Page 1 of 1

Am testat noua Kia Optima 2012 136 CP . În sfârșit !

Posted: 12 Jan 2013, 22:32
by alexx
În sfârșit!
Am reușit să testăm o mașină pe care ne-o doream de ceva timp și de care eram foarte curioși să vedem dacă se ridică la nivelul concurenței.

OPTIMA 2012 1.7 136CP AUTOMATĂ.
Am avut în test o versiune extrem de bine dotată, poate chiar prea bine :D pentru că toate opțiunile suplimentare ridică mult prețul.
În review oficial nu am mai avut momentan nici o altă mașină din acest segment, dar din experiențele personale cu multe autoturisme premium de până în 30.000 euro pot afirma că Optima s-a prezentat foarte bine și este chiar o mașină de luat în seamă.
Prețul pentru versiunea de top poate fi însă o problemă :(
Noi ne-am bucurat totuși de navigație, piele, scaune încălzite față-spate, trapă, padele pe volan, xenon etc ceea ce se traduce printr-un interior care arată într-un mare fel...

Vă las să vedeți ce a ieșit și să ne spuneți ce părere aveți!

http://auto-testdrive.ro/test-drive-kia ... 12-17-crdi

Re: Am testat noua Kia Optima 2012 136 CP . În sfârșit !

Posted: 16 Jan 2013, 16:05
by moguai
si, cum vi se pare raportata la concurenta? luand in considerare raportul/calitate pret? daca ai 25 000 eur mergi pe optima sau concurenta?

Re: Am testat noua Kia Optima 2012 136 CP . În sfârșit !

Posted: 17 Jan 2013, 20:16
by alexx
Salut
Mi s-a parut peste Ford Mondeo diesel automat cu Powershift-care e tot pe acolo ca pret.
De asemenea s-a comportat mult mai bine decat Opel Insignia, masina cu care am avut ocazia sa merg de la dieselul de 160 CP la Opc-ul de 2.8 litri turbo si 325 CP si in fiecare caz a fost dezamagitoare.

Personal nu am 25.000 de euro de dat pe masina :D asa ca imi este imposibil sa ma pronunt.
Concluzia sincera e ca noi am ramas placut impresionati de masina, dar repet aceasta era mult prea dotata-de aici si pretul ridicat.
As putea trai fara multe din acele optiuni...

Re: Am testat noua Kia Optima 2012 136 CP . În sfârșit !

Posted: 17 Jan 2013, 23:20
by quelloo
ai mers cu cu insignia ala cu diesel twin turbo?
PS: daca as avea 25000 euro mi-as lua Hyundai Genesis Coupe (un test cu asta cand? :p )

PS2: sau, de 25000 as baga motorina in proceedu meu de toti banii si as face peste 500000 de km :)

Re: Am testat noua Kia Optima 2012 136 CP . În sfârșit !

Posted: 18 Jan 2013, 12:16
by Mihai-Alexandru
Sunt de parere ca Optima ar reprezenta o varianta interesanta in gama daca s-ar concentra atentia stocului pe versiunile mai putin echipate .
Nu ma refer la entry-level care e sub 20.000 Euro dar pe la 23.000 E cred ca ar avea suficiente dotari si-atunci suna altfel.
La 31.000 E ramane doar o masina interesanta si-atat ; stie multe la banii astia dar la ce folos ca nu le vei folosi toate dotarile in traficul de zi cu zi .
Nu mai spun ca n-am sa inteleg vreodata de ce acestei masini ii lipseste un motor mai potent, daca tot ai in gama 2.0 DSL HP 184 CP......de ce nu-l pui in sasiul Optimei ?!

Re: Am testat noua Kia Optima 2012 136 CP . În sfârșit !

Posted: 18 Jan 2013, 13:03
by alexx
quelloo-Nu am mers cu biturbo de la Insignia. Am mers cu OPC-ul de 2800 cmc benzina si 325 CP si nu a fost atat de uau pe cat ar fi trebuit sa fie. De aici si dezamagirea legata de Insignia
Legat de testul cu Genesis, mai nimeni din tara nu ne poate oferi o asemenea masina :(
O sa avem totusi in test i35 echipat cu acelasi motor si de la Kia cel de 184 de cai

Numai bine

Re: Am testat noua Kia Optima 2012 136 CP . În sfârșit !

Posted: 28 Jan 2013, 23:34
by A&M Co
Salut,

Am avut ocazia sa vad una la Aviatorilor in reprezentanta. Nu am facut si test drive, asa ca pot oferi doar pareri statice si subiective (evident :) )

Exteriorul: E mult mai spectaculoasa de aproape si live, pozele parca nu redau pe deplin designul; si e MARE
Jantele si anvelopele (plus garda la sol mai mica decat la ceed - primul), pentru tari cu drumuri normale si bine curatate de zapada; obligatoriu se asorteaza cu loc de parcare dedicat, fara borduri sau alte lucruri ne-delicate :-)

Interiorul: "Laser frate", ca sa citez, mult spatiu si butoane (in fata), dar daca ai de condus asa ceva, te obisnuiesti repede; In spate, la 1,78 atingi cu freza tavanul (designul, ce sa-i faci, si nu am creasta :wink: ); la genunchi ai spatiu mult;

Fabricata in Korea, deci cu taxe de import UE, deci pret mai mare;

Poate o gama de motoare mai extinsa ar face-o mai atractiva;

Oricum, felicitari celor de la auto-testdrive pentru test!