Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Totul despre al vostru Kia Rio şi poze bineînţeles!
Post Reply
Xulescu
Posts: 22
Joined: 05 Aug 2013, 13:17
Auto: Kia Rio

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by Xulescu »

Salutare tuturor,

Detin o kia rio 1.4 GSL din iunie 2013 si 25 000 km parcursi cu ea, marea majoritate in afara orasului Bucuresti.
Per total e o masina buna, si isi merita banii.
Despre HAC ( Hill assisted control ) recunosc ca si mie mi-a dat batai de cap. Trebuie sa fie o panta abrupta(>10 grade) si sa apesi frana odata si cupleaza. Daca o apesi de 2 ori mi se pare ca deblocheaza rotile.

Plusuri:

1. Spatiul din spate( Am mers de multe ori 5 persoane), 4 pers grecia dus intors anul trecut.
2. Intretinere ieftina(400 ron prima revizie ).
3. Consum ok ( 5.8 zice el in afara , dar e undeva la 6 ). Am mers si cu 170 pe autostrada in grecia, dar la noi in ro - 100-130 in afara. Peste 115 consumul creste destul de mult . Adica ajunge aproape de 6.5-7. Marea majoritate a depasirilor le fac cu treapta a 4 a de viteza.
4. Portbagaj ok , daca scot capacul .
5. Senzorii de parcare si alarma. Chiar daca senzorii sunt no name , au un display(0.1-1.2 m ) si imi fac treaba cu ei. Intr-adevar piuie si la un gard viu din lateral. Alarma e buna, cu toate ca e marca phiranha si mi-a mai dat ceva batai de cap ( Mi-a intrat o musca in masina si a inceput sa piuie, iar de cateva ori nu am putut sa o opresc din telecomanda).
6. Textila de pe scaune. De 2 ani nu am huse si arata ca la inceput. Nu am varsat lichide pe ele sa le patez, insa firmituri , praf din plin.

Minusuri:

1. Problema descrisa de alexcrist cu marsarierul. O patesc si eu de multe ori, in schimb bag in viteza 1 si apoi intra in marsarier.
2. Un clanc ce se aude la cuplare ambreiaj.(cei de la service au spus ca e normal )
3. La alimentare imi arunca mereu pompa mai devreme, chiar daca rezervorul nu e plin. De obicei astept 40 secunde si continui cu alimentarea. Niciodata nu alimentez la maxim cu pistolul cuplat ca face spuma si imi arunca chiar mai devreme. Tip: Nu fortati de multe ori alimentarea. Exista o supapa si riscati sa o distrugeti daca arunca pistolul si repetati operatiunea de mai multe ori. Tipul de la service mi-a spus ca dupa ce mi-a aruncat odata pistolul sa astept 30 sec si apoi sa mai alimentez pana mi l arunca iar si cam atat.
4. La -10 grade mi-a ramas de 2 ori ambreiajul cuplat chiar daca era calcata pedala la fund. Am oprit din cheie masina, si am calcat de vreo 4 ori pedala de ambreiaj pana si-a revenit.
5. Nu stiu daca e doar o impresie dar boxele spate se aud mai slab decat cele din fata.


Nu va luati dupa indicatorul de schimbat viteza. Motorul trebuie exploatat corect la anumite turatii, pt un consum optim. Mai mult este un motor de turatie care nu se supara la 4000 rpm, chiar daca e mai galagios.

PS: Cea mai buna benzina care a vazut-o masina a fost BP 95( British Petroleum ) la greci, precum si Shell 98. La noi am pus petrom dar am renuntat si pun doar rompetrol de 95. Mi se pare mult mai buna.

S-auzim numai de bine.
X

ptrsch
Posts: 2
Joined: 18 Apr 2015, 17:32
Auto: XXL XXL

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by ptrsch »

Mulțumesc Alex pentru lămuriri... Sunt în perioada de rodaj. Am mers cu motorul între 1500-3000 turații, m-am conformat la trecerea într-o treaptă de viteză superioară dar, după cum spuneai, probabil nu am răbdat până la momentul în care să îmi ceară o viteză inferioară. Încă o dată mulțumesc pentru precizări!
În altă ordine de idei am fost surprins de punctul în care se cuplează ambreiajului, foarte aproape de începutul cursei. E normal?

alexcrist
Posts: 798
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by alexcrist »

Xulescu wrote: 1. Problema descrisa de alexcrist cu marsarierul. O patesc si eu de multe ori, in schimb bag in viteza 1 si apoi intra in marsarier.
Din câte am înțeles ulterior, chestia aia se întâmplă la orice cutie, orice model, orice marcă și orice an care nu are o clapetă suplimentară pentru marșarier pe schimbătorul de viteze, din cauza sincroanelor mai speciale pentru această treaptă. De-aia pățeam și pe Megane, și de-aia tata nu pățea pe vechea Dacie 1410 cu 5 trepte (la care trebuia ”apăsat” schimbătorul cu totul, apoi cuplat marșarierul). :)

Dar tu pe 1.4 nu ai cutie cu 6 trepte, care are un ”buton” pe schimbător, ce trebuie ridicat când cuplezi marșarierul? Din ce am înțeles eu, la tine nu trebuia să apară fenomenul. Fenomen care nu e o problemă, ci o măsură de protecție. Nu-i perfectă, dar mai bine așa decât să cuplezi marșarierul din greșeală când mergi înainte. :D Mie mi s-a spus că, atunci când apare, pur și simplu să eliberez și să apăs iar ambreiajul, și sigur va intra a doua oară.
Xulescu wrote: 2. Un clanc ce se aude la cuplare ambreiaj.(cei de la service au spus ca e normal )
Da, se aude și la mine când stau pe loc. În mers nu l-am sesizat niciodată, dar nici n-am fost atent după el.
Xulescu wrote: PS: Cea mai buna benzina care a vazut-o masina a fost BP 95( British Petroleum ) la greci, precum si Shell 98. La noi am pus petrom dar am renuntat si pun doar rompetrol de 95. Mi se pare mult mai buna.
Eu până acum am folosit Mol, Lukoil și OMV, și n-am observat nicio diferență între ele. Nici în bine, nici în rău. O să încerc și Rompetrol.
ptrsch wrote:probabil nu am răbdat până la momentul în care să îmi ceară o viteză inferioară.
Părerea mea e că nici nu trebuie. Pentru treapta inferioară recomandarea apare chiar când mașina începe să tremure și motorul dă să moară. Nici n-ai nevoie de martor să-ți zică ”bă, moare motorul!”, că-l simți, și e mult prea târziu de cele mai multe ori. Eu am observat din greșeală chestia asta, când am frânat să opresc complet și am uitat să calc ambreiajul. Deh, greșeală de începător. :oops:

Cum s-a mai zis: lasă indicatorul în pace. El e făcut să-ți recomande condus eco, făcând praf performanțele. Gândește-te că el îți zice să schimbi la 2000, iar motorul începe să tragă abia de pe la 2500. Mai mult chinui motorul dacă respecți acel martor. Iar de retrogradat... să fim serioși, cine așteaptă să tremure motorul înainte să schimbe? :)

Condu după nevoi și o să fie totul OK. Nu sta cu ochii în bord să vezi când trebuie să schimbi.
ptrsch wrote: În altă ordine de idei am fost surprins de punctul în care se cuplează ambreiajului, foarte aproape de începutul cursei. E normal?
Da, e normal. Trebuie călcat până la fund de fiecare dată când schimbi o treaptă, și trebuie eliberat complet în mers. Orice (sau aproape orice) poziție între cele 2 extreme înseamnă că ambreiajul patinează, și e OK doar atunci și atât cât ai nevoie, nu mai mult.

alexcrist
Posts: 798
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by alexcrist »

ODO: 3600km
Consum mixt: 6,0L/100

Din cauza (sau datorită) unor planuri anulate din scurt azi-dimineață, la 10:15 m-am hotărât să plec la plimbare cu mașina. După o oprire la bancomat și la benzinărie, la 11 fix ieșeam din Iași, pe traseul Târgu Neamț-Bicaz-Piatra Neamț-Hanu Ancuței (unde am luat prânzul)-Iași. În total 331km, prima ieșire lungă 100% în scop turistic. :D Consumul calculat pe traseu a fost de 5,37%.
”Cred” că am și roțile puțin dezumflate (mai ales stânga față). Trebuie să merg să le verific.

ImageImage

Făcui și prima boacănă, tot azi. :( În Pașcani am dat cu bara de-o bordură înaltă, la o parcare în spic.
ImageImage
Uf! :(

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by BAU »

Da este cam neplacut dar se intimpla . Aceea este o zona ce nu prea scapa neatinsa . Eu zic sa nu te mai stresezi , curata zona cu putina motorina sau benzina sa se estompeze si las-o asa. S-ar putea repara pe CASCO daca ai si desi nu-ti doresc s-ar putea schimba si bara daca o vei sparge ulterior.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

alexcrist
Posts: 798
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by alexcrist »

ODO: 4374km
Consum mixt: 6,0L/100

Ieri am făcut o plimbare la Târgu Ocna, la concursul de ciclism Călătorie între cer și pământ, al cărui traseu a trecut inclusiv prin depozitele de sare, prin salina Trotuș, și prin holul primăriei Târgu Ocna. :) Traseu foarte fain, dar destul de greu, parcurs de mine în ritm de plimbare. După prima tură, la a doua am oprit la mașină, am luat paletele de tenis de masă, am coborât în salină și ne-am făcut de cap și nici nu ne-am dat seama când deja se încheiase concursul și se închiseseră porțile de acces auto ale salinei, așa că am ieșit pe ușile pentru turiști. :D Multe mulțumiri și doamnei de la mesele de pingpong, care ne-a lăsat să ne jucăm gratis (aveam noi palete și mingi), deși era 5 lei/30min, pentru că uitasem să ne luăm și portofelele la noi. :)

Peisajele faine, coborârile superbe de pe deal (deși unele foarte abrupte și de-a dreptul periculoase pentru cei fără antrenament), salina ce merită vizitată (ce conține inclusiv o mică terasă, mese de pingpong, basket, șah, un mic lac cu fântână arteziană și altele) și oamenii excepționali de care ne-am lovit peste tot pe traseu, au fost detaliile ce au compus o zi super.
Chiar și vremea a fost perfectă, deși se prognoza ploaie. În salină sunt constant 11-14 grade (11 pe culoarul de acces, 14 jos), iar afară au fost până în 20, deci o diferență mică de temperatură, care să nu te facă să pui haine pe tine la intrarea în salină și să le dai jos la ieșire. A plouat puțin mărunt la start, și ceva mai tare seara (pe la 6) la plecare.

Dincolo de toate, m-au impresionat merele de la punctele de alimentare. :lol:

Merită revenit, cu sau fără concurs. Poate la ediția următoare scapă și de problemele de cronometrare, singurele care au stricat farmecul zilei.

În total, cu mașina s-au adunat 393km, la un consum mediu de 5.58L/100 cu 2 persoane și 2 biciclete, la un ritm de mers deloc economic. Viteza medie în jur de 64km/h. Viteza maximă 170 (pe GPS, deși oficial n-ar trebui să treacă de 165), pe o porțiune de european dreaptă și liberă, unde i-am dat să vedem cât poate - nu eram eu la volan. :D Stă bine pe șosea până acolo, iar consumul instant era pe la 12-14L/100, dar nu știu dacă o mai să ajungă la asemenea performanțe.

Câteva poze:
Image Image Image

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by Ogy »

Viteza maximă 170 (pe GPS, deși oficial n-ar trebui să treacă de 165), pe o porțiune de european dreaptă și liberă, unde i-am dat să vedem cât poate - nu eram eu la volan. :D Stă bine pe șosea până acolo, iar consumul instant era pe la 12-14L/100
La viteza maxima consumul instant nu fluctueaza asa. Deci mai are ceva pana la viteza maxima.

alexcrist
Posts: 798
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by alexcrist »

Posibil să ai dreptate. Totuși consumul instant e afișat ca o bară parțial gradată (0, 5, 10, 15, 20). Nu știu cât de mult fluctua afișajul în acel moment, tot ce a spus cel de la volan e ”consumul era pe la jumătate între 10 și 15”. :)

alexcrist
Posts: 798
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by alexcrist »

Eu cred că am ghinion la camere. :( După ce, acum aprox 1 lună, mi-a fost schimbată pe garanție camera Vico Marcus 1 cu o Marcus 3 (Marcus 1 nu se mai fabrică), pe motiv de corupere a înregistrărilor, probleme cu timestampul și reporniri aleatorii în mers, am început acum să am și cu Marcus 3 ceva probleme, care seamănă puțin cu ce pățeam cu Marcus 1.

Am primit camera cu firmware v3.2. A mers fără absolut nicio problemă cam 2 săptămâni, inclusiv la drum lung și filmare continuă ore întregi (plimbarea la Bicaz).

După care m-a mâncat în fund să fac update de firmware la v3.4 (11 mai), cu care a mers ok vreo 5 zile. Apoi, la un drum lung (16 mai), a început să se reseteze singură în draci. Nu am găsit înregistrări corupte, pur și simplu se reseta, și a făcut asta de cel puțin 10 ori în câteva ore. Apoi, de a doua zi ceasul de pe filmare a început să meargă în șuturi, sărind aiurea secunde.

Pe 19 mai am schimbat iarăși firmwareul, la v3.3, cu care a mers bine fix un drum până la serviciu (cam 15 minute). La întoarcere, ceasul a luat-o din nou razna.

Am schimbat iar firmwareul la v3.2, cu care venise inițial. A mers ok până ieri când, la drum lung, s-a resetat de 3 ori toată ziua. Mai bine, dar tot nu-i ok. Încă n-au apărut probleme cu ceasul sau coruperi audio/video.

Nu mi-am dat seama dacă se repornește ca la o cădere de tensiune (cu notificare de ”Power Off” și repornire, ca la pornirea motorului), sau dacă se repornește brusc, pur și simplu.

Nici nu mai știu ce să mai cred. Dacă îi caut iar pentru garanție, o să-mi zică că sigur e ceva de la priză, fluctuații de tensiune sau alte nebunii. Lucruri pe care aș vrea să le contrazic (pe motiv de mașină nouă), dar nici mie nu-mi vine să cred că 2 camere diferite, modele diferite, au același tip de probleme. Și nici nu știu ce/cum pot verifica la priză.

Deocamdată am trecut-o pe priza de brichetă (în bord sunt 2 prize, teoretic identice, dar pe circuite diferite, cea cu bricheta având și siguranță mai mare în tablou) să văd, poate-poate e vreo schimbare în următoarele zile. Eventual o să schimb iar cardul cu unul de împrumut, să văd cum e.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by Ogy »

Eu nu inteleg ce legatura are cu masina?! :)

alexcrist
Posts: 798
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by alexcrist »

Pe de-o parte are, că-i un accesoriu al mașinii, chiar dacă luat separat. Și-mi țin jurnalul și pentru mine, dacă tot îl țin, cu toate problemele directe sau indirecte, pentru o evidență în timp. :)

Pe de alta are, că, așa cum ziceam, nu mai sunt sigur dacă e o problemă a camerei, sau a prizei mașinii. :)

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by Ogy »

Incearca cu o alta sursa de curent.

alexcrist
Posts: 798
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by alexcrist »

ODO: 55xx km
Consum mixt: 6,0 L/100

Azi mi s-a terminat, în sfârșit, lichidul de parbriz cu care a venit din fabrică, deși am folosit zilnic (uneori chiar de mai multe ori). :D În sfârșit pot trece la un sortiment de vară, să aibă și ceva eficiență la curățat gângănii, că cel din fabrică era apă de ploaie la capitolul ăsta. :lol:

Însă am constatat cu surprindere că nu a semnalizat absolut nimic în bord despre nivelul scăzut al lichidului, deși pe lista de opțiuni am pus explicit acest senzor. Acum stau și mă întreb: oare nu-l are (așa cum n-a mai venit nici cu geamuri fumurii), sau o fi defect? :(

Cât despre camera de bord, se pare că merge mult mai OK pe priza de brichetă, inclusiv la drum lung/filmare continuă. Iarăși stau și mă întreb: or fi fluctuații de tensiune în priza normală? Că puterea teoretică de 15A ar trebui să fie arhisuficientă, încărcătorul camerei fiind de 1A.

Eh, astea 2 lucruri le trec pe listă pentru următoarea dată când trec pe lângă reprezentanță. În rest, toate bune și frumoase, și plimbări aproape săptămânale în afara orașului - ca dovadă și kilometrajul ce crește mult mai rapid decât mi-aș fi imaginat pentru primul an de condus. :o
Consumul extern, calculat, variază între 4,9 (3 persoane în mașină, bagaj minim, mers mai la consum, dar inclusiv cu AC și pilot automat) până pe la 5,4-5,6 (mers normal, în limite legale, dar fără grija consumului).

alexcrist
Posts: 798
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by alexcrist »

ODO: 7552 km

Ieri am avut drum Iași-Galați, cu oprire la Vaslui să-i întreb de senzorul de lichid de parbriz. A fost o primă experiență de service interesantă...

Am ajuns acolo la ora 8 fix dimineață, așa cum vorbisem cu o zi înainte, și oamenii din service deja mă așteptau. Au băgat mașina în service, s-au uitat inițial pe la motor, iar apoi au urcat-o pe elevator să verifice rezervorul de lichid la bază - nefiind accesibil pe sus. Asta a presupus demontarea roții față-dreapta și desfacerea apărătorii de deasupra roții (sper să nu încurc termenii, mă corectați voi dacă greșesc :D - nu mă refer la aripă, ci la apărătoarea de pe dedesubt).

De desfăcut s-a ocupat un domn (nu știu cum îl cheamă) cu care am interacționat foarte OK, a cărui concluzie a fost simplă: senzorul în cauză nu există. A spus că e singura chestie pe care o poate constata el, și dacă am altceva de discutat, să o fac cu cei din reprezentanță, care s-au ocupat de comandă.

Apoi a apărut un ”dorel” băgător de seamă, care m-a cam enervat puțin. Tot discutând noi pe acolo despre senzor, și eu spunând că am comandat explicit (și l-am și plătit, chiar dacă nu mult - vreo 7E), vine el și-mi aruncă o replică ai comandat tu senzorul ăla și nu e prezent? Hai, mă, las-o... moment în care îmi venea și mie să ridic tonul la el să-l întreb de unde știe ce am comandat și cu ce drept îmi aruncă el replici de-astea.

Între timp a reapărut domnul Viorel Ouatu, inginerul șef. Tot el băgase mașina în service (m-a preluat din parcare), dar între timp plecase. El a început să-mi explice că a fost un lot de mașini (probabil cel la care s-a făcut tranziția la facelift) cărora nu li s-au montat anumite dotări minore (ca senzorul de lichid, și probabil și geamurile fumurii - care ar fi fost standard la mine, dar n-au mai venit) pentru a compensa puțin alte dotări noi de pe facelift. Mi-a explicat că, de exemplu, motorul de pe facelift este cu dublu CVVT, față de anteriorul care era simplu, ceea ce i-ar îmbunătăți performanțele - asta deși, pe hârtie, nu e nimic schimbat la motor, în afară de norma de poluare.
Precedentul (sursa: Google)
Image
Image

Al meu (diferența se vede în capătul blocului motor, în stânga imaginii):
Image
Image

Și parcă a mai menționat câte ceva despre motor, dar n-am reținut, nefiind familiar cu termenii. Ș-așa multe din ce mi-a explicat el am înțeles abia acasă, când am început să studiez problema.

În timp ce toată discuția avea loc, primul domn a coborât mașina și i-a făcut și o verificate succintă (ulei, lichide, verificare vizuală). Tot atunci, și ”dorelul” devenise mielușel :lol: și mai zicea din când în când să merg în față să vorbesc cu cel de la comenzi să lămuresc situația. Oricum am rămas cu impresia că acel dorel nu avea treabă decât cu alte mașini venite în service, nu cu cele Kia/revizii/garanții, de unde și caracterizarea mea ca ”băgător de seamă”.

La ieșire din service, l-am întrebat pe domnul Viorel și despre prize și presupunerea mea de variații de tensiune, și mi-a explicat că nu au cum să existe doar în una din prize. Cel mult ar putea fi căderi totale de tensiune și m-a sfătuit să stau cu ochii pe telefon (pus acum într-un încărcător USB băgat în priza suspectă) și, dacă observ deconectări de la tensiune, să-i spun la revizie și va face o verificare amănunțită.

În final mi-a explicat și cum stă treaba cu reviziile și regimul de utilizare, cum și de ce să aleg un interval mai scurt de service (deși cartea spune la 15k, el m-a sfătuit ca pe la 12-13k să o fac, sau mai des dacă merg mult în oraș) și alte detalii precum tipuri de ungere vs. pornirea la rece, influența diverselor tipuri de utilizare ș.a. - lucruri poate banale pentru alții, dar noi pentru mine. :)

În final am trecut și pe la domnul cu care am dat comanda, i-am spus care au fost concluziile, și mi-a spus (mai încetișor, așa) că au mai fost cazuri de mașini livrate fără diverse mărunțișuri, atunci când s-a schimbat modelul/facelifturi/etc...

E bine că rezervorul de lichid de destul de accesibil vizual de sus, suficient cât să îți dai seama dacă mai e suficient lichid, deci o să-mi fac un obicei să-l verific înainte de drumuri lungi, și asta e. Am întrebat dacă s-ar putea monta acel senzor, dar au fost cam reticenți că ar funcționa.

Concluzii:
- încă o bilă gri (n-aș zice chiar neagră) producătorului. Chiar dacă n-au dispărut dotări importante, parcă tot nu e ok să te joci așa cu o comandă. Ori livrezi modelul vechi, ori anunți din timp ce schimbări se fac și când, să știe omul ce comandă. Acum, e drept, cred că am primit mai multe în plus decât în minus la aceeași bani, așa că per total sunt mulțumit.
- o bilă albă serviceului pentru amabilitate, explicații, disponibilitate și toate cele. Evident eram neștiutor și puneam întrebări prostești, dar mai ales domnul Viorel, dar și cel care a făcut efectiv verificarea, s-au comportat exemplar.

alexcrist
Posts: 798
Joined: 08 Feb 2014, 21:25
Auto: Kia XCeed 1,4 T-GDI, 2020
Location: Brașov

Re: Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

Post by alexcrist »

Azi am observat: consumul în bord (mixt) a scăzut la 5.9% :D

După mult timp de 6.0, nici nu am mai verificat de ceva timp. Treaba-i bună. :)

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”