Test anduranta (100000 km) pt Kia
Test anduranta (100000 km) pt Kia
Este vb despre un ceed 2 condus de Autobild 100000 km. A aparut articolul in ultimul nr al revistei (o publicatie subventionata de vw). Concluziile sunt surprinzatoare, mai ales din prisma comparatiei golf-ceed. Nu uitati, articolul este scris de reporterii nemti ai revistei, el este doar tradus in romana. De lecturat in principal de hater-ii kia: poate mai invata care-i treaba cu coreenii astia si cum au inceput ei sa fie vazuti in lumea civilizata.
- Caralumba
- Posts: 725
- Joined: 18 Aug 2012, 04:37
- Auto: Cee'd 1,4 BEST GSL,Piston Grey
- Location: Bucuresti
Re: Test anduranta (100000 km) pt Kia
Link ?? eu am cautat si n-am gasit....de aceea te rog pentru link (poate mi-a scapat).
Fair day, be well !
Re: Test anduranta (100000 km) pt Kia
http://www.autobild.de/artikel/kia-cee- ... 50590.html
colegii carora lea sarit distributia de la punct sunt hateri de profesie? sau celor ccare lea ruginit prinderea scaunului?
colegii carora lea sarit distributia de la punct sunt hateri de profesie? sau celor ccare lea ruginit prinderea scaunului?
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
Re: Test anduranta (100000 km) pt Kia
Si un link cu traducerea in romana nu exista?b76bgaarh wrote:http://www.autobild.de/artikel/kia-cee- ... 50590.html
colegii carora lea sarit distributia de la punct sunt hateri de profesie? sau celor ccare lea ruginit prinderea scaunului?
Re: Test anduranta (100000 km) pt Kia
Iote ce a putut neamtu sa scrie. Il dau astia afara sigur.The start-stop problems remain to the very end; but there are also almost the only ones. Otherwise, the Koreans running over 100,000 km like clockwork.
Re: Test anduranta (100000 km) pt Kia
Sigur asta sunt: hateri de profesie. Sigur urmatoarea lor masina o sa fie Golf (dinasta cu 200kg mai usor decat cel dinainte) si o sa il tina 7 ani si n-o sa schimbe decat 2 bielete si 2 amortizoare pe spate... si o sa coste 20000 euro si o sa aiba motor TSI (am auzit ca sunt cele mai bune - mai ales la distributie). Dupa care o sa aiba un super pret la seccond. Ca orice ar strica VAGul e nemtesc...b76bgaarh wrote:http://www.autobild.de/artikel/kia-cee- ... 50590.html
colegii carora lea sarit distributia de la punct sunt hateri de profesie? sau celor ccare lea ruginit prinderea scaunului?
Auzi, ca tot vine weekend-ul si ne mai distram si noi: de ce ai doua? Sau n-ai stiut de rugina de la scaune cand ai luat-o pe-a doua ca altfel iti luai Tiguan? Imi cer scuze, azi sunt acidutzu de serviciu.
PS: merge citit cu gogu translate in engleza!
Re: Test anduranta (100000 km) pt Kia
daca am nu inseamna ca trebuie sa ii bag sub pres problemele sau sa zic ca e cea mai tare din parcare doar pentru ca e a mea.
imi place sa prezint cat mai obiectiv lucrurile bune si lucrurile rele ale fiecarei masini.
bafta.
ps sper sa urmeze a 3a cat de curand.
pps. si eu am problema cu SS fix la acelasi motor.
imi place sa prezint cat mai obiectiv lucrurile bune si lucrurile rele ale fiecarei masini.
bafta.
ps sper sa urmeze a 3a cat de curand.
pps. si eu am problema cu SS fix la acelasi motor.
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
Sincer. Nu regret ca am doua kia ceed. Insa la facelift problemele au inceput sa apara.
Schimbat rulment spate. Senzor abs fata. Senzor pedala ambreiaj si senzor neutru. Fiecare de cate doua ori. Schimbat coloana directie complet+caseta directie cu tot ci cremaliera.
Revopsit bara fata pe garantie deoarece s-a exfoliat din motiv de vopsit prost din fabrica!
Schimbat amortizoare spate ambele!
Amortizoarele de la portbagaj functioneaza doar cand e cald afara gen peste 30 grade. In rest tre sa trag de usa.
Una din telecomenzi a crapat. La propriu. In mana fara sa o fi scapat pe jos.
Bordul schimbat complet acum 5 k km deoarece s-a crapat spre gura de aerisire.
Turbina da semne de sfarsit. Fluiera si la verificare are putin joc. Dar nah nu se schimba. Asteapta sa ramana fraieru in pana cu ea...
Si partea fun? Am doar 83.000 km.
Daca nu aveam garantie, am facut un calcul cifra pe cifra si ma ducea fix 4785 eur. Tva inclus. Numai bordul am inteles ca a fost vreo 1600 eur fara tva si fara manopera
Daca masina ar avea un cost de productie mai.mare de 6k eur cred ca kia avea probleme serioase!
Nu sunt hater. Dar va zic ca dupa prima generatie lucrurile au derapat!
Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
Schimbat rulment spate. Senzor abs fata. Senzor pedala ambreiaj si senzor neutru. Fiecare de cate doua ori. Schimbat coloana directie complet+caseta directie cu tot ci cremaliera.
Revopsit bara fata pe garantie deoarece s-a exfoliat din motiv de vopsit prost din fabrica!
Schimbat amortizoare spate ambele!
Amortizoarele de la portbagaj functioneaza doar cand e cald afara gen peste 30 grade. In rest tre sa trag de usa.
Una din telecomenzi a crapat. La propriu. In mana fara sa o fi scapat pe jos.
Bordul schimbat complet acum 5 k km deoarece s-a crapat spre gura de aerisire.
Turbina da semne de sfarsit. Fluiera si la verificare are putin joc. Dar nah nu se schimba. Asteapta sa ramana fraieru in pana cu ea...
Si partea fun? Am doar 83.000 km.
Daca nu aveam garantie, am facut un calcul cifra pe cifra si ma ducea fix 4785 eur. Tva inclus. Numai bordul am inteles ca a fost vreo 1600 eur fara tva si fara manopera
Daca masina ar avea un cost de productie mai.mare de 6k eur cred ca kia avea probleme serioase!
Nu sunt hater. Dar va zic ca dupa prima generatie lucrurile au derapat!
Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
Re: Test anduranta (100000 km) pt Kia
Este vorba de Ceed 2, nu facelift. Articolul a aparut in Autobild Romania ieri.
Problemele de la ceed 1 nu au aparut la toata lumea.
Problemele de la ceed 1 nu au aparut la toata lumea.
Alea nu sunt probleme de ceed 2. Pe de alta parte si pe ei i-a scos din minti sistemul start-stop. Daca nu se duceau la service pt start stop ajungea masina pe loc1. Asa e pe 4 in top fiabilitate. Acu vreo doi ani, cand se aplicau alte criterii de punctare la testele ce anduranta, o Kia Venga cu motor de 1.4 benzina a ajuns la 100000 km fara absolut nici o problema! Nici macar un bec ars! Pentru un soclu de bec de ceata corodat (becul perfect functional) a ajuns masina pe locul 2, dupa un seria 1.b76bgaarh wrote:http://www.autobild.de/artikel/kia-cee- ... 50590.html
colegii carora lea sarit distributia de la punct sunt hateri de profesie? sau celor ccare lea ruginit prinderea scaunului?
Re: Test anduranta (100000 km) pt Kia
Me too. Daca citesti pe la garaj la mine n-am ridicat nici una in slavi. Doar ca personal sunt f suparat pe VAG. Motiv pt care atunci cand am cumparat masina anul asta, nici n-am calcat in nici un showroom VAG (Audi, VW, Seat, Skoda).b76bgaarh wrote: imi place sa prezint cat mai obiectiv lucrurile bune si lucrurile rele ale fiecarei masini.
Cat despre Start and Stop: nici la ultimul A4 nu merge fara "glitch"uri.