My Red Kia CEED

User avatar
Qalex21
Moderator
Posts: 535
Joined: 13 Feb 2014, 09:41
Auto: XCeed 1.5 T-GDi 48V 7DCT
Location: Voluntari

Re: My Red Kia CEED

Post by Qalex21 »

Si la vechiul meu Ceed 1.6 GDi se simtea o pocnitura usoara cand se presa ambreiajul la maxim. Dar se simtea doar cand stateam pe loc la relanti, in rest pedala era perfecta. Sincer nu mai imi aduc aminte daca a fost de la inceput (nu cred), am sesizat abia dupa 2 ani si jumatate cand masina avea aproape 30,000km. Nu am considerat-o o problema de luat in calcul in acel moment.

darksleep
Posts: 167
Joined: 19 May 2016, 09:48
Auto: Kia Ceed 2016
Location: Arad

Re: My Red Kia CEED

Post by darksleep »

Se auzea ca si la mine ?

De pe la secunda 29 incepe.

https://www.youtube.com/watch?v=T_QehK_yjX0

User avatar
Qalex21
Moderator
Posts: 535
Joined: 13 Feb 2014, 09:41
Auto: XCeed 1.5 T-GDi 48V 7DCT
Location: Voluntari

Re: My Red Kia CEED

Post by Qalex21 »

Nu se auzea atat de tare. Nu cred ca putea fi prins pe film. Interesant este si ca trebuie apasata pedala de mai multe ori pana sa se auda la tine. Pare a fi ceva din cursa pedalei.

johnnys25s
Posts: 83
Joined: 17 Apr 2016, 15:36
Auto: ceed 1.6 GDI 2016 Premium+
Location: Herrenberg
Contact:

Re: My Red Kia CEED

Post by johnnys25s »

Salut !

darksleep - parerea mea este ca, nu cred ca este efectiv o problema !
Spun asta pentru ca din punctul meu de vedere cred ca este vorba de revenirea tijei de la pompa de ambreiaj la pozitia de repaus, moment in care loveste pedala de ambreiaj !
Din cate imi dau seama, sunetul se aude doar dupa eliberarea pedalei !
Ma mai gandesc si la faptul ca e posibil ca pompa de ambreiaj sa nu fie stransa complet in suruburi si sa "scape" cateodata !

Sunt 2 idei care merita investigate !

Numai bine !

darksleep
Posts: 167
Joined: 19 May 2016, 09:48
Auto: Kia Ceed 2016
Location: Arad

Re: My Red Kia CEED

Post by darksleep »

Corect, sunetul se aude doar la eliberarea pedalei, alatoriu. O sa duc masina in service saptamana ce vine sper, ca momentan mi-au expirat numerele provizorii iar cele permanente nu sunt gata, desi s-au depus actele de saptamana trecuta.
O sa incerc sa le sugerez ceea ce mi-ai scris, sper sa ma asculte macar.

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: My Red Kia CEED

Post by BAU »

Prin epoca de piatra a CEED-ului , 2007-2008 , mai aparuse un fenomen asemanator la ambreiaj . Atunci se descoperise o problema la arcul si axul pedalei de ambreiaj .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

User avatar
Qalex21
Moderator
Posts: 535
Joined: 13 Feb 2014, 09:41
Auto: XCeed 1.5 T-GDi 48V 7DCT
Location: Voluntari

Re: My Red Kia CEED

Post by Qalex21 »

Noutati ceva ? Te-ai cam dat la fund :D

darksleep
Posts: 167
Joined: 19 May 2016, 09:48
Auto: Kia Ceed 2016
Location: Arad

Re: My Red Kia CEED

Post by darksleep »

O multime de noutati.. masina merge, dar momentan sunt foarte confuz si suparat pe cei de la Kia Arad pentru anumite chestii tipic romanesti rezolvate pe "garantie".

TL:DR

Mi s-au ovalizat discurile la 8400 de KM, la franare de la viteza imi fugea volanul in toate directiile. Mers in reprezentanta, schimbat cu discuri "noi" care defapt nu erau noi deloc, erau fie ceva jeguri ce au avut in service sau tot cele echipate dar puse pe masa de plan si rectificate.

User avatar
Qalex21
Moderator
Posts: 535
Joined: 13 Feb 2014, 09:41
Auto: XCeed 1.5 T-GDi 48V 7DCT
Location: Voluntari

Re: My Red Kia CEED

Post by Qalex21 »

Neplacut intradevar la asa putini KM. Acelasi l-am patit si eu la Peugeot 2008, se simt niste hopuri atunci cand franezi, dar nimic care sa puna in pericol soferul. Nu-mi dau seama ce a adus la conditia asta atat de devreme. Nu imi pot aduce aminte decat ca am franat foarte brusc in primii 20km cu masina, dupa ce mi-a sarit un nebun in fata pe trecerea de pietoni cand plecam de la dealer. Nu stiu daca are vreo legatura cu incidentul, dar la alte masini nu a mai patit asta.

Dupa schimbarea discurilor mai ai problema ? Cum ti-ai dat seama ca nu sunt noi ? Vizual ? Ar trebui sa fie destul de usor de identificat, deoarece cele vechi vor avea un pic de rugina/mizerie care nu ar trebui sa existe pe cele noi.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”