reclamatie

Secţiune destinată strict solicitării de răspunsuri tehnice de la service-urile autorizate KIA
Forum rules
1. Pe un subiect deschis va posta doar cel care l-a deschis şi a adresat întrebarea, service-ul vizat sau persoana care postează în numele acestuia, sau importatorul. În cazuri excepţionale se poate cere acord de postare ucp.php?i=pm&mode=compose&u=2
2. Se recomandă nominalizarea service-ului/~lor vizat/e. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a contacta orice service iar orice reprezentant al vreunui service este îndreptăţit să răspundă.
3. Sunt interzise orice discuţii care nu sunt întrebări tehnice adresate service-urilor
kutyufix
Posts: 2
Joined: 29 Dec 2009, 16:57
Auto:

reclamatie

Post by kutyufix »

Sunt din Bistrita,am un CEED SV cu care ma duc la revizii la Tg-Mures.La a doua revizie am cerut sa se verifice un sunet dubios la roata stanga fata,n-au gasit nimic...la a treia revizie la fel...acum, am mari probleme de a tine masina pe carosabil,deoarece s-a dus caseta de directie.Am sunat de nenumarate ori la service,ei ma aburesc,ca nu au piesa,ca le trebuie aprobare de la nu stiu eu cine ca sa faca reparatia,dar a cei cu aprobarea nu le raspund la solicitare,etc...Eu folosesc masina zilni,am mare nevoie de ea,dar ma tem ca o sa cedeze de tot...si asta cat de curand. Bineinteles,e inca in garantie,de asta nu vor ei sa faca reparatiile necesare...m-am gandit sa sun la OPC si sa le fac o reclamatie...voi ce ziceti?A mai avut cineva parte de asa ceva?In orice caz,e revoltator si dezgustator!

Return to “Întreabă un service”