem ceva calcule. Cam acestea sunt diametrele rotilor:
- 235/45R18 - 668mm
- 205/60R16 - 653mm
- 125/80D16 - 607mm
Diferenta dintre cele doua roti full-size este de 15mm la diametru. Asta ar insemna 7.5mm la garda la sol, asa ca nu stiu de unde vine diferenta de 12mm din specificatii (172mm vs 184mm). Presupun ca mai e o diferenta si la suspensie.
In ceea ce priveste roata de rezerva, e clar ca e mult mai mica decat rotile normale. Asta inseamna ca mergi intr-o rana. Dar nu e o problema atat timp cat mergi incet (<80km/h) pana la cea mai apropiata vulcanizare.
Janta se alege in functie de latimea anvelopei. Cum latimea anvelopei este exprimata in mm si marimile sunt disponibile din 10 in 10mm, iar latimea jantelor se masoara in inch si sunt disponibile din 0.5 in 0.5 inch, se alege o janta cu latime rezonabila (nici prea mica pentru ca nu "prinde" anvelopa, nici prea mare pentru ca ajungi cu janta in afara anvelopei si o lovesti de toate bordurile).
Jantele noastre de 18 au latime de 7.5 inch (deci vin bine cu anvelope late de 235mm), iar cele de 16 au latime de 6.5 inch (deci vin bine cu anvelope late de 205mm).
Buun... sa revenim la "oala" noastra. Nu stiu daca incape (ca diametru) nici una din variantele de roti normale (e diferenta de 50-60mm). Dar ai putea sa dai o roata jos de la masina ta si sa vezi cum sta in portbagaj Iar din cauza latimii mari a rotii cred ca pierzi mult spatiu (s-ar putea sa nu fie suficient sa ridici planseul).
Daca vrei neaparat anvelopa in locul kit-ului de reparatii, ia-ti o rotitza din aceasta de 125/80D16 si sa speram ca o sa vinzi masina fara sa fi umblat vreodata la ea.
Si cam asa arata rotitza in oala din portbagaj. Poate ca nu e cea mai buna perspectiva, dar mie mi s-a parut ca tot spatiul oalei este ocupat.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: The Red XCeed 204 HP
Multumesc pt explicatii, @Bogo
Ce am inteles:
-roata de 16 ingusta e mult mai mica decat cea de 16 normala, care e putin mai mica decat cea de 18'
-roate de 16 ingusta pare maxim ce poate incapea in portbagaj
Intrebare: stiti un loc fizic(nu online) (eventual dezmembrari) care vinde o roata ingusta care sa incapa in portbagaj la maxim si care sa se potriveasca la prezoane (exista aceasta problema sau conteaza doar numarul de prezoane) ?
Ce am inteles:
-roata de 16 ingusta e mult mai mica decat cea de 16 normala, care e putin mai mica decat cea de 18'
-roate de 16 ingusta pare maxim ce poate incapea in portbagaj
Intrebare: stiti un loc fizic(nu online) (eventual dezmembrari) care vinde o roata ingusta care sa incapa in portbagaj la maxim si care sa se potriveasca la prezoane (exista aceasta problema sau conteaza doar numarul de prezoane) ?
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Nu te pot ajuta cu centre de dezmembrari in Bucuresti OLX, poate?
Conteaza la nr de prezoane (5 in cazul nostru), PCD (cercul imaginar trasat prin centrul prezoanelor) 114.3 mm si diametrul axului de centrare (gaura din janta mascata de capacele cu sigla) 67.1 mm. Setul acesta de dimensiuni il poti gasi si de alte marci (Hyundai, Mazda).
Conteaza la nr de prezoane (5 in cazul nostru), PCD (cercul imaginar trasat prin centrul prezoanelor) 114.3 mm si diametrul axului de centrare (gaura din janta mascata de capacele cu sigla) 67.1 mm. Setul acesta de dimensiuni il poti gasi si de alte marci (Hyundai, Mazda).
Re: The Red XCeed 204 HP
Înainte să comanzi roata, stai să-ți dau o veste proastă: motivul pentru care nu ai roată de rezervă nu sunt jantele de 18. Eu am tot jante pe 18 și am din fabrică roată de rezervă temporară pe 16 la XCeed.
Motivul sunt discurile de frână față, pe care tu le ai mai mari la motorul de 1,6. Cu respectivele discuri jantele de 16, întregi sau temporare, NU încap. De-asta ai rămas fără roată de rezervă din fabrică și ai primit doar kit de pană.
Motivul sunt discurile de frână față, pe care tu le ai mai mari la motorul de 1,6. Cu respectivele discuri jantele de 16, întregi sau temporare, NU încap. De-asta ai rămas fără roată de rezervă din fabrică și ai primit doar kit de pană.
Re: The Red XCeed 204 HP
Multumesc @alexcrist. Acest aspect il citisem pe forum dar nu facusem legatura cu cerinta mea.
Roata de 18 nu incape in portbagaj; Roata mai mica nu se potriveste pe discurile de frana curente.
Deci nu o sa mai iau si gata, acum imi este clar si multumesc de lamuriri.
Vestea proasta era daca o luam si nu puteam sa o montez
Roata de 18 nu incape in portbagaj; Roata mai mica nu se potriveste pe discurile de frana curente.
Deci nu o sa mai iau si gata, acum imi este clar si multumesc de lamuriri.
Vestea proasta era daca o luam si nu puteam sa o montez
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Pentru ca se comporta frumos si accelereaza repede i-am mai facut cateva cadouri:
Cablu de date de 23 cm (27lei), e lungimea perfecta pentru a nu se incurca in schimbator . Am luat prima data unul de 10 cm si era prea scurt
https://www.emag.ro/cablu-de-date-incar ... D1BBC6BBM/
Covorase mocheta/cauciuc astfel incat sa imbin si utilizatea cauciucului iarna cand sunt cu bocancii plini de zapada dar si aspectul mai decent dat de mocheta. 114 lei.
https://www.emag.ro/set-covorase-auto-d ... DCLTV3BBM/
Si o tavita cu margini de la dedeman astfel incat sa nu mai plece telefonul din locul lui cand accelerez (13 lei din Dedeman). Am mai bricolat putin la el, am mai taiat niste margini, dar am facut niste teste si telefonul pare sa stea la locul lui.
Seamana cu asta:
https://www.emag.ro/suport-telefon-auto ... D0L3S1BBM/
Cablu de date de 23 cm (27lei), e lungimea perfecta pentru a nu se incurca in schimbator . Am luat prima data unul de 10 cm si era prea scurt
https://www.emag.ro/cablu-de-date-incar ... D1BBC6BBM/
Covorase mocheta/cauciuc astfel incat sa imbin si utilizatea cauciucului iarna cand sunt cu bocancii plini de zapada dar si aspectul mai decent dat de mocheta. 114 lei.
https://www.emag.ro/set-covorase-auto-d ... DCLTV3BBM/
Si o tavita cu margini de la dedeman astfel incat sa nu mai plece telefonul din locul lui cand accelerez (13 lei din Dedeman). Am mai bricolat putin la el, am mai taiat niste margini, dar am facut niste teste si telefonul pare sa stea la locul lui.
Seamana cu asta:
https://www.emag.ro/suport-telefon-auto ... D0L3S1BBM/
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
Zilele astea am facut un drum mai lung. O plimbare Ramnicu Valcea- Vidra si retur arata un consum de 7.4, cam cum ma asteptam. Pe fostul aspirat de 1.6 aveam o medie generala de 7.6 (inclusiv autostrazi). Pe principiul oricata tehnologie pui in el, un km poate fi parcurs folosind de o cantitate fixa de benzina la stil de condus similar. Sigur, exista aerodinamica, sisteme start stop care aduc un mic bonus, insa diferentele par mici.
Am avut 3 interventii ale sistemului de evitare coliziune din fata - doar sonore. Toate inutile, nu a fost nevoie de franare din partea mea. Insa il pastraz ca un sistem bun pentru a intelege cand merg prea agresiv. Poate genera un moment de panica cand esti concentrat sa intri in depasire de exemplu.
Sistemul de asistenta la pastrarea benzii de rulare are un stil foarte dragut de a asista volanul in curbe. Il impinge dar nu prea, smecherie mare. Evident, generand puncte bonus la NCAP, nu poate fi dezactivat permanent deci trebuie sa mai apas un buton cand pornesc masina. Pentru ca avem viziuni diferite despre curbe.
Suspensiile la drum lung nu fac minuni. Desi mi se pare excelente la trecerea liniilor de tramvai, am mers pe un drum cu petice si pe un drum de pamant si s-au simtit denivelarile destul de puternic. Dar pe curbe sta ok.
Sa nu uit sa mentionez magnificul sistem de sugerare al treptei de viteze recomandate. La 70 km/h si 1900 de ture el imi zice sa ii dau a sasea. Deci la 160 km/ora o sa ii dau a doispea. Noroc cu motorul care are putere si trage masina dupa el.
Si un salut colegului de cartier care si-a cumparat un XCEED, ne inmultim, sper ca a vazut-o pe a mea si l-a influentat
Am avut 3 interventii ale sistemului de evitare coliziune din fata - doar sonore. Toate inutile, nu a fost nevoie de franare din partea mea. Insa il pastraz ca un sistem bun pentru a intelege cand merg prea agresiv. Poate genera un moment de panica cand esti concentrat sa intri in depasire de exemplu.
Sistemul de asistenta la pastrarea benzii de rulare are un stil foarte dragut de a asista volanul in curbe. Il impinge dar nu prea, smecherie mare. Evident, generand puncte bonus la NCAP, nu poate fi dezactivat permanent deci trebuie sa mai apas un buton cand pornesc masina. Pentru ca avem viziuni diferite despre curbe.
Suspensiile la drum lung nu fac minuni. Desi mi se pare excelente la trecerea liniilor de tramvai, am mers pe un drum cu petice si pe un drum de pamant si s-au simtit denivelarile destul de puternic. Dar pe curbe sta ok.
Sa nu uit sa mentionez magnificul sistem de sugerare al treptei de viteze recomandate. La 70 km/h si 1900 de ture el imi zice sa ii dau a sasea. Deci la 160 km/ora o sa ii dau a doispea. Noroc cu motorul care are putere si trage masina dupa el.
Si un salut colegului de cartier care si-a cumparat un XCEED, ne inmultim, sper ca a vazut-o pe a mea si l-a influentat
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Re: The Red XCeed 204 HP
1. De ce se recomanda sa nu mergi cu masina pe liber la vale? Exista un argument mecanic? Singurele pe care le-am gasit ar fi ca poate ai nevoie de un extra boost de putere si ca masina tinde sa subvireze. Ambele imi par cazuri extraspeciale. In manual aceasta recomandare exista, dar nu cu galben tipator.
2. Turbina functioneaza la temperaturi inalte (900grade). La terminarea drumului e bine sa lasi motorul la relanti 1-2 minute astfel incat uleiul sa circule si sa raceasca in continuare turbina. Altfel, in cel mai bun caz uleiul ramas acolo se va arde, in cel mai rau turbina se raceste incorect si apar riscuri de deformare. Dar sistemul start stop opreste motorul, deci nu exista posibilatea ca aceasta recomandare sa fie incalcata in mod repetat? Un fel de 2 tehnologii care isi fac rau intre ele?
Nu e clar precizat la ce turatie intra turbina.Dar daca la final de drum treci prin oras, intri in parcare, faci manevre, nu e suficient timp de racire? Adica recomandarea ar fi doar in cazul in care mergi pe autostrada, tragi pe dreapta si doar atunci ar trebui sa astepti un pic inainte de a opri motorul?
2. Turbina functioneaza la temperaturi inalte (900grade). La terminarea drumului e bine sa lasi motorul la relanti 1-2 minute astfel incat uleiul sa circule si sa raceasca in continuare turbina. Altfel, in cel mai bun caz uleiul ramas acolo se va arde, in cel mai rau turbina se raceste incorect si apar riscuri de deformare. Dar sistemul start stop opreste motorul, deci nu exista posibilatea ca aceasta recomandare sa fie incalcata in mod repetat? Un fel de 2 tehnologii care isi fac rau intre ele?
Nu e clar precizat la ce turatie intra turbina.Dar daca la final de drum treci prin oras, intri in parcare, faci manevre, nu e suficient timp de racire? Adica recomandarea ar fi doar in cazul in care mergi pe autostrada, tragi pe dreapta si doar atunci ar trebui sa astepti un pic inainte de a opri motorul?
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue