Kia Ceed 1.4 GSL Business Edition 2015
Posted: 29 Dec 2017, 22:50
Salutare!
Dupa 30 de luni in care am condus aproape zilnic un Ceed 2 am zis ca-i vremea pentru o scurta prezentare. Cum a inceput si cum s-a terminat aventura achizitiei ...
In primavara lui 2015 am decis ca-i vremea sa ma hotarasc asupra unei masini, aproape ca memorasem toate anunturile de pe internet legate de Golf 6 (1.6 + climatronic) doar ca variantele agreate de mine se invarteau in jurul sumei de 8000€. M-am tot gandit daca este o afacere buna sa dau aceasta suma pentru o masina SH iar concluzia a fost ca NU. Asta dupa ce am stat luni intregi pe internet "sa-mi caut aleasa" am inceput sa intru pe siteurile unor reprezentante sa ma informez asupra preturilor de pornire, promotiilor pe care le au.
In bugetul meu am putut include urmatoarele marci: Dacia, Renault, Opel, Hyundai, Kia si Chevrolet. A urmat deplasarea la dealeri, prima data am fost IMG unde mi s-a prezentat editia limitata Ceed Business Edition 12007€ (aici au intrat doua discounturi in valoare totala de 4500€) doar ca mai aveau 3 masini disponibile din ce-mi amintesc iar eu nu era hotarat. Au urmat reprezentantele de pe Splaiul Unirii, Dacia si Renault. La Dacia imi configurasem un Logan (adica am pus aer conditionat ca prea multe variante oricum nu aveam) si costul final se invartea in jurul sumei de 10000€ iar la Reanult Megane II cu putine optionale si clima m-ar fi dus pe la 12500€. La Hyundai nu am mai ajuns din cauza interiorului care nu mi-a placut absolut deloc. Pe cat de frumos era exteriorul masinii pe atat de urat mi se parea interiorul.
Finala a fost intre Ceed 2 vs Astra J. De ambele masini am fost incantat atat interior cat si exterior iar ca si pret Opelul ar fi fost mai ieftin cu 500€. Ceea ce m-a facut sa renunt la Astra in detrimentul Ceedului a fost faptul ca ultimul model fiabil produs de Opel a fost Astra Clasic din ce sapaturi am reusit sa fac si confirmarea unui vecin mecanic.
Am sunat la IMG si mi-au spus ca au vandut toate masinile din acea editie, a urmat MIT unde mi-a raspuns Stefan Mirea. Am stabilit o intalnire si de aici a urmat un sprint catre reprezentanta, am fost la el Miercuri si mi-a spus ca mai are o singura masina disponibila si crede ca este rezervata pentru un coleg. Dupa cateva intrebari pe la sefi am aflat ca mi-o poate vinde si a ramas sa revin Vineri cu un raspuns indiferent care ar fi el. Bineinteles ca l-am sunat Vineri si am stabilit un drive test pentru Sambata la prima ora (eu aveam si avansul la mine, ca nu cumva s-o pierd). Sambata am dat o tura pe DN1 si am achitat avansul. A mai durat 1-2 saptamani pana cand am intrat in posesia ei deoarece am avut nevoie si de un mic credit.
Ok, dupa aceasta lunga introducere sa va spun si ce am ales (de fapt ce am mai prins):
KIA CEED 1.4GSL 6MT BEST SILVER
- comenzi audio pe volan
- Radio + CD + MP3 + TFT LCD Display + Camera vedere spate
- sistem de aprindere automata a luminilor
- senzori parcare spate
- sistem de monitorizare presiune anvelope
- climatronic
- bluetooth (comenzi volan)
- pachet iarna
- volan incalzit
- scaune fata incalzite
- pachet premium
- volan, maneta frana de mana si maner schimbator imbracate in piele
- manere interioare si ornament manete frana cromate
- pachet comfort
- cheie cu sistem de deblocare portiere la distanta + sistem antifurt
- geamuri electrice fata cu sistem de siguranta
- lampa lectura cu suport ochelari
- oglinzi exterioare in culoare caroseriei si incalzite
- lampa consola centrala
Costuri:
RCA:
16.07.2015 - 15.01.2016 Carpatica 289 lei pe 6 luni
16.01.2016 - 15.01.2017 Carpatica 547 lei pe 12 luni
16.01.2017 - 15.01.2018 Omniasig 538 lei pe 12 luni
CASCO:
18.07.2015 - 17.07.2016 Generali 2688 lei pe 12 luni
18.07.2016 - 17.07.2017 Omniasig 1688 lei pe 12 luni
18.07.2017 - 17.07.2018 Omniasig 1631 lei pe 12 luni
Tabel consum carburant
*poza atasata
Revizia 1: 11312 km
- filtru ulei OE: 36 lei
- filtru aer OE: 68 lei
- filtru polen OE: 119 lei
- ulei Mobil 1 ESP: 187 lei
- manopera: 170 lei
Total: 580 lei
Revizia 2: 21069 km
- filtru ulei OE: 41 lei
- filtru aer OE: 68 lei
- lichid frana dot4: 27 lei (de la reprezentanta)
- filtru polen MAN: 60 lei
- filtru ulei MAN: 26 lei
- ulei Motul 8100 eco-nergy 5L - 172 lei
- manopera: 238 lei
Total: 623 lei
Revizia 3: urmeaza luna viitoare
*Legat de revizii, recomandarea Kia este ca ea sa se faca o data la 15000 km sau 1 an. In prima faza am zis c-o fac la 12500 km, iar dupa prima revizie m-am razgandit deoarece merg foarte mult in Bucuresti unde praful si mersul bara la bara sunt la ordinea zilei si am zis c-ar fi mai bine s-o fac la 10000 km.
Concluzie: sunt multumit de ceea ce-mi ofera masina, daca s-ar putea as adauga cateva optionale in valoare de 1-2000€, cost decent al reviziilor, calitatea materialelor cel putin buna, insonorizare buna spre f buna iar ca si minusuri cutia de viteze . O masina cu un raport calitate/pret maxim la ora actuala din ceea ce ofera piata .
Va urez Sarbatori Fericite iar Noul An sa va aduca multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi!
Ne vedem in Ianuarie la aceeasi ora in acelasi loc.
Dupa 30 de luni in care am condus aproape zilnic un Ceed 2 am zis ca-i vremea pentru o scurta prezentare. Cum a inceput si cum s-a terminat aventura achizitiei ...
In primavara lui 2015 am decis ca-i vremea sa ma hotarasc asupra unei masini, aproape ca memorasem toate anunturile de pe internet legate de Golf 6 (1.6 + climatronic) doar ca variantele agreate de mine se invarteau in jurul sumei de 8000€. M-am tot gandit daca este o afacere buna sa dau aceasta suma pentru o masina SH iar concluzia a fost ca NU. Asta dupa ce am stat luni intregi pe internet "sa-mi caut aleasa" am inceput sa intru pe siteurile unor reprezentante sa ma informez asupra preturilor de pornire, promotiilor pe care le au.
In bugetul meu am putut include urmatoarele marci: Dacia, Renault, Opel, Hyundai, Kia si Chevrolet. A urmat deplasarea la dealeri, prima data am fost IMG unde mi s-a prezentat editia limitata Ceed Business Edition 12007€ (aici au intrat doua discounturi in valoare totala de 4500€) doar ca mai aveau 3 masini disponibile din ce-mi amintesc iar eu nu era hotarat. Au urmat reprezentantele de pe Splaiul Unirii, Dacia si Renault. La Dacia imi configurasem un Logan (adica am pus aer conditionat ca prea multe variante oricum nu aveam) si costul final se invartea in jurul sumei de 10000€ iar la Reanult Megane II cu putine optionale si clima m-ar fi dus pe la 12500€. La Hyundai nu am mai ajuns din cauza interiorului care nu mi-a placut absolut deloc. Pe cat de frumos era exteriorul masinii pe atat de urat mi se parea interiorul.
Finala a fost intre Ceed 2 vs Astra J. De ambele masini am fost incantat atat interior cat si exterior iar ca si pret Opelul ar fi fost mai ieftin cu 500€. Ceea ce m-a facut sa renunt la Astra in detrimentul Ceedului a fost faptul ca ultimul model fiabil produs de Opel a fost Astra Clasic din ce sapaturi am reusit sa fac si confirmarea unui vecin mecanic.
Am sunat la IMG si mi-au spus ca au vandut toate masinile din acea editie, a urmat MIT unde mi-a raspuns Stefan Mirea. Am stabilit o intalnire si de aici a urmat un sprint catre reprezentanta, am fost la el Miercuri si mi-a spus ca mai are o singura masina disponibila si crede ca este rezervata pentru un coleg. Dupa cateva intrebari pe la sefi am aflat ca mi-o poate vinde si a ramas sa revin Vineri cu un raspuns indiferent care ar fi el. Bineinteles ca l-am sunat Vineri si am stabilit un drive test pentru Sambata la prima ora (eu aveam si avansul la mine, ca nu cumva s-o pierd). Sambata am dat o tura pe DN1 si am achitat avansul. A mai durat 1-2 saptamani pana cand am intrat in posesia ei deoarece am avut nevoie si de un mic credit.
Ok, dupa aceasta lunga introducere sa va spun si ce am ales (de fapt ce am mai prins):
KIA CEED 1.4GSL 6MT BEST SILVER
- comenzi audio pe volan
- Radio + CD + MP3 + TFT LCD Display + Camera vedere spate
- sistem de aprindere automata a luminilor
- senzori parcare spate
- sistem de monitorizare presiune anvelope
- climatronic
- bluetooth (comenzi volan)
- pachet iarna
- volan incalzit
- scaune fata incalzite
- pachet premium
- volan, maneta frana de mana si maner schimbator imbracate in piele
- manere interioare si ornament manete frana cromate
- pachet comfort
- cheie cu sistem de deblocare portiere la distanta + sistem antifurt
- geamuri electrice fata cu sistem de siguranta
- lampa lectura cu suport ochelari
- oglinzi exterioare in culoare caroseriei si incalzite
- lampa consola centrala
Costuri:
RCA:
16.07.2015 - 15.01.2016 Carpatica 289 lei pe 6 luni
16.01.2016 - 15.01.2017 Carpatica 547 lei pe 12 luni
16.01.2017 - 15.01.2018 Omniasig 538 lei pe 12 luni
CASCO:
18.07.2015 - 17.07.2016 Generali 2688 lei pe 12 luni
18.07.2016 - 17.07.2017 Omniasig 1688 lei pe 12 luni
18.07.2017 - 17.07.2018 Omniasig 1631 lei pe 12 luni
Tabel consum carburant
*poza atasata
Revizia 1: 11312 km
- filtru ulei OE: 36 lei
- filtru aer OE: 68 lei
- filtru polen OE: 119 lei
- ulei Mobil 1 ESP: 187 lei
- manopera: 170 lei
Total: 580 lei
Revizia 2: 21069 km
- filtru ulei OE: 41 lei
- filtru aer OE: 68 lei
- lichid frana dot4: 27 lei (de la reprezentanta)
- filtru polen MAN: 60 lei
- filtru ulei MAN: 26 lei
- ulei Motul 8100 eco-nergy 5L - 172 lei
- manopera: 238 lei
Total: 623 lei
Revizia 3: urmeaza luna viitoare
*Legat de revizii, recomandarea Kia este ca ea sa se faca o data la 15000 km sau 1 an. In prima faza am zis c-o fac la 12500 km, iar dupa prima revizie m-am razgandit deoarece merg foarte mult in Bucuresti unde praful si mersul bara la bara sunt la ordinea zilei si am zis c-ar fi mai bine s-o fac la 10000 km.
Concluzie: sunt multumit de ceea ce-mi ofera masina, daca s-ar putea as adauga cateva optionale in valoare de 1-2000€, cost decent al reviziilor, calitatea materialelor cel putin buna, insonorizare buna spre f buna iar ca si minusuri cutia de viteze . O masina cu un raport calitate/pret maxim la ora actuala din ceea ce ofera piata .
Va urez Sarbatori Fericite iar Noul An sa va aduca multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi!
Ne vedem in Ianuarie la aceeasi ora in acelasi loc.