Noul dealer KIA pe Iasi

User avatar
alimos
Posts: 1383
Joined: 19 Apr 2008, 22:15
Auto: cee'd 1.4 SW;sportage 1.6 GDI
Location: Bacau
Contact:

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by alimos »

dragos.stacescu wrote: Legat de ultima mentiune a Dvs, referitoare la folosirea in cadrul reviziilor in perioada de garantie a consumabilelor aduse de catre client, va informez ca aceasta facilitate este cu dus-intors pentru Dvs, iar daca sunteti curios sa aflati si motivul pentru care spun acest lucru, sunt dispus sa va lamuresc cu toate detaliile la numarul de telefon din mesajul de deschidere al acestui topic, pentru a nu da nastere unei polemici interminabile pe forum care ar putea afecta imaginea celorlalti dealeri.

Cu stima,
Stacescu Dragos
Stimate domn,
Cu tot respectul si chiar admiratia pentru modul dumneavoastra deschis de intampinare a potentialilor clienti,totusi,pe acest forum suntem obisnuiti sa ne spunem opiniile si pasurile intr-un mod direct,la vedere,astfel incat opinia colectiva sa cearna si sa constate intr-un mod majoritar veridicitatea sau verticalitatea unei idei la un moment dat.Din nefericire nu toti suntem experti in mecanica,electronica,mecanica fluidelor,etc.Mai mult,multi dintre noi,tocmai pentru ca nu au pregatirea necesara,sunt napaditi de tot felul de idei preconcepute ,inoculate de diferite persoane in care au incredere,idei mai mult sau mai putin fericite.Una dintre ele este neincrederea in uleiul TOTAL,de exemplu.De aceea,aici pe forum cand unul exprima o idee vin ceilalti sa o confirme,infirme,completeze,si de ce nu,uneori iese si cu scantei.Din fericire,din punctul meu de vedere,cel mai castigat este utilizatorul Kia comun,oricare ar fi el,care este liber sa traga orice concluzie vrea,insa ca urmare a unor argumente aduse de alti 10 ca el,si bineinteles sa raspunda in dreptul sau pentru alegerea facuta.
In consecinta sunt chiar curios care este acel argument de "dus-intors" in ceea ce priveste facilitatea folosirii in cadrul reviziilor din perioada de garantie macar a unui ulei adus de utilizator.Intreb asta deoarece,de cele mai multe ori au existat indoieli destul de mari in ceea ce priveste provenienta uleiurilor din butoaiele din care au servit uleiul masinile noastre.
Dorim,sau cel putin eu doresc,sa ne explicati AICI,care sunt acele argumente atat de tari care stau drept motivatie a neutilizarii unui filtru de polen marca XXXXX in detrimentul unui filtru de polen KIA mai scump de 3 ori?Sau de ce unul ca mine de exemplu,este obligat sa foloseasca un ulei TOTAL pe care (poate intr-un mod preconceput il considera slab calitativ),in loc sa cumpere un ulei marca ZZZZZ ,care costa dublu,dar care ii confera incredere.La urma urmei de ce serviceurile nu pun ExxonMobil : SHC Formula MB 5W30 sau
- Shell : Helix Plus 5W30, 5W40
Helix Ultra 5W30, 5W40, 0W40,asa cu spune producatorul.Este foarte adevarat ca acelasi buletin service de unde am citat mai sus aproba si un ulei:Above API SL & ACEA A3 and approved productions
by HMC/KMC.Dar daca la vaslui este aprobat castrol,si la piatra este aprobat mobil,de ce nu poate fi ok si la Iasi???Nu cumva este vorba doar de contracte,si mai putin de interesul utilizatorului (fie el financiar sau idealistic)????

Va rog sa nu considerati acest mesaj ca avand ceva tendentios sau negativist,menit sa discrediteze,ci pur si simplu o invitatie la dialog aici,in acest mediu, pe o tema cu care ne-am confruntat de cand am cumparat aceste masini:Utilizarea in service a consumabilelor proprii.Este o invitatie la autodepasire,la incercarea de a ne invata,de a ne demonstra ca gresim.Demonstrati-ne aici ca nu avem dreptate.Daca veti fi destul de persuasuiv va vom da dreptate si vom deveni clientii dvs.Fiti convins de asta.Suntem o comunitate vitregita de ASISTENTA.Si cand spun comunitate,nu ma refer neaparat la clubKIA,ci la tara asta in general.Orice argument solid si menit sa satisfaca o majoritate va fi viabil si va avea urmari benefice de ambele parti.
Deci,argumente aici,va rugam....

Multumesc!

Alimos,un potential client care abia va asteapta si in BACAU!!!
Ceed 1.4 109 hp SW BEST,2008,Pewter Beige,ODO 190000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000

dragos.stacescu
Posts: 22
Joined: 07 Jul 2010, 00:47
Auto:

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by dragos.stacescu »

Am luat la cunostiinta solicitarea Dvs si in cursul zilei de maine va voi formula un raspuns. Multumesc pt intelegere.

User avatar
tuguilucian
Posts: 80
Joined: 07 Jun 2010, 10:27
Auto:

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by tuguilucian »

buna ziua,

am de doua luni un model facelift. daca stiti acesta are inchidere centralizata si o alarma rudimentara pe cheie. problema mea este ca mi-as dori o alarma dar care sa foloseasca cheia masinii, se poate asa ceva? din cate am inteles ar fi ceva probleme (maat 861)

ati mai montat?

multumesc
cee'd fl best 1.4 109cp
http://picasaweb.google.com/tugui.lucian/B100GUS#

dragos.stacescu
Posts: 22
Joined: 07 Jul 2010, 00:47
Auto:

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by dragos.stacescu »

Citat din Carnetul de Garantie si Intretinere al modelelor Kia, referitor la ceea ce nu acopera garantia contractuala :

Pagina12 :
‘ Piesele de schimb care nu au fost cumparate sau montate pe un autovehicul Kia de catre un dealer Kia autorizat ‘

Citat din Carnetul de Garantie si Intretinere al modelelor Kia, referitor la inregistrarile intretinerii programate :

Pagina13 :
‘ Inregistrarile reparatiilor sunt astfel concepute sa includa semnatura dealerului autorizat Kia sau a unei unitati reprezentative de reparatii. Aceasta forma de inregistrare reprezinta evidenta formelor de completare a operatiilor de reparatii si trebuie pastrata in torpedou impreuna cu chitantele, ordinele de reparatii si facturile .’

Probabil va intrebati de ce am inceput cu aceste doua citate ce fac parte din documentatia existenta in orice mapa de bord a fiecarui autoturism Kia. Motivele le voi expune in cele ce urmeaza :

1. Orice dealer Kia isi asuma responsabilitatea pentru activitatea de service desfasurata, in primul rand prin intermediul conditiilor impuse de producatorul pe care il reprezinta, si in al doilea rand prin reguli interne stabilite dupa propriile metode si concepte.

2. Asumarea responsabilitatii se concretizeaza in rezolvarea tuturor problemelor ce tin de garantia contractuala, atat timp cat aceasta este valida, bineinteles, urmata de acordarea unei garantii la piese si manopera pentru autoturismele aflate in perioada de post-garantie, astfel incat orice neconformitati legate de functionarea autoturismelor Kia sau de calitatea pieselor/manoperei aferente sa fie tratate pe cheltuiala producatorului, atat timp cat perioada de garantie a autoturismului sau a piesei/manoperei este valida.

3. Pentru aceasta, premiza de la care se pleaca in cele enuntate mai sus are la baza calitatea pieselor si subansamblelor folosite.

4. In tarile civilizate, orice companie care produce sau comercializeaza repere ce pot fi utilizate in reparatii pentru gama Kia este obligata prin legislatie sa ofere, respectiv sa posede pentru a oferi cumparatorilor, certificate de conformitate pentru produsele promovate. Aceste certificate de conformitate trebuie sa insoteasca fiecare reper comercializat, in felul acesta producatorul/comerciantul garantand calitatea reperului respectiv.

5. Totodata, producatorul/comerciantul este astfel obligat sa isi asume responsabilitatea vis-a-vis de eventualele neconfirmitati sau vicii de fabricatie ale reperelor produse/comercializate, precum si a defectelor ce deriva din acestea.

6. Din nefericire, in tara noastra lucrurile nu sunt pe departe conform celor de mai sus, si din proprie experienta va marturisesc ca am intalnit numeroase situatii, nu numai in cadrul gamei Kia, in care clientii care au ales sa utilizeze piese procurate pe o alta cale decat furnizarea de catre service-ul respectiv, au sfarsit purtati pe drumuri intre un service-ul autorizat si furnizorul pieselor in cauza, trebuind sa achite de cel putin doua ori manopera aferenta demontarii/montarii pieselor respective, etc.

7. Pentru un reparator autorizat, o problema aparuta ca urmare a folosirii unui reper de provenienta externa acestuia, nu face decat sa aduca mai multe probleme, cum ar fi :

a. Imobilizarea autoturismului in service pe toata durata in care are loc transferul de responsabilitate intre service si furnizorul reperului respectiv
b. Problema de imagine vis-à-vis de calitatea autoturismului si a lucrarilor efectuate, direct proportionala cu capacitatea utilizatorului de a intelege sursa problemei aparute.

8. Astfel, ca si reparator autorizat in cadrul retelei Kia, pentru a evita timpii morti, procedurile greoaie de inlocuire in garantie a reperelor furnizate de un comerciant strain, situatiile in care clientul este obligat sa achite contravaloarea manoperei de doua ori, precum si cea mai importanta problema, si anume REFUZUL PRODUCATORULUI KIA DE A PRELUA O REPARATIE IN GARANTIE PE MOTIVUL JUSTIFICAT AL NERESPECTARII CELOR DESCRISE IN CITATELE DE LA INCEPUT, Trendo Automobile prefera asumarea tuturor riscurilor legate de neconformitatea unui reper original atat in cadrul perioadei de garantie contractuala, cat si in afara acesteia.

9. Ca un contraexemplu la cele enuntate de Dvs, va rog sa urmariti datele de mai jos, exemplele date sunt cat se poate de reale si fac parte din experienta mea de service acumulata atat in cadrul marcii Kia, cat si in cadrul altor marci:

Simptom reclamat:autoturismul s-a oprit in mers
Constatare service: sistem injectie colmatat, injectoare blocate mecanic
Cauza defect:parti din filtrul de motorina au patruns in sistemul de injectie
Piesa incriminata: filtru de motorina
Marca si model: Peugeot Boxer 2 2.0HDI


Simptom reclamat:Lipsa putere
Constatare service: Turbocompresor defect
Cauza defect:Particule fine au patruns in admisie si au avariat palele compresorului de aer
Piesa incriminata: Filtru de aer
Marca si model: Kia Sorento 2.5 CRDi


Simptom reclamat:Lipsa de putere si fum excesiv negru, consum de motorina crescut
Constatare service: Filtru de aer nu permite trecerea aerului
Cauza defect:Materialul din care era produs filtrul nu era suficient de permisiv
Piesa incriminata: Filtru de aer
Marca si model: VW Passat 1.9 TDI Pumpe Duse



Simptom reclamat:Vibratii la nivel de bloc climatizare
Constatare service: Pulsor ( ventilator interior ) dezechilibrat
Cauza defect:Praful ajuns in sistemul de climatizare a avariat motorul si axul pe care este fixat ventilatorul
Piesa incriminata: Filtrul de polen
Marca si model: Peugeot 407 Coupe



Simptom reclamat:Martor presiune ulei aprins in bord
Constatare service:Circuit de ungere blocat
Cauza defect:Una din clemele de fixare a filtrului de ulei (element filtrant ) s-a rupt si a patruns in circuit, obturandu-l
Piesa incriminata: Filtrul de ulei
Marca si model: Peugeot 307 1.6 benzina



Simptom reclamat:Motorul s-a oprit in mers
Constatare service:Arbore cotit cu uzura anormala, biela rupta
Cauza defect:Lipsa de lubrefiere a cauzat uzura anormala la nivel de cuzineti biela, efectul fiind ruperea uneia din biele si avarierea arborelui cotit.
Piesa incriminata: Filtrul de ulei
Marca si model: Kia Sorento 2.5 CRDi



10. Situatiile de mai sus nu sunt singulare si cred ca orice persoana care are legatura cu domeniul aftersales aferent uneia sau mai multe marci poate relata cel putin un caz similar celor de mai sus in care utilizarea unor consumabile de calitate indoielnica a dus la avarierea iremediabila a uneia sau mai multe componente ale unui autoturism.

11. In conditiile enuntate mai sus, in nici unul din cazuri comerciantul reperelor in cauza nu si-a asumat responsabilitatea vis-a-vis de defectele ce au derivat din utilizarea produselor furnizate, fiind de acord doar cu inlocuirea produsului respectiv.

12. Mai mult de atat, unele din cazurile de mai sus s-au petrecut in perioada de garantie contractuala a autoturismelor in cauza, iar producatorul, solicitand facturile pentru operatiunile de intretinere, a refuzat preluarea in garantie a incidentului respectiv pe motivul neconformitatii pieselor utilizate.

13. Legat de paragraful care aduce in discutie uleiurile utilizate, mentionez urmatoarele :
a. Orice reparator autorizat are unul sau mai multi furnizori de uleiuri, in functie de tipurile de ulei necesare servisarii autoturismelor din gama pe care o reprezinta.
b. Utilizarea unor lubrifianti pe durate extinse rezulta in final in obtinerea unor calificative din partea reparatorului, care se bazeaza pe feedback-ul de la clienti, optiunea acestora, etc, calificative care ordoneaza aceste uleiuri intr-un clasament intern.
c. Trendo Automobile se bazeaza pe o buna experienta in utilizarea lubrifiantilor Total, intrucat uleiurile acestui grup intrunesc cele mai inalte standarde ACEA si API, unele din aceste uleiuri fiind revolutionare si in domeniul filtrelor de particule.
d. Trendo Automobile vine in intampinarea clientilor cu cele mai bune oferte dpdv al raportului calitate/pret si acest lucru se reflecta si la nivelul lubrifiantilor folositi.
e. De asemenea, in sprijinul celor afirmate in debutul acestui raspuns, Trendo Automobile isi asuma orice probleme care ar putea deriva din utilizarea acestor tipuri de lubrifianti din gama Total in cadrul marcii Kia.
f. Orice client poate opta pentru utilizarea unui alt ulei care sa intruneasca cel putin aceleasi standarde in functie de modelul Kia pe care il detine, insa Trendo Automobile a anticipat acest lucru si pretul uleiurilor Total comercializate este propus astfel incat sa fie situat ca nivel sub preturile uleiurilor alternative, care, asa cum am amintit, intrunesc cel putin aceleasi calitati ( de exemplu ACEA A5/B5 & C2 in cazul 5W30 – Ceed ).


In speranta ca cele relatate vor lamuri de ce este bine sa folositi consumabile de origine in cadrul tuturor operatiunilor de intretinere in perioada de garantie/post garantie a autoturismelor Dvs, va multumesc pentru rabdarea de a parcurge paragrafele anterioare.

Cu stima,
Stacescu Dragos

User avatar
alimos
Posts: 1383
Joined: 19 Apr 2008, 22:15
Auto: cee'd 1.4 SW;sportage 1.6 GDI
Location: Bacau
Contact:

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by alimos »

Un raspuns profi,pertinent si bine argumentat.Sa stiti ca m-ati convins pe deplin in ceea ce priveste utilizarea tuturor consumabilelor genuine kia,mai putin uleiul.Sunt perfect de acord cu faptul ca utilizarea unui produs neoriginal kia atrage dupa sine o intreaga problematica in cazul in care se dovedeste a nu fi de calitate.INSA, inceea ce priveste uleiul,asa cum lasati si dumneavoastra loc sa se inteleaga,nu imi poate lua nimeni garantia motorului daca vin cu un ulei superior calitativ,sau chiar similar ca proprietati si calitate cu cel uilizat de dumneavoastra.Dumneavoastra spuneti:"Orice client poate opta pentru utilizarea unui alt ulei care sa intruneasca cel putin aceleasi standarde in functie de modelul Kia pe care il detine." Sa intelegem din asta ca totusi acceptati pentru cee'd si un Mobil ESP Formula 5w30,de exemplu? Sau un Castrol SLX Proff sau Edge 5W30? De ce intreb toate aceste lucruri? Nu pentru ca unii dintre noi ar avea vreun izvor de ulei Mobil prin casa,sau ar cumpara Castrol la pret de untelemn de pe undeva,ci pur si simplu pentru ca unora dintre noi brandurile astea le inspira incredere si am da chiar si 50% mai mult pe unul din ele comparativ cu Total-ul numai pentru a ne satisface colivia cu pasarele din cap.
Astept un raspuns strict pe acest subiect de la dumneavoastra.In ceea ce le priveste pe celelalte,jos palaria pentru explicatii,implicare si dorinta de a ne fi util.Sincer ma asteptam la o astfel de abordare si din partea altor reprezentanti de serviceuri din zona.Dar...poate asta va face diferenta.Vom vedea cum va fi si in teren...Pe forum m-ati convins.
Ceed 1.4 109 hp SW BEST,2008,Pewter Beige,ODO 190000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000

User avatar
iulian2007
PFR
Posts: 1153
Joined: 29 Jan 2008, 23:59
Auto:
Location: Braila

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by iulian2007 »

am si eu o intrebare pt dl.dragos.stacescu

in cazul in care un client se prezinta cu consumabilele "la pachet", iar acestea sunt sigilate si prezinta logoul MOBIS (cel care produce consumabilele pt toata reteaua KIA), este OK? :?:

va multumesc
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI

facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila

http://polishbraila.blogspot.com/

mihai_is
Posts: 146
Joined: 09 Jul 2007, 00:42
Auto:
Location: iasi

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by mihai_is »

cu oameni precum domnul Stacescu la dealer-ul Kia Iasi s-ar putea sa revin pe aceste meleaguri cu interventiile service la c'eed-ul meu
21-PUI

dragos.stacescu
Posts: 22
Joined: 07 Jul 2010, 00:47
Auto:

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by dragos.stacescu »

alimos wrote: Sa intelegem din asta ca totusi acceptati pentru cee'd si un Mobil ESP Formula 5w30,de exemplu? Sau un Castrol SLX Proff sau Edge 5W30? De ce intreb toate aceste lucruri? Nu pentru ca unii dintre noi ar avea vreun izvor de ulei Mobil prin casa,sau ar cumpara Castrol la pret de untelemn de pe undeva,ci pur si simplu pentru ca unora dintre noi brandurile astea le inspira incredere si am da chiar si 50% mai mult pe unul din ele comparativ cu Total-ul numai pentru a ne satisface colivia cu pasarele din cap.
Mobil 1 ESP Formula 5W-30
Vascozitate: SAE 5W-30
Performante: API SM/SL/CF, ACEA C3, A3/B3/B4, ACEA A5/B5
Aprobari: MB 229.31,229.51 BMW LL 04, VW 504.00/507.00

Castrol SLX Professional Powerflow LongLife III 5W-30
Vascozitate: SAE 5W-30
Performante: ACEA A3/B3 A3/B4
Aprobari: VW 504.00/507.00

Castrol EDGE 5W30
Vascozitate: SAE 5W-30
Performante: ACEA A3/B3/B4
Aprobari: VW 504 00/507 00, MB 229.51, BMW LL04

Din lista de uleiuri propuse de Dvs, singurul care intruneste calitati similare sau superioare fata de Total 5w30 dpdv al clasificarii ACEA este uleiul Mobil 1 ESP Formula. Restul uleiurilor propuse sunt inferioare dpdv al normelor uleiului propus de noi, ulei prin folosirea caruia ne asumam orice risc vis-a-vis de sanatatea propulsorului masinii Dvs. De asemenea, va mentionez ca personal sunt implicat intr-unul din sporturile cu motor din tara noastra, conduc o masina de provenienta asiatica, dotata cu un motor supraalimentat pe benzina de aprox 300CP, pentru care am folosit lubrifianti din gama Total pana acum, acest lucru dovedindu-se a fi benefic si tinandu-ma departe de orice probleme de motor. Asadar pot sa va garantez ca dpdv calitativ nu ar trebui sa va faceti griji pentru uleiurile Total.

Dpdv al Trendo Automobile, puteti folosi fara probleme Mobil 1 ESP Formula, cu un amendament firesc, si anume faptul ca nimeni din cadrul Trendo Automobile nu are competenta necesara sa verifice conformitatea produsului pe care il veti aduce personal la receptie in momentul reviziei ( aici ma refer la posibilitatea sa fie contrafacut, sa fie altceva in bidon, etc), astfel ca pe comanda de lucru se va specifica faptul ca uleiul a fost adus de client, orice problema derivata din acest aspect cazand in responsabilitatea acestuia. Cu alte cuvinte, pentru uleiul nostru putem garanta ca e ok, pentru alte uleiuri de provenienta straina, nu putem decat sa analizam o specificatie inscrisa pe un bidon, nicidecum calitatea uleiului pe care il contine.

Acelasi lucru este valabil si pentru intrebarea legata de piesele Kia aduse de catre client: ok, departamentul service poate confirma dupa ambalaj faptul ca aceste consumabile sunt originale dpdv al impachetarii, dar ce se afla inauntru ambalajului este o necunoscuta totala. Clientul va semna pe comanda de lucru confirmand ca piesele au fost aduse de acesta, astfel ca prin aceasta hartie dealerul este exonerat de orice raspundere in cazul in care se vor ivi probleme ulterioare.

Ca si parere personala, nu inteleg totusi de ce unii utilizatori opteaza pentru a-si asuma niste riscuri imense dpdv al unor simple filtre...as intelege perfect acest aspect daca ar fi vorba de inlocuirea unei pompe de inalta presiune...aici diferenta intre o pompa furnizata de catre un producator si o pompa originala poate ajunge la cateva sute de euro, suma pentru care intradevar merita sa iti asumi un risc.

Va multumesc.

User avatar
iulian2007
PFR
Posts: 1153
Joined: 29 Jan 2008, 23:59
Auto:
Location: Braila

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by iulian2007 »

dragos.stacescu wrote:
Ca si parere personala, nu inteleg totusi de ce unii utilizatori opteaza pentru a-si asuma niste riscuri imense dpdv al unor simple filtre...as intelege perfect acest aspect daca ar fi vorba de inlocuirea unei pompe de inalta presiune...aici diferenta intre o pompa furnizata de catre un producator si o pompa originala poate ajunge la cateva sute de euro, suma pentru care intradevar merita sa iti asumi un risc.

Va multumesc.
pai raspunsul e simplu...
un filtru de ulei MOBIS KIA luat de pe net costa 17 lei, la service costa 30..
un filtru de polen (cu carbon) costa de pe net 65 de lei, la service cost dublu si ceva....
la filtrul de aer (tot MOBIS) cam aceeasi poveste....aproape dublu ca pret.....

concluzia (cel putin a mea): daca service-urile ar practica adaosuri comerciale de bun simt, nimeni nu s-ar mai complica sa se duca la revizie cu consumabilele in sacosa....mai ales pe "praful" asta din tara.....

LE e adevarat, ca o data pe an, la marea noastra majoritate, se intampla o revizie, insa fiecare isi cheltuie banii dupa cum considera necesar, asta in primul rand....second, unele consumabile, aduse de mine si uleiul pt motor sunt, de multe ori, superioare calitativ fata de ce pun service-urile....se poate verifica asta usor in topicurile dedicate reviziilor
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI

facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila

http://polishbraila.blogspot.com/

Boby

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by Boby »

Corect Iulian, si eu am dat 50 lei/l Mobil 1 ESP Formula la un furnizor din Iasi, probabil la service e mai scump.
Si dupa cum ai vazut la unii colegi la alte service-uri din tara erau serviti cu ulei de la butoi. Si atunci domnule Stacescu de unde stiu eu ca-mi baga ce se lauda ei ca-mi baga? Ce control am eu atunci cand imi baga de la butoi? E mai corect sa-mi aduc uleiul meu, si sa-mi dovedesti ca e contrafacut.

User avatar
iulian2007
PFR
Posts: 1153
Joined: 29 Jan 2008, 23:59
Auto:
Location: Braila

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by iulian2007 »

multi dintre noi, posesorii de masini noi, nu ne permitem sa le schimbam la pragul iesirii din garantie....astfel vin si intreb: imi tai singur craca de sub picioare mergand pe un ulei prost?

si inca ceva, inca o convingere de a mea....chiar daca cei din service-urile agreate baga un ulei mai slab, mai prost, fiabilitatea motoarelor din ziua de azi confirma faptulk ca nici 1% din ele nu vor pica in perioada de garantie datorita acestui fapt, a utilizarii unui ulei inferior calitativ...
ce se intampla cu cei ca mine care vor mai tine aceasta masina inca cativa ani dupa perioada de garantie?

asa ca dati-mi voie "sa-mi fac voia" in my way si sa-mi tratez masina cum consider eu ca e mai bine pt ea, si va voi demonstra ca nu voi avea problemele enumerate de dvs. mai sus

btw, cine cumpara consumabile "in blind", fara sa verifice macar minimum necesar, starea fizica a produsului, si mai ales fara sa ceara o factura si un certificat de conformitate?
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI

facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila

http://polishbraila.blogspot.com/

User avatar
Bonzai2
Master Of Puppets
Posts: 811
Joined: 11 Jun 2008, 02:28
Auto: Mazda Cx5
Location: All around the world
Contact:

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by Bonzai2 »

iulian2007 wrote:asa ca dati-mi voie "sa-mi fac voia" in my way si sa-mi tratez masina cum consider eu ca e mai bine pt ea, si va voi demonstra ca nu voi avea problemele enumerate de dvs. mai sus

btw, cine cumpara consumabile "in blind", fara sa verifice macar minimum necesar, starea fizica a produsului, si mai ales fara sa ceara o factura si un certificat de conformitate?
Atunci trebuie sa fi si de acord cu faptul ca daca ai vreo problema la motor din cauza uleiului adus de tine, service-ul este absolvit de orice vina si nu are de ce sa-ti repare masina pe garantie. In cel mai bun caz in urma constatarii service-ului ca problema este datorata uleiului te vei duce la firma de unde l-ai luat si vei cere despagubiri, ca doar ai factura si certificat de conformitate.

Mi se pare normal ca service-ul sa te lase sa aduci consumabilele, dar cu amendamentul ca trebuie trecute in certificatul de garantie iar in cazul unei probleme ei sunt absolviti de orice vina.

E perfect logic ce spune @dragos.stacescu , in afara de o hartie si ce scrie pe bidon el nu are ce sa stie ce este inauntru.

@BobyNu va sta nimeni sa faca teste pe uleiul adus de tine ca sa vada daca e cel original, sau facut pe vapor.la fel cum nici tu nu stii ce e inauntru si probabil nici firma care ti l-a vandut.

Referitor la uleiul din bidoane de 200 l eu nu inteleg care e problema. Ce total, mobil 1, castrol etc imbuteliaza uleiuri numai la sticlute de 1 l???? Normal ca pentru un service e mai usor sa iei un bidon mare decat o hala plina cu sticulte. Crezi ca uleiul ala din bidon de 200 l nu e ce scrie acolo? crezi ca e ceva contrafacut? pai atunci tu nu ai nici o problema, e problema service-ului si a importatorului, ei vor fi obligati sa-ti repare masina gratis. Nu vor??? nici o problema, te vei duce cu carnetul de service si vei putea depune orice reclamatie la OPC sau chiar sa ii dai in judecata, ca totul a fost facut comform planului service-ului.
Dar cu ce te duci sa faci reclamatie daca tu nu ai respectat termenii de garantie? Doar cu titlul uleiului adus de tine si spunandu-le ca teoretic este mai calitativ decat cel al service-ului? Pai cine te va crede pe tine?



Revizia de 60000 km m-a costat 500 de lei fix. Daca aduceam consumabilele, probabil ieseam pe la vreo 300 de lei cu totul. Merita 200 de lei pe an economie ca sa imi bat capul cu garantia in caz de vreo problema????
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti

User avatar
alimos
Posts: 1383
Joined: 19 Apr 2008, 22:15
Auto: cee'd 1.4 SW;sportage 1.6 GDI
Location: Bacau
Contact:

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by alimos »

Domnule Dragos Stacescu,
desi eu sunt acela care v-a provocat la acest duel informational si argumentativ,tot eu sunt cel care va spune sincer ca m-ati convins.Sunt perfect de acord cu dumneavoastra in ceea ce priveste piesele de schimb,iar in ceea ce priveste uleiul,era o problema strict de idei preconcepute.In principiu,cine face ,ala trage! Dumneavoastra stiti ce mi-ati pus in motor,treaba dumneavoastra ce faceti daca se strica ceva.Din punctul acesta de vedere sunt linistit deoarece uleiul pentru revizii mi l-a furnizat si pus firma Rodav din Vaslui,deci sunt acoperit perfect de garantie.
In acst context,domnule Stacescu,va rog sa ne spuneti daca la Trendo Iasi se efectueaza reglajul supapelor la motoare gsl.Intreb aceasta deoarece motorul meu a devenit zgomotos la pornirea la rece si chiar si la cald are un mornait care nu este la locul lui. In decursul timpului s-a plans multa lume de aceste zgomote,toata lumea arata cu degetul inspre acest reglaj de supape,care ar trebui sa fie o operatiune relativ de mica dificultate,insa toate serviceurile se fac "ca ploua".Nimeni nu se baga sa regleze supapele.Daca urmariti topicurile de pe acest forum referitoare la zgomote la motor (cu mentiunea ca zgomotul motorului a fost confundat de multe ori cu un zgomot de rulment de presiune),veti constata ca sunt multi colegi de forum care s-au si resemnat cu aceste zgomote.Este pacat totusi de aceste motoare sa fie lasate sa se degradeze gradual ,in schimbul unui reglaj banal.
Astept cu interes un raspuns de la dvs,convins fiind ca va veti informa riguros ca si pana acum inainte de a ni-l da! Va multumesc!
Ceed 1.4 109 hp SW BEST,2008,Pewter Beige,ODO 190000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000

Boby

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by Boby »

Bonzai2 wrote:uleiul adus de tine ca sa vada daca e cel original, sau facut pe vapor.la fel cum nici tu nu stii ce e inauntru si probabil nici firma care ti l-a vandut.

In Romania din cate stiu eu a trecut timpul uleiurilor contrafacute. Asta a fost candva inainte de aderare. Atunci cand cumperi din reteaua importatorului sau din supermarketuri poti fi sigur ca produsul este original.

Secundo: in service-uri pretul la uleiul Mobil1 ESP Formula pe care-l folosesc cu succes de 2 ani, este de minimum 70 lei/litru.

In al treilea rand iti doresc sa ai norocul sa atingi venerabila cifra de 300.000 km cu ulei de la butoi.

User avatar
Bonzai2
Master Of Puppets
Posts: 811
Joined: 11 Jun 2008, 02:28
Auto: Mazda Cx5
Location: All around the world
Contact:

Re: Noul dealer KIA pe Iasi

Post by Bonzai2 »

Boby wrote: In Romania din cate stiu eu a trecut timpul uleiurilor contrafacute. Asta a fost candva inainte de aderare. Atunci cand cumperi din reteaua importatorului sau din supermarketuri poti fi sigur ca produsul este original.

Iar cu produsul original, stai linistit, sunt firme mari de masini care au dat kikx cu anumite piese, de ce o firma de uleiuri nu ar avea problema cu un lot de uleiuri ( din alea la 1l nu la butoi) si sa fii si tu printre norocosi si sa-ti produca probleme la motor. In acest caz cine ti se pare tie normal sa-ti repare masina? service-ul pe garantie ? sau firma producatoare de ulei?

Secundo: in service-uri pretul la uleiul Mobil1 ESP Formula pe care-l folosesc cu succes de 2 ani, este de minimum 70 lei/litru.

Eu chiar nu stiu ce ulei folosesc acum, nu-mi pasa, masina merge super ok, nu am avut nici o problema. Atata timp cat am garantie ff mare chiar nu ma intereseaza. oricum nu ajung sa fac eu 300 de mii cu masina asta si nu din cauza motorului, asta sigur nu pica, dar de restul nu stiu ce sa zic.

In al treilea rand iti doresc sa ai norocul sa atingi venerabila cifra de 300.000 km cu ulei de la butoi.

Tot nu inteleg care e problema ta cu uleiul la butoi. Tu chiar crezi ca producatorii de ulei imbuteliaza numai la 1l????? lol
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti

Post Reply

Return to “Trendo Automobile Iasi”