Scadere putere Kia Sorento dupa efectuarea unei resoftari

Secţiune destinată strict solicitării de răspunsuri tehnice de la service-urile autorizate KIA
Forum rules
1. Pe un subiect deschis va posta doar cel care l-a deschis şi a adresat întrebarea, service-ul vizat sau persoana care postează în numele acestuia, sau importatorul. În cazuri excepţionale se poate cere acord de postare ucp.php?i=pm&mode=compose&u=2
2. Se recomandă nominalizarea service-ului/~lor vizat/e. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a contacta orice service iar orice reprezentant al vreunui service este îndreptăţit să răspundă.
3. Sunt interzise orice discuţii care nu sunt întrebări tehnice adresate service-urilor
User avatar
Sorcee'd
dromaderu'
Posts: 384
Joined: 09 Oct 2007, 13:13
Auto:
Location: Ploiesti
Contact:

Scadere putere Kia Sorento dupa efectuarea unei resoftari

Post by Sorcee'd »

Conform semnaturii, sunt posesorul unui Sorento 2.5 CRDI/AT Executive, VIN: KNEJC524885834214.
Pe 18 iunie a.c. am fost la Neoserv Ploiesti pentru ITP. Facut ITP, toate bune, cind sa plec ma prinde dl. Anghel Angelo care-mi spune ca are niste buletine de service cu ceva resoftari care trebuie facute la Sorento.
De la bun inceput vreau sa specific ca postul meu nu se constituie intr-un repros la adresa Neoserv sau angajatilor Neoserv. Contrar parerii altor membri, eu nu am intilnit la ei decit amabilitate si dorinta rezolvarii problemelor mele. Intotdeauna.
Revenind la problema de fond, am facut acele resoftari,nu mai stiu exact cite - detalii poate da dl. Angelo - dar imi aduc aminte ca una era pentru overspeed la turbina, una pentru cruise control,etc.Toate bune si frumoase.
Dupa amiaza plec la tara,unde,la drum intins am inceput sa sesizez cu mare neplacere o modificare in "atitudinea" motorului.
Efectele observate ar fi urmatoarele:
-motorul nu mai trage atat de bine si nu mai reactioneaza la fel de rapid ca inainte
-treptele s-au "lungit"
-mi s-a intimplat ca la acceleratie constanta sa-mi "sara" intr-o treapta inferioara,dupa aceea sa revina,ca sa sara inapoi in cea inferioara. La acceleratie constanta!
-am fost pus in situatia de a opri aerul conditionat(!!!) pentru a putea beneficia de acea mica rezerva de putere, pentru a putea termina o depasire.
Per total, aceasta resoftare a turbinei(in opinia mea) m-a transformat intr-un om nefericit.Din pacate la trei zile dupa aceea a trebuit sa plec din tara si nu am mai avut timp sa sesizez pe nimeni despre aceasta problema, ramanand numai dl. Angelo sa incerce sa obtina ceva informatii pe aceasta tema. Revin in tara in jurul datei de 29 iulie, cind pot merge cu masina la orice test.
Pina atunci mi-ar face o deosebita placere sa primesc un raspuns de la cineva competent in acest gen de probleme.
Dan Parva
Perseverare diabolicum
Cee'd 1.6/122 gloabe,negrutza cu o groaza de optionale(13),PH 73 PWR
Sorento 2.5 CRDI/AT Executive,PH 68 PWR,si asta tot cioara

Return to “Întreabă un service”