Xceed MY22 cu iMT
-
- Posts: 1
- Joined: 02 Sep 2021, 17:24
- Auto: Focus
- Location: Ploiesti
Xceed MY22 cu iMT
Salutare, am obtinut un pret de 24500 prin rabla ptr un XCEED Style dar cred ca pot vorbi cu dealer-ul ptr ca sunt dispus sa astept 9 luni ptr ea sa mi-o poata oferi la 23500 atat cat e bugetul meu maxim. Intrebarea mea ar fi: e OK transmisia iMT? Am cautat pe net despre ea si nu prea am gasit multe informatii asa ca am ajuns aici. Despre motorul de 1.5 am citit ca ar fi OK, dar nu am prea multe date despre el... Momentan sunt chitit 60% pe focus active ptr ca am unul in familie si stiu ce poate si kia xceed, insa nu stiu ce sa aleg... Ce parere aveti? As vrea o masina mai inalta si din cauza asta am de ales intre XCeed, Focus Active si CX30. Ordinea ar fi Focus Active, XCEED si CX30, dar poate ma convingeti voi sa pun XCEED pe primul loc
Re: Xceed MY22 cu iMT
Salutare, mi-e greu sa cred ca iti poate raspunde cineva la intrebarea asta pentru ca nu cred ca sunt utilizatori de transmisie iMT sau daca sunt, sunt foarte foarte putin avand in vedere ca e nou sistemul, la fel precum motorul de 1.5, e prea devreme sa ne dam cu parerea.Te rog sa imi spui, ai incercat sa comanzi un XCeed si ti-au dat terment de livrare 9 luni?
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
***Yamaha Tracer 9GT MY23
Re: Xceed MY22 cu iMT
Si eu luasem in considerare Focus Active, dar acum un an si jumatate, pentru benzina, aveau disponibil doar motorul de 125CP. Asa ca l-am eliminat imediat de pe lista. Acum vad ca este disponibil si cel de 155CP (si parca 240N cuplu), asa ca e o comparatie mai corecta cu cel de 1.5 de la Kia.
Ai incercat sa conduci masinile sau macar alte modele dar cu aceleasi combinatii motoare+cutii? S-ar putea sa iei decizia imediat
Ai incercat sa conduci masinile sau macar alte modele dar cu aceleasi combinatii motoare+cutii? S-ar putea sa iei decizia imediat
-
- Posts: 21
- Joined: 27 Apr 2021, 19:22
- Auto: Kia Xceed
- Location: București
Re: Xceed MY22 cu iMT
Salutare!
Iti scriu ca unul care a avut doua autoturisme Focus inainte, luate de noi: unul din 2015, vandut in 2017 și altul, ultimul model, vandut anul acesta. Iti spun cu toată sinceritatea: nu as mai cumpara masini Ford. Am dat comanda de XCeed de curand, astept cu nerabdare sa ajunga.
Iti scriu ca unul care a avut doua autoturisme Focus inainte, luate de noi: unul din 2015, vandut in 2017 și altul, ultimul model, vandut anul acesta. Iti spun cu toată sinceritatea: nu as mai cumpara masini Ford. Am dat comanda de XCeed de curand, astept cu nerabdare sa ajunga.
-
- Posts: 21
- Joined: 27 Apr 2021, 19:22
- Auto: Kia Xceed
- Location: București
Re: Xceed MY22 cu iMT
Si chiar, mai detaliaza cu alea 9 luni! Ti-au dat termen de livrare 9 luni? Sau vrei tu sa astepti atat?
Re: Xceed MY22 cu iMT
Salut,
Eu am motorizarea de 1,5 Tgdi cuplata la o cutie robotizată si pot sa spun ca sunt foarte mulțumit de ea. Trage foarte bine si consumul este unul decent. Intre Xceed si Cx 30 as merge pe Xceed.
Eu am motorizarea de 1,5 Tgdi cuplata la o cutie robotizată si pot sa spun ca sunt foarte mulțumit de ea. Trage foarte bine si consumul este unul decent. Intre Xceed si Cx 30 as merge pe Xceed.
Re: Xceed MY22 cu iMT
Tu ai cu totul altceva acolo, in niciun caz cutie robotizata
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
***Yamaha Tracer 9GT MY23
Re: Xceed MY22 cu iMT
Poate nu am inteles eu bine:
“ Cutie manuala automatizata (sau secventiala) cu dublu ambreiaj:
O variatie a acestei cutii o reprezinta – cutia manuala robotizata cu dublu ambreiaj. Schimba vitezele mai rapid ca o cutie automata, dar mai lent decat DSG de la VW. Totusi intretinerea este substantial mai mica. Pastreaza de asemenea mici dezavantaje ale cutiei robotizate (cum ar fi o mica bruscare) la schimbarea vitezelor.”
“ Cutie manuala automatizata (sau secventiala) cu dublu ambreiaj:
O variatie a acestei cutii o reprezinta – cutia manuala robotizata cu dublu ambreiaj. Schimba vitezele mai rapid ca o cutie automata, dar mai lent decat DSG de la VW. Totusi intretinerea este substantial mai mica. Pastreaza de asemenea mici dezavantaje ale cutiei robotizate (cum ar fi o mica bruscare) la schimbarea vitezelor.”
Re: Xceed MY22 cu iMT
Dacia parca foloseste cutie robotizata.
DCT-ul de la Kia e asemănător cu DSG-ul de la VW.
DCT-ul de la Kia e asemănător cu DSG-ul de la VW.
Re: Xceed MY22 cu iMT
robi10101298 a pus o intrebare apoi nu l a mai interesat ....
Re: Xceed MY22 cu iMT
Nu m-a interesat niciodata capitolul asta, dar am dat intamplator peste acest filmulet si dintr-o data pare interesant cum functioneaza
-
- Posts: 33
- Joined: 12 Aug 2021, 18:01
- Auto: Xceed MY22 1.5 T-GDI 6M
- Location: Iasi
Re: Xceed MY22 cu iMT
Nu prea era un loc de parcare intreg.
iMT-ul e un compromis greu de inteles. Cel putin DCT-ul, transmisie manuala robotizata, simuleaza o transmisie automata, dar pe care trebuie s-o ingrijesti pana cand parchezi gresit in panta sau pana cand o fortezi la mersul in coloana, prin oras.
iMT-ul e un compromis greu de inteles. Cel putin DCT-ul, transmisie manuala robotizata, simuleaza o transmisie automata, dar pe care trebuie s-o ingrijesti pana cand parchezi gresit in panta sau pana cand o fortezi la mersul in coloana, prin oras.
Re: Xceed MY22 cu iMT
Și pe mine mă interesa iMT pentru un Sportage, în ideea de-a evita 7DCT despre a cărui fiabilitate se tot vorbește. N-am găsit nici eu prea multe informații, iar youtube e plin doar de indieni care vorbesc despre ea.
Dar am făcut un test drive și e un pic ciudată, cel puțin pentru cineva venit de pe manuală.
Pedala aia de ambreiaj (care este acolo totuși) nu are alt rol decât să comunice mașinii că urmează să schimbi viteza, în rest nu face nimic: nu îl "ții", nu faci forfecare cu accelerația, nu are vreun feedback tactil că s-ar întâmpla ceva acolo (e moale de sus până jos). Cel puțin așa mi-a zis dealerul, căci creierul meu n-a fost în stare în cele 30 de minute de test drive să-i dea drumul brusc, fără să-l "țină" ca la manuală.
Nu știu cum o fi cu fiabilitatea, dar utilizat pe termen lung cred că te prostește vizavi de condus o manuală, în sensul că te dezveți să patinezi un pic ambreiajul înainte de a elibera complet.
Edit: apropo de filmul de mai sus, cică te-ar ajuta sistemele de Hill Assist la probleme de genul ăsta. Dar...cine știe? N-am testat în pantă.
Dar am făcut un test drive și e un pic ciudată, cel puțin pentru cineva venit de pe manuală.
Pedala aia de ambreiaj (care este acolo totuși) nu are alt rol decât să comunice mașinii că urmează să schimbi viteza, în rest nu face nimic: nu îl "ții", nu faci forfecare cu accelerația, nu are vreun feedback tactil că s-ar întâmpla ceva acolo (e moale de sus până jos). Cel puțin așa mi-a zis dealerul, căci creierul meu n-a fost în stare în cele 30 de minute de test drive să-i dea drumul brusc, fără să-l "țină" ca la manuală.
Nu știu cum o fi cu fiabilitatea, dar utilizat pe termen lung cred că te prostește vizavi de condus o manuală, în sensul că te dezveți să patinezi un pic ambreiajul înainte de a elibera complet.
Edit: apropo de filmul de mai sus, cică te-ar ajuta sistemele de Hill Assist la probleme de genul ăsta. Dar...cine știe? N-am testat în pantă.