Page 1 of 2

RESPINS la ITP

Posted: 03 Feb 2010, 16:02
by Flipp
Salutare
Nu imi vine sa cred. Am un Kia ceed din 2008 , 30 de mii de km la bord si ieri am fost la ITP sa iau si eu examenul:). De 2 ori mi-a facut testul si in loca de maxim 1, 030 cat era la parametru LAMBDA, mi-a iesit 1,094 si a doua oara 1,080.
Mi-au retinut masina pana a venit nenea de la RAR si tot nu a trecut CONCLUZIE : RESPINS.
NU am niciun bec aprins pe la bord, nik, nik, am facut revizia in septembrie si de atunci am mai facut vreo 1-2 mii de km .
M-am programat pentru un test electronic, gratuit au spui ei, la MIT Motors Baneasa, si au spus ca daca e vreo piesa busita mi-o inlocuiesc ei pe garantie.
Apoi am sunat la IMG si au spus ca imi fac testul de noxe, costa 1 milion si apoi determina daca cumva sondele LAMBDA sunt defecte si mi le inlocuiesc pe garantie doar daca au defecte din fabrica sau/si au fost defecte la montaj.
Ma duc maine sa vad care e treaba, si va tin la curent, sa vedem care este cauza, si sa vedem vestita garantie de 7 ani ce poate face!!!

Re: RESPINS la ITP din cauza parametrului LAMBDA CEED 2008!!!!!!

Posted: 03 Feb 2010, 16:11
by Nesta3
interesant..foarte interesant...si pentru a nu le schimba, ce explicatie ar putea sa iti dea??

Re: RESPINS la ITP din cauza parametrului LAMBDA CEED 2008!!!!!!

Posted: 03 Feb 2010, 16:43
by Flipp
Sper sa nu aflu....

Re: RESPINS la ITP din cauza parametrului LAMBDA CEED 2008!!!!!!

Posted: 03 Feb 2010, 16:55
by RLK
Si pana la urma te duci la MIT sau la IMG? :roll:

Re: RESPINS la ITP din cauza parametrului LAMBDA CEED 2008!!!!!!

Posted: 03 Feb 2010, 17:37
by Ogy

Re: RESPINS la ITP din cauza parametrului LAMBDA CEED 2008!!!!!!

Posted: 04 Feb 2010, 13:48
by Flipp
Salutare
AM fost la MIT Motors, si chiar neaseptat de bine am fost tratat.(ma refer ca aveam un gust amar despre ei dupa cele citite pe forum)
Concluzia testului gratuit facut la ei a fost ca nicio piesa nu e defectasi testul ITP a fost facut la otemp prea mica a uleiului, de 89 de grade C iar cea de a doua sonda LAMBDA incepe sa functioneze la 10-0 de grade.
Am fost apoi la ITP la AUGSBURG, tot acolo unde am fost respins, si...surpriza....saptamana asta nu mai fac ITPO pentru ca au venit cei de la RAR sa le "updateze" niste programe..... CUm oare? O fi coincidenta?....
Asa ca mi-au dat banii inapoi .... si atat, pentru alea 5 orepierdute la ei....nici macar ne cerem scuze.....
Asa ca ma duc sa il fac in alta parte, si in viata mea nu mai merg la AUGSBURG.
Putem cred considera topicul inchis.
Va multumesc tuturor pentru sprijin

Re: RESPINS la ITP

Posted: 04 Feb 2010, 18:51
by Flipp
GRESIT!!!
Nu e un topic inchis....
DIn pacate am fost la un ITP dupa amiaza asta si am fost respins iar......Si am vb cu mecanicul de la ITP sa sune la MIT Motors sa vb si cei de la Kia sa ii explice ce teste au facut, dar de fapt ce au facut cei de la MIT a fost o vrajeala, au incercat marea cu degetul....Deci nu imi vine sa cred ce bataie de joc au facut de mine...Au reglat sa intre mai putin oxigen, sau cev a de genul asta, dar parametrul lambda tot peste norma legala era si de asemenea si alt parametru a mai aparut peste norma.Maine dim iar ma duc la ei...
Cred ca am sa sun la OPC daca nu imi dau cei de la MIT contravaloarea de la ultimul ITP facut.
Chiar e bataie de joc...

Re: RESPINS la ITP

Posted: 04 Feb 2010, 20:08
by Ogy
1. Topicul nu era inchis (ca altfel nu mai puteai sa postezi in el).
2. Pe link-ul care ti l-am pus aici spune si ce sa faci.
Dura mai putin decat compusul unui mesaj.

Re: RESPINS la ITP

Posted: 04 Feb 2010, 21:49
by Flipp
Ogy wrote:1. Topicul nu era inchis (ca altfel nu mai puteai sa postezi in el).
2. Pe link-ul care ti l-am pus aici spune si ce sa faci.
Dura mai putin decat compusul unui mesaj.
1.Nu stiu de ce esti ironic
Pentru ca topic=subiect, tema, conform DEX, deci eu am considerat initial un subiect inchis, dar se pare ca nu a fost asa.
2. Iti multumesc pentru link, am citit cu atentie, dar nu scrie acolo de ce cei de la MIT au spus ca masina nu are nimic si au modificat ei niste parametrii iar in 3 ore la ITP a fost respinsa masina, de data asta si din cauza unui alt parametru decat cel lambda.
O seara buna

Re: RESPINS la ITP

Posted: 04 Feb 2010, 21:57
by Ogy
Ma autocorectez: topicul/subiectul etc conform dex nu este inchis ca oricine sa posteze in continuare problemele intampinate in el si nu sunt ironc.
2. Despre ce alt parametru este vorba? Trebuie sa schimbi sonda conform celor scrise pe link.

Re: RESPINS la ITP

Posted: 04 Feb 2010, 23:19
by ceed 2.0 Diesel
Flipp wrote:GRESIT!!!
Nu e un topic inchis....
DIn pacate am fost la un ITP dupa amiaza asta si am fost respins iar......Si am vb cu mecanicul de la ITP sa sune la MIT Motors sa vb si cei de la Kia sa ii explice ce teste au facut, dar de fapt ce au facut cei de la MIT a fost o vrajeala, au incercat marea cu degetul....Deci nu imi vine sa cred ce bataie de joc au facut de mine...Au reglat sa intre mai putin oxigen, sau cev a de genul asta, dar parametrul lambda tot peste norma legala era si de asemenea si alt parametru a mai aparut peste norma.Maine dim iar ma duc la ei...
Cred ca am sa sun la OPC daca nu imi dau cei de la MIT contravaloarea de la ultimul ITP facut.
Chiar e bataie de joc...

Scuze daca intervin, sunt curios cum au reusit cei de la Mit sa regleze sa intre mai mult aer, asa cum afirmi tu. Poti sa pui o poza cu ce scrie pe fisa de respingere prima data? Dar a doua oara? Si unde ai fost a doua oara? Ce combustibil folosesti?

Re: RESPINS la ITP

Posted: 10 Feb 2010, 18:05
by Flipp
ceed 2.0 Diesel wrote:
Flipp wrote:GRESIT!!!
Nu e un topic inchis....
DIn pacate am fost la un ITP dupa amiaza asta si am fost respins iar......Si am vb cu mecanicul de la ITP sa sune la MIT Motors sa vb si cei de la Kia sa ii explice ce teste au facut, dar de fapt ce au facut cei de la MIT a fost o vrajeala, au incercat marea cu degetul....Deci nu imi vine sa cred ce bataie de joc au facut de mine...Au reglat sa intre mai putin oxigen, sau cev a de genul asta, dar parametrul lambda tot peste norma legala era si de asemenea si alt parametru a mai aparut peste norma.Maine dim iar ma duc la ei...
Cred ca am sa sun la OPC daca nu imi dau cei de la MIT contravaloarea de la ultimul ITP facut.
Chiar e bataie de joc...

Scuze daca intervin, sunt curios cum au reusit cei de la Mit sa regleze sa intre mai mult aer, asa cum afirmi tu. Poti sa pui o poza cu ce scrie pe fisa de respingere prima data? Dar a doua oara? Si unde ai fost a doua oara? Ce combustibil folosesti?

Eu am reprodus doar ce a spus cel de la al doilea ITP de unde am fost respins.Am sa pun pe forum, maine sau poimaine toata povestea prin care am trecut,si cu hartiile care dovedesc respingerile si voi lasa pe toti cititorii sa isi exprime parerea.

Re: RESPINS la ITP

Posted: 10 Feb 2010, 21:12
by Ogy
Nu s-a inteles din mesajul tau ca ai reprodus ce au zis cei de la itp ci faptul ca tu ai fost pacalit de cei de la mit in modul ala. Asteptam deznodamantul si hartiile respective.

Re: RESPINS la ITP

Posted: 12 Feb 2010, 23:30
by Flipp
Imi poate spune cinevca cum atasaez niste documente scanate, pentru vizualizarea de catre utilizatori?
Va multumesc

Re: RESPINS la ITP

Posted: 13 Feb 2010, 11:28
by iulian2007