Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Moderator: BAU

panzer
Posts: 708
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by panzer » 22 Jul 2015, 16:25

Bun. Acum avem al doilea ceed si al 2-lea garaj. =D>

Deocamdata rulam in 3 masini/familie asa ca nu se merge f mult cu noul Ceed.

Cautand informatii pe net am dat de un site dragut referitor la isonorizare. De data asta pentru Ceed 2. F putina informatie pe net referitor la al doilea. Primul gramada.

User avatar
Minu
Posts: 707
Joined: 26 Sep 2009, 13:30
Auto:
Location: Ploiesti

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by Minu » 25 Jul 2015, 23:00

Felicitari,sa o stapanesti sanatos.Cum ti se pare motorul de 1.4 poti face un vs intre Ceed 1 si Ceed 2 1.4mpi?
***Kia Proceed Facelift 1.6GSL,Cassa White,Best,Pachet piele+crom,suport ochelari,scaune incalzite electric,Jante Aluett R16,7.5J,ET35,full LED,MTX 250W RMS.
***Honda CBR600

Album Foto: http://picasaweb.google.com/VladCosmin86/KiaProceed#

colin
Posts: 320
Joined: 24 Jan 2013, 15:26
Auto: Ceed

Post by colin » 25 Jul 2015, 23:04

Sa o stapanesti sanatos. Daca faci ca nenea ala. Aproximativ cate kg adaugi in plus?

Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

panzer
Posts: 708
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by panzer » 27 Jul 2015, 07:50

Merci frumos.

Este mult mai silentios motorul in varianta noua. Trage un pic mai bine, dar inca e nou, nu s-a "lasat" cum trebuie. Nu cred sa am 2000 km. Sau poate cel vechi e impovarat de 125000 km.
Nimic spectaculos insa. E practic doar o noua iteratie a 5-a a aceluiasi motor.

Cum am mai spus si prin alte posturi mai bine optimizat este ACul si nu se mai simte atat de drastic.

Marea dezamagire este materialul scaunului. Pe caldurile astea inca nu am gasit o modalitate sa nu transpir in el. Materialul din care este facut scaunul este infect. Tb sa gasesc o solutie... :(

Nu am inca o idee cam cat de multa greutate in plus se adauga cu isonorizarea. Nici nu cred ca e tb facuta in totalitate.

User avatar
Minu
Posts: 707
Joined: 26 Sep 2009, 13:30
Auto:
Location: Ploiesti

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by Minu » 27 Jul 2015, 15:40

Chiar ma surprinde raspunsul tau,inseamna ca nu e "dracul" asa de negru.Te-am intrebat pentru ca pe hartie e o diferenta destul de mare 0-100 intre Ceed 1 si Ceed 2.
***Kia Proceed Facelift 1.6GSL,Cassa White,Best,Pachet piele+crom,suport ochelari,scaune incalzite electric,Jante Aluett R16,7.5J,ET35,full LED,MTX 250W RMS.
***Honda CBR600

Album Foto: http://picasaweb.google.com/VladCosmin86/KiaProceed#

panzer
Posts: 708
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by panzer » 28 Jul 2015, 08:53

Ce diferenta? Imi aduc aminte ca tot 12.8 sec/100km dadeau la acceleratie atat la 1 cat si la 2 cu 1.4 mpi.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 4782
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by Ogy » 28 Jul 2015, 11:03

11,6 s iar actuala 12,8 s vorbim totusi de o diferenta de 9cp. Cel vechi consuma mai putin in oras....conform autoevolution:
http://www.autoevolution.com/cars/kia-c ... 007-14-16v
http://www.autoevolution.com/cars/kia-c ... 6mt-100-hp
Cum ar merge cutia in 6 trepte pe vechiul motor?!? :roll:
Trage un pic mai bine
Daca te uiti in specificatii, o sa vezi cum trebuie sa accelerezi fiecare motor in parte, sa-ti dea aceasi satisfactie.
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!

panzer
Posts: 708
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by panzer » 28 Jul 2015, 11:53

Zici tu ca 109 HP@6200 RPM este diferit de 100 HP@5500 RPM in sensul de 11.6s vs 12.8s? Asta poate daca dai in motor pana la 6200. Nu obisnuiesc asta. Chiar si cand vreau sa ma joc maxim 5000 - 5100 rpm. Nici nu mai caut rapoartele din cutie. Parca a 5a era la fel, iar a 6a era peste. Deci ar ajuta la consum si mai putin la repriza.

Daca asa spun ei asa o fi.

Eu o tine pe a mea. Se misca mai bine cea noua, marginal mai bine doar.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 4782
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by Ogy » 28 Jul 2015, 12:02

Nu stiu daca kia s-a gandit neaparat la posesori (sa foloseasca toti caluti fara sa le fie frica sa ajunga la 6500rpm) cat la norma de poluare (scazi nr de cai si schimbi cutia ca sa ai cuplul mai jos si caii tot pe acolo).
In concluzie ai 100cai si 137nm la 5500 (acolo presupun ca ajungi) fata de 109 cai si 137 nm la 6200. Cu vechiul ceed, cred ca ai 100cai la aceasi turatie, nu si cuplul, dar cum motoarele sunt aspirate....
Nu zic eu, zice hartia. Acum fiecare conduce cum stie si cum vrea. Eu in oras (oricare) trec in treapta a 4 a doar daca am trecut de 80-90, in afara (depasiri) doar daca am ajuns la 120km/h. Acum cutiile sunt diferite nu stiu graficul de cuplu la actualul motor.
Pe acelasi sistem "plang" cand vad pe strada, masini de circuit cu viteza sub cea legala. Daca erau ale mele..... la ora 5 la stiri sau alte asemenea :D
Parca a 5a era la fel, iar a 6a era peste
Peste doar la consum (se vede si in practica si in teorie), viteza maxima o dau tot calutii: 182 respectiv 187.
Dar asta nu inseamna ca nu recunosc ca este o masina mai buna (actuala) per ansamblu.
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!

panzer
Posts: 708
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by panzer » 28 Jul 2015, 13:12

Sincer vorbind avem cred avem de'aface cu o mica smecherie.

Cu totii stim ca atunci cand trecem la bocanci masinile noastre merg mai repede, trag mai bine si consuma mai mult. Asta pana ne obisnuim sa nu mai apasam asa de tare cu talpile groase de bocanci.

Noul 1.4 are 2 chestii diferite: un relanti f aproape de 500 rpm fara de 800 cat avea cel vechi. A doua este o isonorizare f buna in zona de jos a turatiilor. (Buretele care este folosit sa "imbrace" motorul este ales sa faca fata intensitatii sunetului la nivelele inferioare ale turatiilor).

Da senzatia ca nu se aude, cum noi conducem si cu urechile, avem tendinta de a apasa mai tare: de unde merge mai bine, consuma mai mult.

Sau cine stie. Fabulez si eu pe caldura asta, ca sigur chef de munca n-am! :mrgreen:

panzer
Posts: 708
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by panzer » 28 Jul 2015, 13:36

Ogy wrote:
Parca a 5a era la fel, iar a 6a era peste
Peste doar la consum (se vede si in practica si in teorie), viteza maxima o dau tot calutii: 182 respectiv 187.
La rapoartele din cutie ma refeream. A 5a e la fel si la cea cu 5 si la cea cu 6... iar a 6a aduce un plus de economie. Dar chiar nu mai stiu pe unde am vazut informatia asta.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 4782
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by Ogy » 28 Jul 2015, 13:58

Insonorizata poate mai bine fata de ceed best vechi. Diferenta de pret o observi in diverse lucruri. Compara modelul tau cu un ceed 1 echipare city (insonorizare si echipare).
Asa este cu treptele.
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!

panzer
Posts: 708
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by panzer » 20 Oct 2015, 13:53

Am trecut de borna de 5000 km. Pot sa spun ca ne-am imprietenit. :)
Masina familiei a ramas insa Ceed 1 din motive de gaz.

Evident fara probleme. Consum mediu 7.3 pe toata perioada.
+ silentioasa, usor de condus. Ar tb insistat aici. Nu e doar un punct in enumerare. E un pas inainte catre "canapea" cum spunea cineva pe un alt topic. Initial tindeam spre ceva mult mai "sporty" dar si confortabil e f bine. Pot avea o conversatie corecta cu fiicamea care sta in spate chiar si cand e mai somnoroasa dimineata spre scoala.
+ bluetooth. Nu crezi cat de usor este si cat de repede te obisnuiesti cu el.
+ lumini - poate pt ca e noua, poate pt ca farurile sunt cu lampa.
+ functia de follow me home: quite ok, m-am obisnuit.
= directie cu 3 moduri: n-am schimbat-o de pe Normal. N-as da banii pe optiune a doua ora.
= pachet asistenta sofer: l-am folosit doar f putin. Poate pe autostrazi, dar n-am avut placerea. N-as da banii pe optiune a doua ora.
- cotiera cu un singur compartiment. Pozitionata prost. Fixa. Fara suport de pahare pt spate. Un pas inapoi fata de cel vechi. Tin diversele telecomenzi si pass-uri in cotiera, greu sa le mai gasesti repede. La cea vechi le tineam in compartimentul de deasupra. Halal economie KIA! Te bati cu Dacia in curand.
- pachetul fumatori iarasi ca la Dacia. La mine, pt ca nu fumez sta in torpedou. Dar daca mai manac un mar ceva imi murdaresc masina.
- compartimentul cu bricheta si USB la vedere si luminat. Tb sa gasesc o metoda sa il opturez (un scotch negru). Luminat la marginea campului vizual in jos. Deloc placut noaptea.
= mai sensibil la benzina decat cel vechi. Puneam Lukoil de obicei. La asta noua insa Petrom-ul se simte mai bine.
+ covorasele mai serioase decat la cea veche. Nu cred sa le mai rup odata la 2 ani.
- tapiteria mai greu de curatat decat cea veche.

- ERGONOMIA. Iubesc masina dar ERGONOMIA e de tot rahatul.
Au schimbat ordinea butoanelor rotative: temperatura, ventilatie, putere ventilator. Este fix pe dos fata de cea veche. De ce or fi atata de idioti? In mers se duce mana fix ca la masina cealalta.
Despre operarea Bluethooth am mai scris: o comanda de pe volan, una de pe panoul central.
Butoanele de reglat oglinzile sunt ca la nimeni pe bord la asta noua si erau la locul lor la cea veche.
Daca mergi doar cu pozitiile bordul LCD nu este luminat cat trebuie. Schimband luminozitatea nu se schimba si luminozitatea LCDului. Pe soare puternic tb sa stingi luminile si sa mergi cu Day Light-urile. Moment in care masina e f prost vizibila din spate. (confimat). DLR nu aprinde nici un martor luminos in spate.
Injur eu la VAG pe unde am ocazia, dar indiferent de marca, indiferent de nivelul de echipare, totul e la locul lui. Kia nu poate sa mentina ordinea butoanelor nici macar la acelasi model. Nici macar de la primul model la facelift.

@Ogy: am mai spus ca fac comparatia cu primul ceed, an 2008 inca in dotare. Nu cu altele.
Despre motor: e clar mai elastic si respira mai bine decat cel vechi. Il duc mai des in zona de 5000 rpm.

Legenda
- minus
+ plus
= imi e perpendicular

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 4782
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by Ogy » 21 Oct 2015, 00:03

Am trecut de 70000km :)
+la primul ceed (varianta mea 2008, nu e echipare best) ca sa am o conversatie cu fi-miu pe bancheta din spate, tre sa scad volumul din boxe la 3.Astfel aud si muzica in surdina si inculpatul.
Am turbat zilele trecute ca aveam un greieras in spate. S-a dovedit ca era un ou kinder pe podea...suspectez ca si jucaria este pe undeva. :)
+lumini faruri noi (1 an) becuri narva interzise pe drumurile publice ...superb, mai putin pe ploaie unde lumina este absorbita de asfalt.
-cotiera, o avea ea compartimente dar puteau sa o faca dubla. Ma bat cu pasagerul din dreapta pe ea.
+functia do not follow me home se activeaza manual la fiecare coborare sau daca uit la fiecare urcare. Au aproape 3 ani becurile!!!
-compartimentul cu scrumiera si bricheta, daca nu esti atent, arzi bordul. Pozitionat totusi ok.
+covorasele se prezinta ok dupa aproape 8 ani poate putin uzat in zona "calcaiului-acceleratie".

Multi km inainte!
Aia au facut noul ceed pt alti posesori. S-au gandit ca cei care au comandat vechiul model, o sa ramana cel putin 10 ani cu el, timp in care, promit sa se intoarca la vechile amplasari ale butoanelor. :)

PS: au venit temperaturile scazute, cum se prezinta bestul 2008 ca zgomote in zona spate?
Ma intereseaza si telescoapele de la hayon de pe noul ceed la aceste temperaturi.
Multumesc.
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!

panzer
Posts: 708
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer

Post by panzer » 21 Oct 2015, 13:59

Hehehe. Cine mai sta ca noi sa puna in balanta fiecare mic detaliu!

Covorasele: la cea veche sunt la al 3lea rand. Se strica doar cel de la sofer si doar unde tin calcaiul pe acceleratie.
E o troncaneala/scartaiala continua in spate la mine in ceed 1: amortizoare, butelia de gas inconjurata de polistiren extrudat + scule, 2x scaune de copil cu cataramele de rigoare. Toate au cate ceva de spus. Dar la gropi mari nu se aude nimic. Nu e nimic de la trenul de rulare, doar caroseria isi mai spune cuvantul.

Telescoapele de la hayon: prastie la ceed 1. Eu am 1.80 si ma mai lovesc de hayon. Urmeaza sa le schimb singur, dar mai am altele pe lista.
O sa urmaresc la Ceed 2, dar n-am mari sperante sa fie mai bune.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests