Page 1 of 1

rulare la viteza maxima

Posted: 25 Feb 2019, 09:03
by banutzu
Salut! ieri am iesit cu Niro hybrid pe A2 pana la Lehliu, am accelerat-o la maxim si am ajuns la 178km/h. Am rulat cu viteza asta pret de cateva minute dupa care bateria a ajuns la 0(zero) si masina pur si simplu numai avea forta absolut deloc viteza a scazut sub 110 si nu a mai fost chip sa o mai ridic mai mult. Am circulat 10-15 minute cu ea incercand sa accelerez dar numai avea niciun suflu. Abia cand indicatorul bateriei arata 2 linii a inceput sa mai creasca putin viteza dar, nu mai sus de 120-125 km.
Oare este o problema sau asa este setata din fabrica sa reactioneze cand calculatorul observa ca pentru o perioada de timp indelungata masina ruleaza la putere maxima ?

Re: rulare la viteza maxima

Posted: 25 Feb 2019, 13:14
by BAU
Nu sunt specialist in asa ceva dar mi se pare logic ca in ziua de astazi sa existe protectie la supra-consum.

O fortare de acest gen la motorul electric nu ar trebui sa se accepte decat pe perioade scurte de timp , de ordinul 1-2 minute , atunci cand ai nevoie de viteza si acceleratie maxima ( poate in depasiri ) .

Consumul de curent este extraordinar de mare la viteza maxima .

Autonomia pe modul electric la masinile hibride este foarte redusa , la 30-50 km .

Motorul electric este foarte bun la deplasari in orase , cu viteza mica , la parcari , cu porniri si opriri dese de la semafor , unde consumul si poluarea la motoarele pe benzina creste foarte mult .