Page 2 of 5

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 22 Mar 2013, 11:03
by misuspita
Arata demential masina, insa din pacate nu cred ca pot da atatia bani pe una :(... Poate daca joc la loto destul de mult :P

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 04 Jun 2013, 06:54
by dario

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 09:34
by bloggerx2013
20650e in Romania si o singura varianta de echipare
http://www.kia.ro/showroom-preturi/pro_ceed-gt

si poze din curtea de la MIT
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 841&type=1

accentele de GT(mai ales cele 4 puncte de DRL) nu mi se pare ca s-ar potrivi peste masina de serie(ProCeed). Motorul din (cuplu, etajare cuplu si 0-100) e destul de aproape de performantele 1.6 Ecoboost si 1.4 TSI chiar daca are 204CP. Un hot hatch are motor 2.0 turbo cu 200cp adevarati, directie si suspensie diferite(sportive) fata de masina de serie, cat si alte sisteme de asistare/diferentiale. Pretul e interesant/competitiv si ar putea sa isi gaseasca multi proprietari, desi eu as merge pe: Focus 1.6 Ecoboost de 180CP pt feeling la volan si motorizare similara.

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 10:44
by quelloo
nici fordul nu cred ca are suspensie speciala pentru 1.6 ecoboost (nici macar frane separate - Kia vad ca are) poate de la ST si RS sa fie (dar vorbim de bestii diferite)
nu apare pe nicaieri greutatea masinii deci nu pot nici macar sa-mi dau cu presupusul asupra performantelor.

poate o sa puna si una pentru testdrive si vedem dupa.

momentan pe mine ma enerveaza pachetele de optiuni (cea mai mare idiotenie)
daca vreau stargatoare incalzite vad ca-mi baga pe gat si senzor de ploaie si lumini :(

vad ca acum e optional sa ai duze pentru locurile spate... si mai sunt bagate si intr-un pachet :O (avand in vedere ca la proceed 2008 astea erau standard a cam involuat kia)

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 10:47
by GabiA
Mi se par mici discurile pentru o masina care se vrea a fi sport.
E ok ca si putere, dar acceleratia pentru 200 de cp este destul de slabuta. Nu ca ar conta in practica, dar doar de dragul comparatiei, vechiul Golf5 GTI tot cu 200 cp accelera in 7 secunde pana la 100km/h.

Cunoscand suspensia de la vechiul cee'd, acest gt cu suspensie sport + jante pe 18 nu imi suna foarte bine.

Eventual as fi interesat de versiunea in 5 usi dar parca m-as orienta catre un clio rs desi sunt din clase diferite.

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 11:01
by moguai
pentru mine e clar ca e doar o echipare speciala + un motor special a versiunii simple ceed.
nu e hot hatch in adevaratul sens al cuvantului, nu au vrut asta....ca altfel ii puneau 2.0 t-gdi de 274 cp insa pt ala exista kia forte coup (in state)
indradevar cum ati zis si mai sus, se bate cu ford 1.6 ecoboost, astra 1.6 turbo ...si giulietta cred ca are o echipare din asta mai sport...
parca era si un 308 gti..
in nici un caz nu e de nivelul gti ului, st ului sau rs ului...asta e clar pt toata lumea..
buna observatia cu discurile de frana, aruncati un ochi la ce are gti ul si comparati :)

http://www.golfmk7.com/forums/attachmen ... 1348736492

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 11:14
by GabiA
Par la fel :D

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 11:17
by moguai
da stiu, nici macar nu pare ventilat, sau nu observ eu....

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 12:28
by bloggerx2013
quelloo wrote:nici fordul nu cred ca are suspensie speciala pentru 1.6 ecoboost (nici macar frane separate - Kia vad ca are) poate de la ST si RS sa fie (dar vorbim de bestii diferite)
1. Franele speciale de la Kia sunt de 16" pe fata si de 14" pe spate. Esti sigur ca nu exista standard asa ceva pe masini de serie precum Focus? De ex Mazda 3 cu motor de 2.0 are frane de 16", cea cu motor de 1.6 are doar 15". Franele de 16" poti sa le pui contracost ca optiune si pe un Ceed normal.
2. Pe dotarea Sport, Focus vine cu o suspensie setata diferit fata de dotarea Trend sau cea top.
3. Daca Ceed GT e altceva ca directie sau ca suspensie fata de Ceed, poate schimba ceva in comparatie, dar daca ne referim la Focus e referinta de suspensii in clasa compacta si in cea a hot-hatchurilor. Eu cred ca un Focus normal se va conduce mai bine in curbe decat un Ceed GT datorita directiei cu feed-back+precizie si a suspensiei mai sportive.

2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 12:38
by Bogdan
Ce intelegi tu prin frane de 15" sau 16" ????


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 12:56
by bloggerx2013
Daca ne uitam la dotarile noului Ceed GT:
Jante din aliaj de 18" si anvelope 225/40 R18" + discuri de frana de 16"
Discuri de frana spate 14"

Ca idee daca ai discuri de frana de 16" nu o sa poti pune jante de 15".

Producatorii oare ce inteleg prin aceste dimensiuni date in lista de dotari ? Difera si dimensiunea placutelor pt discuri de 16" ?

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 13:02
by moguai
e foarte mare discul de frana si mai mult ca sigur nu va incapea o janta de 15 poate nici chiar 16...
e doar o parere, nu sunt foarte sigur....

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 13:08
by quelloo
daca ai masina care se vrea "hot hatch" sport... nu prea au ce cauta jante de 15 pe ea .. acum serios.
daca discu are 16 inch nush daca o sa intre si jantele de 17...

si pentru cei ce zic ca sunt mici franele... cat de mari le vreti fratilor? ceedu vechi are discuri fata de 280... asta are 400

o sa ma uit de curiozitate sa vad si eu ce mazda (exceptie MPS) are frane asa mari

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 13:17
by quelloo
acum am vazut ca mazda 3 cu motor 2.0 are frane de 300 pe fata (deci cu 25% mai mici ca la proceed GT)

si la proceed suspensia e setata diferit pentru varianta GT fata de alea normale (deci nu unde e diferenta)

e cel mai probabil ca un ST sau RS sa fie superior lui Proceed GT dar prefer sa nu imi dau in halu asta cu parerea pana nu il conduc sau macar sa vad cateva pareri avizate in review-uri
cat despre un focus normal + pachet sport - poate e feeling mai bun dar poate nu... n-ai de unde sa stii acum...

PS la motorul de 1.6 discul e de 278mm --- aici salut decizia Mazda de a oferi diamentru diferit la frane in functie de motorizare (au ceva mai multe motoare decat Kia si probabil ca era mai bine pentru ei din punct de vedere economic)
PS2: mazda 3 MPS 260cai parca... are discuri de 320 doar ventilate (nu si perforate) - deci discuri de 400 pe ceed... chiar daca nu si perforate pe motor de 1.6 ... mi se pare aproape overkill

Re: 2013 Kia pro_cee'd GT

Posted: 12 Jun 2013, 13:46
by eugenflorinmanea
Inainte de a face comparatii foarte amanuntite intre Kia GT si Mazda MPS hai totusi sa ne uitam si la preturi: o Kia GT costa cat o Mazda 3 2.0 in conditiile in care Mazda 2.0 are 4,000 eur reducere.
Mie mi se pare un pret f ok pentru ce stie masinuta.