lovit bordura la coborare - dupa ce mai uit?

Post Reply
gruj
Posts: 151
Joined: 10 Nov 2009, 17:18
Auto:
Location: Bucuresti

lovit bordura la coborare - dupa ce mai uit?

Post by gruj »

Salut,

Am 'reusit' azi sa iau o bordura prea inalta la coborare. Am iesit perpendicular de pe ea, cu ambele roti si desi am mers usor, am luat bordura in prag. Masina nu a fost tarsita si spatele a coborat fara probleme.
Am mers cu masina inca 10 km plus doua parcari indelungi (10', respectiv 60`) si nu am vazut nici o pata sub ea. Uleiul arata in regula. M-am uitat sub masina dar nu am vazut nimic deosebit. Masina (FL) a venit cu scut din fabrica - nu stiu daca e de tabla sau plastic. Am incercat sa fac o programare ca sa ma asigur ca totul e in regula dar e loc doar dupa 7 Mai, mult prea tarziu.
O sa incerc sa trec pe la un service de cartier, cu rampa, zilele astea ca sa se uite sub masina dar m-ar ajuta si sfatul vostru sa stiu ce ar fi putut fi afectat.

Merci.
KIA cee'd FL 1.6 DSL 6MT EX HP, Machine Silver

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: lovit bordura la coborare - dupa ce mai uit?

Post by BAU »

Daca ai coborit cu fata , verifica pragurile in spatele rotii , si capetele lonjeroanelor .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: lovit bordura la coborare - dupa ce mai uit?

Post by eugenflorinmanea »

La ce service ai sunat?
Incearca si la Mit Aviatiei ei sunt mai liberi
SAAB 9-5

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: lovit bordura la coborare - dupa ce mai uit?

Post by BAU »

Revin , nu are ce sa se intimple mare lucru , Pragurile daca sint indoite le poti indrepta cu un patent apoi sa le reprotejezi cu Teroson Spray , poti face singur lucrul acesta , iar lonjeroanele sint prea solide sa pateasca ceva . Cel mult se poate sterge stratul de protectie cauciucat . Il poti reface tot tu cu Teroson Spray sau in service cu teroson suflat cu pistolul .
Aceste lucruri se intimpla frecvent , eu am patit de multe ori lucrul acesta si asa le-am rezolvat .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

gruj
Posts: 151
Joined: 10 Nov 2009, 17:18
Auto:
Location: Bucuresti

Re: lovit bordura la coborare - dupa ce mai uit?

Post by gruj »

Merci de raspunsuri.
Mentionez ca protectiile de noroi din spatele rotilor sunt la locul lor - multumesc pentru pontul cu teroson!
@eugenflorinmanea Am incercat si la MIT dar aveau liber poate pe Vineri cand deja sunt plecat.

O sa ma duc maine dimineata in primul service cu rampa sa verific 'stricaciunile' si sa dau cu teroson in caz ca e nevoie (se prea poate nu doar de la bordura ci si de la alte pietre) si apoi sa trec pe la KIA fie ulterior daca problema e serioasa fie la revizie (in 2-3 luni).
KIA cee'd FL 1.6 DSL 6MT EX HP, Machine Silver

gruj
Posts: 151
Joined: 10 Nov 2009, 17:18
Auto:
Location: Bucuresti

Re: lovit bordura la coborare - dupa ce mai uit?

Post by gruj »

Salut,

Dupa mult timp pierdut (imediat do'me, se elibereaza rampa in 15 minute - dupa 45 minute, - inca 15 minute si am terminat), am intrat cu masina pe rampa si lucrurile arata foarte bine - impactul a fost doar la barele de rezistenta (semi-lonjeroane cica) care erau putin atinse dar stratul protector era inca acolo.
Am vazut insa in alte parti ca era sarit (probabil de la pietre, pamant si alte din astea) pe alocuri stratul de protectie asa ca s-a aplicat vaselina (fiindca nu aveau teroson). Sper sa rezolv mai sanatos acest aspect la revizie.

P.S. Daca cei cu ITP-ul din IOR 2 sunt okay, service-ul din aceeasi cladire e neserios - am pierdut 45 minute aiurea tot asteptand sa "termine acusica". Mi-am rezolvat problema in comuna Pantelimon, la unul din service-urile de acolo.
KIA cee'd FL 1.6 DSL 6MT EX HP, Machine Silver

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: lovit bordura la coborare - dupa ce mai uit?

Post by BAU »

@gruj : Este o prostie protectia cu vaselina .Nu va proteja mult tabla , se va imbicsi cu praf si se va spala la prima ploaie , plus ca este posibil sa nu mai adere terosonul .
Cind urci din nou masina pe rampa , sterge vaselina cu benzina , diluant sau alte substante ce curata vaselina apoi protejeaz-o cu teroson .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

gruj
Posts: 151
Joined: 10 Nov 2009, 17:18
Auto:
Location: Bucuresti

Re: lovit bordura la coborare - dupa ce mai uit?

Post by gruj »

Merci din nou de sfat BAU. Am bagat-o la lista la lista de reglementari pentru revizie.
KIA cee'd FL 1.6 DSL 6MT EX HP, Machine Silver

Post Reply

Return to “Accidente”