Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

uzunmicky
Posts: 32
Joined: 08 Feb 2018, 23:54
Auto: Kia C'eed SW 1.4 GSL
Location: Timisoara

Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by uzunmicky »

Salut colegii,
Sâmbătă a ajuns mașina din fabrică, foarte ok dealer-ul pe parte de vânzări/relații clienți (pe service, sper să-i cunosc cât mai puțin).

Am reușit să fac 300km aproape cu ea, sunt foarte încântat până acuma. Deși mă așteptam să fie slab motorul, totuși e ok pentru stilul meu de condus și chiar nu simt diferență prea mare față de dieselul de la Focus de 1.8/100cp (e adevărat, că are 350.000km și nu mai are același zvâc), poate doar în zona de dealuri cu 5 persoane și clima pornită, am simțit că stă pe loc oricât aș accelera, dar și eu am fost absurd, mergând cu a 4-a :)


Stă foarte fain pe șosea, în curbe nici nu o simt că se înclină, s-a comportat bine până acuma.


Ca și consum, nu prea am stat să mă uit, undeva la 10 îmi arată la ultima sută de km, făcuți în oraș.
Consumul în timp real se poate seta să arate cu cifre și nu acea progresie de la 0-10-20?

Ca și minusuri, că nu poate să fie perfect:


- spațiu mai mic la pasageri + portbagaj, față de Focus, dar totuși la pasageri se stă comod (în portbagaj nu i-am pus :)) )
- sistemul audio nu mă dă pe spate, dar nici nu sunt un mare fan, deci pot să trec cu vederea.
- putea să vină cu niște covorașe, nu scădea PIB-ul Coreei dacă le puneau din fabrică :) așa o să caut ceva aftermarket, la 120 lei, că nu vreau să dau 100-150 euro pe unele originale.
- pedala de ambreiaj are o agățătură (și un click), când plec de pe loc și apăs pedala ca să bag în treapa 1, undeva la trei sfert din cursa pedalei. În celelalte trepe în mers, nu are. Așa e normal, au observat și alții?


Becurile, la nevoie, se schimbă ușor sau trebuie să-mi iau concediu? :)) Apropo...sunt H7? (nu râdeți, n-am avut timp să citesc cartea - cine are copii știe ce înseamnă)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

crinamatei
Posts: 186
Joined: 06 Feb 2014, 14:59
Auto: kia ceed
Location: Constanta

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by crinamatei »

Becurile din far sunt toate h7 (faza scurta, faza lunga + cornering)
Covorase originale Kia de material textil . moi frumoase negre, sunt la ~200 lei le gasesti la dealer.
Set covoraşe material textil, pâslă
A2143ADE00
€ 43.19
https://drive.google.com/file/d/0B4nLXJ ... IwakE/view

pag 24 pozitia 2
https://drive.google.com/file/d/0B4nLXJ ... VsN28/view

uzunmicky
Posts: 32
Joined: 08 Feb 2018, 23:54
Auto: Kia C'eed SW 1.4 GSL
Location: Timisoara

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by uzunmicky »

Mulțumesc frumos!

User avatar
Chupa20
Posts: 44
Joined: 27 Oct 2017, 13:17
Auto: Kia Ceed SW
Location: Timisoara

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by Chupa20 »

Becurile de pe masina sunt LL *long life* deci nu cred ca o sa fie probleme cativa ani :D
App ai fost sa rezolvi cu usa?

crinamatei
Posts: 186
Joined: 06 Feb 2014, 14:59
Auto: kia ceed
Location: Constanta

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by crinamatei »

becurile mele "long life" au tinut 2 ani si s-au ars intr-o luna 3 (faza scurta amandoua si un cornering), becurile sunt osram

uzunmicky
Posts: 32
Joined: 08 Feb 2018, 23:54
Auto: Kia C'eed SW 1.4 GSL
Location: Timisoara

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by uzunmicky »

@Chupa20 Miercuri am programare la tinichigerie să regleze ușa. Îi rog să se uite și la capotă, de când mi-ai zis am impresia că e Peștera Liliecilor acuma, parcă o văd cum cască într-una :D

uzunmicky
Posts: 32
Joined: 08 Feb 2018, 23:54
Auto: Kia C'eed SW 1.4 GSL
Location: Timisoara

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by uzunmicky »

Na, am pedalat 1.000km cu ea. Până acuma se comportă fain, dar 90% din drumuri le-am făcut în oraș, prea puțin afară ca să pot să mă plâng de motor în depășiri sau de consum.

În afară de uși, care am impresia că nu se închid perfect (cea de la șofer, mi-au reglat-o la linie, dar acuma trebuie sa o trântesc mai tare ca să se închidă), altceva nu am ce să-i reproșez. Ah, poate stâlpul din dreapta, îmi fură destul de mult din vizibilitate, dar asta poate să fie cauzat și de faptul că duc scaunul destul de în spate să stau relaxat.

Consum în oraș exclusiv: 9.9% cu clima pornită, ceea ce mi se pare mai mult decât ok.

I-am tras și niște covorașe de cauciuc, nimic mofturos, aftermarket de la Rimi, la 30% din prețul celor originale. Se așează perfect, nu au nici un miros, totul ok cu ele până acuma (de fapt le știam, de pe Focus).

Deși nu am crezut, și mai mult a fost un moft(sau ajutor) pentru soție căci ea e șoferul titular de drept , camera este de mare ajutor la parcări.

Urmează 2-3 ieșiri de 200km și apoi primul drum afară din țară (am oareșce emoții că încă nu a ajuns cartea și sper să o înmatriculez la timp să pot ieși afară din țară cu ea) și apoi pot să trag concluziile finale, definitive și irevocabile :)

User avatar
Chupa20
Posts: 44
Joined: 27 Oct 2017, 13:17
Auto: Kia Ceed SW
Location: Timisoara

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by Chupa20 »

Ai picior finut :D
Eu stau doar la +11 in oras :twisted:

uzunmicky
Posts: 32
Joined: 08 Feb 2018, 23:54
Auto: Kia C'eed SW 1.4 GSL
Location: Timisoara

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by uzunmicky »

Cum nu am incredere in computere :D , ii fac testul cu rezervorul plin, sa vedem matematica ce ne spune.

uzunmicky
Posts: 32
Joined: 08 Feb 2018, 23:54
Auto: Kia C'eed SW 1.4 GSL
Location: Timisoara

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by uzunmicky »

La aproape 5.000km, pot să trag niște concluzii mai clare.
Consum: oraș 10-11, depinde vreme, trafic, șofer. exterior: 5-6, respectiv 7-7.3 pe autostradă cu clima pornită și bagaje, la 130-140km/h. Stă foarte bine pe șosea la orice viteză, poate puțin prea sensibil servo pentru mine, fiind obșnuit cu un servo mai dur la Ford, care pe autosradă când treci pe lângă camioane cu 140km/h, parcă nu te smucește așa ușor, ca și cu servo de la Kia. Pot trăi cu asta.

Mi-ar prinde bine o funcție de autoblocare uși când am scos cheia și am coborât din mașină, și n-am închis-o în următoarele 60secunde. Poate se poate seta? (recunosc că nici în ziua de azi nu am citit manualul :) ). (Focus-ul din 2002, are așa ceva și îmi place).

Portbagajul deși e mai mic, a reușit să ascundă în sertarele de sub, o geantă de jucărele de plajă și camping și am îndesat și bițigla lu' fiu-miu (cu ghidonul îndreptat, e drept).

Clima face față decent, parcă la viteze mici de 40km/h, cu soare puternic și 32grade, totuși nu. Dar poate a fost o situație izolată, că ulterior nu am mai întâlnit-o (și a fost doar în zona litoralului..cine știe).

Între timp am schimbat și aripa dreaptă + vopsit bară față, că am avut un meseriaș cu o camionetă (bănuiesc eu, că m-a lovit sus)care m-a lovit în parcare la Hornbach și a plecat fără nici un semn (în afară de cel de pe Kia :) ). Deviz.. 470 lei aripa, 1200 lei manoperă. Noroc cu CASCO.

Drumuri bune tuturor!

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by quelloo »

nu e de la servo, e de la suspensii si cat de mare e masina
la Focus erau mai dure si nu te tragea aerul spre tir cand treci pe langa el la viteza.
si balonul anvelopelor conteaza mult. cu 195/65/15 simti dar pe 225/45/17 nu se mai simte nimic.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

uzunmicky
Posts: 32
Joined: 08 Feb 2018, 23:54
Auto: Kia C'eed SW 1.4 GSL
Location: Timisoara

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by uzunmicky »

Sănătace și la mulți ani!
Acuma, după 15.000km și niște luni bune, în condiții diverse, pot să-mi dau mai bine cu părerea.

Încep cu ce nu-mi place, că așa-s eu mai cârcotaș, văd mai întâi partea goală a paharului :)
- Am un zgomot la rulare, la viteze mai mari de 60km și le aud doar când țin viteza constantă sau când nu mai accelerez..nu știu cum să o descriu și nu țin minte dacă aveam zgomotul înainte să pun cauciucurile de iarnă sau nu, prin urmare o să mă lămuresc când trec înapoi pe cele de vară, dacă era de la cauciucuri.
- tabla de la plafonul caroseriei: îmi aduce aminte de porcul din filmul Pisica albă, pisica neagră, care ronțăia cu poftă din caroseria unui Trabant :D Are 4 locuri în care cu siguranță nu mai apăs nici de probă, să nu o decapotez. Înțeleg economia de material, dar...
- ușile: oameni buni, ori eu am avut ghinion, ori ăla de a reglat cremalierele la uși era în preaviz de concediere. Ușa șofer: jumătatea de jos vizibil 2 mm în afară, față de ușa din spate. Am fost la reglaj, mi-a zis ca așa e normal, ca "să taie aerul, să nu fluiere". Boooon,când le-a reglat la linie, trebuia să trântesc efectiv ușa ca să o închid (de 2 ori nu am fost atent, am împins-o normal și nu s-a închis și am dormit cu ea așa, descuiată). M-am dus înapoi, i-am explicat și mi-a zis: eu reglez înapoi, ți-am zis că așa era normal. Păi și pe dreapta de ce nu e normal? doar pe o parte șuieră vântul? Bun, a mai reglat la ea, e ceva mai bine, acuma parcă e mai în interior 1mm, dar încep să mă consider paranoia și am lăsat-o așa. Ieri descopăr ușa dreapta spate (nu știu cum de nu am văzut-o până acuma) ca e mai crăcănată cu 2mm.. adică, fără urme de paranoia, chiar se vede,am comparat de n ori cu ușa din stânga și apăs bine ca să vină la linie.. când mai ajung la revizie, le zic. Dar e enervant...și capota parcă e mai jos decât restul caroseriei, dar nu te pui cu aerodinamica.
- scaunul șoferului are deja urme de uzură ( repet 8 luni - 15.000km),gen scămoșări la bluze, e adevărat că nu foarte mari, dar le are. ceea nu e chiar normal, zic eu.
- ștergătoarele, trebuie ajutate des de lichid de parbriz ca să curețe bine, altfel cu niște apă noroioasă de la camioane lasă urme. Nu-i tragic.
- schimbătorul zgomotos între treptele mici,cu mici agățături. dar poate așa e la benzinare.



Ce-mi place:
- e un confort aparte la condus, deși scaunele pentru gabaritul meu nu sunt poate cele mai comode, dar nici nu mă plâng foarte tare.
- motorul deși era puturos inițial, parcă după primii 10.000km și-a dat drumul. Sau am învățat eu cum se merge cu un benzinar aspirat. Cred că sau :)
- portbagajul deși inițial părea mic (sau forma lui mai degrabă îl dezorganiza),am reușit să-i prind ordinea:) m-am învățat repede să folosesc tăvile de sub covoraș, unde sincer să fiu, reușesc să depozitez tot ce băgam într-o o geantă pe care o încărcam cu prostii mărunte, la drum lung.
- cotiera destul de confortabilă, de spațioasă nu mai zic, încap toate prostiile pe care le poate duce o femeie după ea, zi de zi (aceleași ca și din poșete, dar nu facem offtopic )
- stă foarte fain în viraje, nu am emoții la nici o viteză, am testat-o și pe serpentine și la curbe foarte strânse. Foarte ok.
- consumă cât vrea ea și asta e bine că nu ne certăm :) 10-11 în oraș, 6-7 afară, decent, normal,rezonabil. Când o să fiu mofturos, îmi iau balon cu aer cald :)
- camera. Pfuu, deși am luat-o pentru muiere să o ajut să rămână fără scuze când o lovește la parcarea cu spatele, mă ajută foarte mult. Dincolo că e foarte fain la parcări să nu-ți sucești gâtul sau să te holbezi într-una în oglinzi, e foarte utilă când ies din parcări cu spatele, ea "vede" foarte bine în lateral, cred că are 135 grade unghi de viziblitate..a meritat investiția.


Una peste alta, ne înțelegem bine, acuma că ne-am cunoscut!

Drumuri bune și fără table îndoite, și-n 2019!

User avatar
tmihai20
Posts: 208
Joined: 24 Oct 2017, 15:38
Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
Location: Galati
Contact:

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by tmihai20 »

Ai mașină cu echipare ca a mea și cu aceeași culoare ca a mea :D La cât mai mulți km fără probleme (îmi pare rău să citesc că ți-a lovit-o cineva în parcare). Singura problemă majoră este una din cele pe care ai observat-o și tu, tabla e parcă prea subțire peste tot, nu numai pe plafonieră. Trebuie să fiu atent să nu apăs pe ea (s-a flexat când o ștergeam de apă pe deasupra). Nu am avut și nici nu am vreuna din celelalte probleme pe care le-ai menționat (poate am eu noroc).

Singura chestie este că la a mea am pus eu senzori de parcare, pentru că se pare că am o problemă cu dreapta spate (nu știu ce am de nu pot fi atent acolo). M-au ajutat mult, dar au fost montați de-abia când am făcut reparația pe Casco (prin februarie martie 2019). Îmi place cum stă pe drum, a mea are doar 5000 și ceva de km într-un an, nu prea am de ce să merg cu ea prin oraș, iar drumuri lungi nu am prea făcut. Apropo, legat de ștergătoare s-a plâns multă lume (cineva a recomandat ștergătoare Bosch AR 654 S). Eu încă mai am ștergătoarele originale și deja nu mai fac față cum trebuie... Legat de consum, mi se pare că am reușit să o duc sub 9 la sută în oraș și la un 6 la sută în afara orașului).
Riddle me this, riddle me that
Who is afraid of the big, black bat?
Image

User avatar
Chupa20
Posts: 44
Joined: 27 Oct 2017, 13:17
Auto: Kia Ceed SW
Location: Timisoara

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by Chupa20 »

Dupa un an de zile si vreo 12k km eu am schimbat stergatoarele.Am dat cu ele pe gheata ca "desteptul""
Am pus BOSCH 3 397 007 570 . Si sunt mai silentioase decat cele originale.
Saptamana trecuta chiar am avut ceva de alergat si am bagat aproape 3000 km pe nationale.Consum decent 6.1 tinand cont ca am avut si 160 in depasiri.Masina e geniala , si motorasul il iubesc.Cu 4 adulti si un copil in masina nu am avut deloc emotii in curbe sau la depasire. Ok coborat in a 4-a
si urcat rapid spre 5500 Rpm .
Per total la pretul ei chiar e tot ce trebuie.

Referitor la alinierea usilor... La mine la pasagerul din fata e cu 2mm in afara :lol:
drumuri bune la toata lume!!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

ionut75
Posts: 377
Joined: 08 Jun 2007, 14:21
Auto: Ceed
Location: PITESTI

Re: Kia Cee'D SW 1.4 GSL Dark Gun Metal

Post by ionut75 »

Eu deocamdată le am pe cele originale și văd ca încă fac fata.
Mașina are 1 an și 25300 km făcuți.
Aveți cumva codul pentru ștergătoarele Bosch (la set) ?
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”