Stimate domn,dragos.stacescu wrote: Legat de ultima mentiune a Dvs, referitoare la folosirea in cadrul reviziilor in perioada de garantie a consumabilelor aduse de catre client, va informez ca aceasta facilitate este cu dus-intors pentru Dvs, iar daca sunteti curios sa aflati si motivul pentru care spun acest lucru, sunt dispus sa va lamuresc cu toate detaliile la numarul de telefon din mesajul de deschidere al acestui topic, pentru a nu da nastere unei polemici interminabile pe forum care ar putea afecta imaginea celorlalti dealeri.
Cu stima,
Stacescu Dragos
Cu tot respectul si chiar admiratia pentru modul dumneavoastra deschis de intampinare a potentialilor clienti,totusi,pe acest forum suntem obisnuiti sa ne spunem opiniile si pasurile intr-un mod direct,la vedere,astfel incat opinia colectiva sa cearna si sa constate intr-un mod majoritar veridicitatea sau verticalitatea unei idei la un moment dat.Din nefericire nu toti suntem experti in mecanica,electronica,mecanica fluidelor,etc.Mai mult,multi dintre noi,tocmai pentru ca nu au pregatirea necesara,sunt napaditi de tot felul de idei preconcepute ,inoculate de diferite persoane in care au incredere,idei mai mult sau mai putin fericite.Una dintre ele este neincrederea in uleiul TOTAL,de exemplu.De aceea,aici pe forum cand unul exprima o idee vin ceilalti sa o confirme,infirme,completeze,si de ce nu,uneori iese si cu scantei.Din fericire,din punctul meu de vedere,cel mai castigat este utilizatorul Kia comun,oricare ar fi el,care este liber sa traga orice concluzie vrea,insa ca urmare a unor argumente aduse de alti 10 ca el,si bineinteles sa raspunda in dreptul sau pentru alegerea facuta.
In consecinta sunt chiar curios care este acel argument de "dus-intors" in ceea ce priveste facilitatea folosirii in cadrul reviziilor din perioada de garantie macar a unui ulei adus de utilizator.Intreb asta deoarece,de cele mai multe ori au existat indoieli destul de mari in ceea ce priveste provenienta uleiurilor din butoaiele din care au servit uleiul masinile noastre.
Dorim,sau cel putin eu doresc,sa ne explicati AICI,care sunt acele argumente atat de tari care stau drept motivatie a neutilizarii unui filtru de polen marca XXXXX in detrimentul unui filtru de polen KIA mai scump de 3 ori?Sau de ce unul ca mine de exemplu,este obligat sa foloseasca un ulei TOTAL pe care (poate intr-un mod preconceput il considera slab calitativ),in loc sa cumpere un ulei marca ZZZZZ ,care costa dublu,dar care ii confera incredere.La urma urmei de ce serviceurile nu pun ExxonMobil : SHC Formula MB 5W30 sau
- Shell : Helix Plus 5W30, 5W40
Helix Ultra 5W30, 5W40, 0W40,asa cu spune producatorul.Este foarte adevarat ca acelasi buletin service de unde am citat mai sus aproba si un ulei:Above API SL & ACEA A3 and approved productions
by HMC/KMC.Dar daca la vaslui este aprobat castrol,si la piatra este aprobat mobil,de ce nu poate fi ok si la Iasi???Nu cumva este vorba doar de contracte,si mai putin de interesul utilizatorului (fie el financiar sau idealistic)????
Va rog sa nu considerati acest mesaj ca avand ceva tendentios sau negativist,menit sa discrediteze,ci pur si simplu o invitatie la dialog aici,in acest mediu, pe o tema cu care ne-am confruntat de cand am cumparat aceste masini:Utilizarea in service a consumabilelor proprii.Este o invitatie la autodepasire,la incercarea de a ne invata,de a ne demonstra ca gresim.Demonstrati-ne aici ca nu avem dreptate.Daca veti fi destul de persuasuiv va vom da dreptate si vom deveni clientii dvs.Fiti convins de asta.Suntem o comunitate vitregita de ASISTENTA.Si cand spun comunitate,nu ma refer neaparat la clubKIA,ci la tara asta in general.Orice argument solid si menit sa satisfaca o majoritate va fi viabil si va avea urmari benefice de ambele parti.
Deci,argumente aici,va rugam....
Multumesc!
Alimos,un potential client care abia va asteapta si in BACAU!!!