Kia Cee'd GT

User avatar
Wolf
Posts: 26
Joined: 14 Oct 2014, 12:52
Auto: Kia Pro_Cee'd GT

Re: Kia Cee'd GT

Post by Wolf »

Salut. Ai avut pana acum probleme cu cauciucurile? Ma refer la eventuale deformatii/galme de la gropi

Mikeroni
Posts: 28
Joined: 28 Sep 2014, 20:14
Auto: Sportage GT Line MH
Location: Bucharest

Re: Kia Cee'd GT

Post by Mikeroni »

Nu, după primii 9000 de Km nu am avut nicio problema cu Michelin Pilot Sport 3 si inca 5 cu Michelin Pilot Alpin 4.
Ex. CEED GT 2015, Act. CEED SW 2016 - SPORTAGE GT LINE MH 2019

Mikeroni
Posts: 28
Joined: 28 Sep 2014, 20:14
Auto: Sportage GT Line MH
Location: Bucharest

Re: Kia Cee'd GT

Post by Mikeroni »

Am făcut-o! Revizia, pentru ca despre ea vreau sa va povestesc, la 14230 Km, în 10 luni! Dacă e sâmbătă, e revizie, cum spune un clasic în viata. Am purces la spălat și coafat cucoana, aplicat ceara de primăvară, aplicat smac pe gume, aplicat nu știu ce chestiune hidrofoba pe geamuri, curățat lame ștergătoare cu alte chestiune alcoolica ( eu știam ca se bea, nah) și lustru la cârpa minune învârtită pe bat. Cucoana, cu un ușor oftat ca la prima noapte de amor, pornește și gândește ca se primenește cu ceva ulei, ceva filtre curate. La service, nu ca la service, eram așteptat, primit cu zâmbet de către Ștefania și am primit o cafea, de buna sosire. Știa ceva Răzvan despre cafea, adică buna, perfecta de dimineață. Cucoana a stat la ridicat fusta aproximativ o ora, apoi am aflat ca primii 3 mm de plăcuțe au fost, adică au fost pe la frâne, pentru ca " mergi mai sportiv, nu?!" Da, cred ca da, însă cucoana știe mai bine și n-am chestionat-o în acest sens din simplu fapt ca nu a dat semne de oboseala și nici vreun mârâit suspect de sub capota. Fornăie doar, și uneori, simt un zvâc în pedala, semn ca ii place, ca la orice juna tânără și, și neliniștită. Nu discut despre factura, însă decenta, mult mai decenta decât la un Mitsu Evo X. Pupat factura, mulțumit doamnei de la recepție și încălecat duduia spre casa, care își arata satisfacția cu o pedala pana spre 135 Km, pe ora, desigur! Sa aveți drumuri bune!
Ex. CEED GT 2015, Act. CEED SW 2016 - SPORTAGE GT LINE MH 2019

belghiru
Posts: 101
Joined: 22 Dec 2010, 21:35
Auto: 2008, C'eed SW
Location: Bucuresti

Re: Kia Cee'd GT

Post by belghiru »

Ce face iubirea din barbat :lol: :lol:
Totusi......sa o compari pe actuala cu fosta [-X :lol:
C-Apostrophe-D SW 1,6 crdi piston grey

Mikeroni
Posts: 28
Joined: 28 Sep 2014, 20:14
Auto: Sportage GT Line MH
Location: Bucharest

Re: Kia Cee'd GT

Post by Mikeroni »

So! Aiurea, e mai bine inceputul, ca am o saga o data cu intampinarea primaverii, adica vere se schimba gumele, jantele si ce mai doreste fiecare - o ceara, o solutie de curatat gaurile ( de aerisire, bre) si ce se mai poate pe la tapiterie, samd. Bun, sa trecem la treaba, vorba unui domn de bine. Ce facem mai intai cand omul de la roti iti spune senin, "sefu', nu punem si niste jante"?! Asta cu "sefu" ma omoara de fiecare data, un fel de "fraiere, nu mai lasa in chinuri gumele de la un sezon la altul, saracule". Ok, jeante sa fie, mama ei de inventie pe roti! Ce jante, ce model, ce masura, ce cote, ce numere. Numai la 69, numarul, ai asa intrebari! Am cracanat ochii pe pereti, acolo se faleau modele io modeluri de jante, ochioase, frumoase, ieftine, scumpe, dupa buzunar, gust si daruire. Aleg un set, 18x8Jx35ET. Frumoase foc, negru cu argintiu de freza. Stiam ca la origine gumele vin pe 7,5J, un pic sub cota, adica sta guma dreapta pe flanc ca la cadetii din US Army. De ce? Nimeni nu stie, mai ales cand cursa amortizorului este de 45mm, adica loc voios pentru 8J si chiar mai mult daca offset-ul se pastreaza la 51mm. Ce e ala offset sau ET? Adicatalea cat e mai excentrica janta fata de centru, tradus ca sta in afara ca sa se buluce lumea la ele ca arata "sport". Ce se obtine? Viraje mai stranse, stabilitate, etc. Insa e un joc matematic, nu arunci niste jante si gata, semeni cu ala care are cazan BMW cu numere de BG si niste jante luate de la demolari, ca "dau bine vere". Ok, pus acest model, spite multe, frumoasa foc, buloane de 17 de la 21 OEM. Plimbat o zi, pus niste matahale, trei la numar, pe bancheta spate, jentele OEM cu gume in portbagaj, vazut cat loft mai are pana ating cu aripa. Cam 21mm, adica pe un viraj taiat, cu animalele in spate, atinge guma de aripa. Bun. A doua zi imi zic ca trebuie jante de firma, adica x3 pretul acestora. Ca o nota de fundal, softul de la Autosoft e vechi ca lumea, nu are un update cu cotele noi, cu permisiunile ce se pot face. Ma uit pe afara, pe net si ce aflu, ca maximul este 18'x8Jx40ET. Ok, cine face asa ceva? BBS. Ce modele avem? Multe! Ce imi doresc? Jante in 2 culori, normal. Ii suflu la ureche sefului de service ca poate face pipilica pe soft, ii arat un print de pe acele site-uri, ii spun cam ce imi trebuie si ma uit, din nou, pe pereti. Aleg, se da comanda. George, seful de service, om cu experienta, a mai vazut ciudati, dilii, nebuni si alte categorii din aceasta gama. Imi spune suav la ureche ca sunt in depozit si ca in cateva ore ma suna sa ma intorc la descaltat, incaltat, regulat, samd. Am revenit, erau in cutii. Asa se procedeaza neamule, in cutii, sigilate! Se monteaza, se plateste diferenta. In treaca fie spus BRD, o banca de rahat in orice zi, esueaza tranzactia insa trage banul, fapt ce imi ridica tonusul pana la faza in care pomenesc toate neamurile din conducerea acestui mastodont cu apucaturi frantuzesti, insa rezolvarea a fost facuta cu ajotorul bancii mele, mai banca, mai germana. Plec voios cu gumele, calc agregatul, totul ok, A doua zi calc agregatul iar, pe la viteze specifice lui, 200-220 Km/h. In drum spre unitatea care aduce banii necesari de a-mi face damblaua, in regim de 85 si 135 Km/h, adica o dezechlibrare in jur de 50 de grame, simt ca trepideaza tot, masele, bord, volan, maruntii din bord, samd. Anunt vestea, iar dupa orele de 16 ma reintorc la service. Nu mai zambea nimeni, a sosit nebunu'! Dat jos jante, echilibrat, testat, totul OK. Cu o exceptie! Normal, ca suntem in acest areal, eroarea din bord, pentru TPMS, care nu e. Cine nu e? Senzorul de presiune. Unde e? In China, vine pe comanda, pentru ca la noi platesti x4 acest senzor. Mugur mi-a dat ideea, nu finala, insa cu bunavointa, culmea, a unui chinez mic, am gasit codul corect, kit-ul de 4 piese, ce vor sosi in 30 de zile pe China Mail. Ii multumesc lui Mugur si desigur chinezului. Prin urmare, jante BBS CF 013, black&silver polish si aici inchei povestea, momentan! :)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Ex. CEED GT 2015, Act. CEED SW 2016 - SPORTAGE GT LINE MH 2019

User avatar
MeGeNe
Moderator General
Posts: 1390
Joined: 15 Jun 2009, 12:07
Auto: KIA
Location: Bucuresti - Titan

Re: Kia Cee'd GT

Post by MeGeNe »

Chestia cu senzorii ti-am pasat-o asa, in treacat, ca idee de pret. Ma bucur ca ai dus-o la capat si ca ti-am fost de folos.
B-39-MGN cee'd HB yellow dakar 1,6 GSL City

Mikeroni
Posts: 28
Joined: 28 Sep 2014, 20:14
Auto: Sportage GT Line MH
Location: Bucharest

Re: Kia Cee'd GT

Post by Mikeroni »

Si uite ca a trecut ceva vreme, ceva Km, ceva GT-uri zarite in trafic. Si aproape 37000. N-am prea povestit ce s-a intamplat in ultimul an, ca nu prea s-au intamplat multe in 15000 de Km parcursi. Nu mentionez aici miile de talpi, miile de ochiade in trafic atat pe bord cat si in general, pe masina. Nici faptul ca a vazut strainatatea si tara, insa am remarcat cum bulgarii, de exemplu, au fost de uimiti de pret, ei avand ca si noi grupul VAG in sange, de la bunicul citire ca, banuiesc, a avut vreo broasca in dotare. Totusi, sunt necesare cateva remarci pentru acest an:
Exteriorul - tinut curat si cu ceara, a ajutat la aspectul general al masinii. Vara au plusat noile jante, cu offset mai mare, care face sa para incaltata cu anvelope mai late, mai mari. Ajuta acest offset la tinuta nervoasa de drum, la stabilitate, ca noi, eu si ea, luam virajul la Arcul de Trimf cu viteza mai are, ca trupele romane cand treceau mandre pe sub arc prin 1945 sau 1946. In 1947 au trecut rusii, sa nu amintim.Gumele Michelin Pilot 4 s-au comportat excelent pe drumurile noastre insa, atentie, se vulcanizeaza destul de repede in timp si isi pierd proprietatiile la franare! Dupa 2 ani calci frana cu o marja mai mare, fapt ce nu s-a intamplat la Dunlop in 4 ani, de exemplu. Inertial, cu acest motor de peste 200CP, masina are tendinta sa apese puternic pe amortizoarele fata la franare si distanta de oprire creste fata de un Cee'd clasic.
Interiorul - incepem cu pielea, e nevoie, macar o data pe an, impregnata cu substante de intretinere. Daca ai facut acest lucru, pielea se mentine perfect. N-am avut "surpriza" ca scaunul soferului sa se lase, din burete, ca sa creeze cute pe piele si, datorita tratamentului aplicat, nici pielea nu a crapata, nu are zbarcituri, se prezinta bine pentru aproape 3 ani. Daca nu pui degetele, fara rost, pe fasia piano black, bordul se comporta impecabil. Partea audio este si se manifesta bine, nu exceleaza la navigatie cu POI, insa update-urile de harti se aproprie de ce ai nevoie in cautarea unei adrese. Am testat o perioada video IN de pe un smart phone insa cablaria necesara e greu de gasit in Romania, iar eu am o problema cand vad cabluri, pe care nu le poti ascunde usor. Plus scos si pus mufe, la fiecare urcare in masina, deranjant dupa parerea mea. Tinuta la drum ramane in nota consacrata, in sensul ca daca mergi cu masina o luna si apoi treci pe alta masina, din orice motiv, ai grija cum te strecori in trafic, alt motor nu te scoate asa cum face acest GT. E de retinut, pentru ca era s-o fac lata cu un alt Cee'd versiunea SW de 135CP, obisnuit cu pedala GT-ului! Sa nu uit, pozitia la scrumiera lasa de dorit, iti trebuie putina gimnastica ca sa scrumezi, asa ca va puteti lasa de fumat ;)
Overall, multumit! Spun acest lucru dupa ce am trecut de la un Mitsubishi Evo, ultimul in productia care a incetat de curand, la Cee'd GT. Si aici vorbim despre pret de achizitie, de dotari, de tinuta la drum, de garantie, de consum si, surpriza, de portbagaj, aparent mai mare la masina japoneza insa in realitate nefolisitor la volumul maxim din cauza unei structuri de rigidizare situata imediat dupa usa portbagajului si care influnteaza volumul si modelul bagajelor utilizate. In general, 4 valize si aici, si la Mitsu, scor egal. Nu mai amintesc de bordul de plastic dur la japoneza, cu probleme de imbinare.
In concluzie, a meritat, pana in prezent, toti banutii!
Ex. CEED GT 2015, Act. CEED SW 2016 - SPORTAGE GT LINE MH 2019

cristiansen09
Posts: 19
Joined: 15 Jan 2018, 14:45
Auto: kia
Location: bucuresti

Re: Kia Cee'd GT

Post by cristiansen09 »

salut, mai ai masina? daca te ai plictisit de ea, te rog sa dai un semn...cati km ai acum? mersi

Mikeroni
Posts: 28
Joined: 28 Sep 2014, 20:14
Auto: Sportage GT Line MH
Location: Bucharest

Re: Kia Cee'd GT

Post by Mikeroni »

cristiansen09 wrote: 15 Jan 2018, 20:24 salut, mai ai masina? daca te ai plictisit de ea, te rog sa dai un semn...cati km ai acum? mersi
Dap! Nu m-am plictisit, este o masinuta pe cinste. Probabil ca in luma mai am sa fac un upgrade, daca totul o sa fie ok! Probabil atunci o sa anunt si vanzarea. Sunt aproape 50.000 Km, totul este ok, am schimbat doar o caseta de directie, multumita CNADR, care avea un zgomot la capat de cursa, pe garantie. Cum drumurile sunt cum sunt, m-am asteptat la ceva bucsi, pivoti sau bielete, se pare ca o vreme nu am nevoie de aceste reparatii uzuale. :D
Ex. CEED GT 2015, Act. CEED SW 2016 - SPORTAGE GT LINE MH 2019

cristiansen09
Posts: 19
Joined: 15 Jan 2018, 14:45
Auto: kia
Location: bucuresti

Re: Kia Cee'd GT

Post by cristiansen09 »

ok, iti tin pumnii! :D

cristiansen09
Posts: 19
Joined: 15 Jan 2018, 14:45
Auto: kia
Location: bucuresti

Re: Kia Cee'd GT

Post by cristiansen09 »

salut, ceva vesti bune pentru mine? luna mai este aici :D

Mikeroni
Posts: 28
Joined: 28 Sep 2014, 20:14
Auto: Sportage GT Line MH
Location: Bucharest

Re: Kia Cee'd GT

Post by Mikeroni »

Hopa, salutari la toti fanii KIA!
Bestia a atins 60K, totul e ok, ceruit, lustruit, ingrijit, benzinit 99 sau 100, revizii la zi, gume noi, jante originale revopsite la Top Wheels Auto inclusiv cu diamond cut si lac ceramic! O sa ma intrebati de ce le-am refacut, nu?! Pentru ca la spalatorie solutiile de degresat jante ataca lacul din fabrica si in maxim 4 ani asta e solutia! Ce chimicale folosesc spalatoriile? Cele mai ieftine, desigur! In luna martie 2019 fiara rosie face 5 ani, motiv de despartire si motiv de bucurie pentru eventualii clienti, mai ales pentru cine participa la intalnirile cluburilor Kia, stiind in ce conditii a fost intretinuta! O sa fie o despartire grea. Nu o schimb pentru alte GT, cel nou nu are acelasi pedigree, cunoscatorii stiu! Am sa aleg o masinuta mai mare, fie in cai, fie in inaltime. Am familie mare, deh, bagaje multe, trotinete, drone, samd. Over all, dupa 60K si peste 4 ani, este o masina reusita, rezistenta, consum decent, putere, stabilitate si fiabilitate! Sper ca si voi aveti acelasi feeling despre masina voastra! Drumuri bune!
Ex. CEED GT 2015, Act. CEED SW 2016 - SPORTAGE GT LINE MH 2019

cristiansen09
Posts: 19
Joined: 15 Jan 2018, 14:45
Auto: kia
Location: bucuresti

Re: Kia Cee'd GT

Post by cristiansen09 »

ok, si cat este halatul? :D

Mikeroni
Posts: 28
Joined: 28 Sep 2014, 20:14
Auto: Sportage GT Line MH
Location: Bucharest

Re: Kia Cee'd GT

Post by Mikeroni »

Lucrurile stau bine, revizie, verificari, nu bate, nu troncane, nu e condusa de o batranica cumsecade si totusi se tine perfect la 67000 de Km. Cred ca a venit timpul de un upgrade, asa ca undeva intre luna august si septembrie aterizeaza o alta masinuta. Tot atunci o sa anunt deschisa lista la vanzare. Pana atunci sa aveti o vacanta de vis si berea sa fie ca inima soacrei, rece!
Ex. CEED GT 2015, Act. CEED SW 2016 - SPORTAGE GT LINE MH 2019

Mikeroni
Posts: 28
Joined: 28 Sep 2014, 20:14
Auto: Sportage GT Line MH
Location: Bucharest

Re: Kia Cee'd GT

Post by Mikeroni »

Momentul a sosit! Ma despart de masinuta mea, cu greu. Anuntul este postat pe Autovit si Olx, pentru cine este interesat. O vara cu mult soare!
Ex. CEED GT 2015, Act. CEED SW 2016 - SPORTAGE GT LINE MH 2019

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”