Salutare si bine v-am gasit!
De 3 zile sunt fericitul posesor al unui Sorento, venit de pe un Ceed.
Dupa aceste zile in care m-am jucat cu ea, pot spune ca sunt fericit pentru decizia luata mai ales ca varianta era BMW seria 5, an 2011.
Cum eu am 2 baietei, m-am gandit sa las "placerile vietii" pentru siguranta familiei. O sa pun si cateva poze sa va faceti o idee.
Partile bune:- capacitatea masinii, am senzatia ca pot baga jumatate de ikea in ea
- cutia automata (e altceva)
- 7 locuri (cu un mic minus, ramane loc de o borseta in portbagaj daca ridic ultimele 2 scaune:) )
- capacitatea motorului (196 cp - 2200cmc)
- 4x4 care sper sa ma scoata din nameti
Partile rele
- locuri mai putine de parcare
- consumul de 13% urban cu AC probabil ca e normal, dar vin dupa ceed unde greu depaseam 7%
- Ceed cu cei 115cp parca e mai fasneata, dar am inteles ca la Sorento, butonul de Sport este pedala pana la fund
Acest Sorento este full, mai putin navigatie. Pentru asta probabil ca o sa pun Parrot 2 DIN. Vedem.
Kia Sorento 2010
Kia Sorento 2010
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Kia Sorento 2010
S-o stapanesti sanatos si fara incidente !
Eu am un Sorento MY 2012 din august 2012 si sunt multumit .
Intr-adevar cam asta este consumul urban - 12-14 l/100 - .dar depinde de stilul de condus .La cutia automata daca apesi mai usor pedala de acceleratie si o lasi sa schimbe la 1.000 de ture obtii un consum mai mic.Oricum cutia automata face deliciul condusului .Vrei "Sport" - kick-down si zboara .
Daca vrei mai multe impresii :viewtopic.php?f=114&t=9596 .
Ne mai auzim .
Eu am un Sorento MY 2012 din august 2012 si sunt multumit .
Intr-adevar cam asta este consumul urban - 12-14 l/100 - .dar depinde de stilul de condus .La cutia automata daca apesi mai usor pedala de acceleratie si o lasi sa schimbe la 1.000 de ture obtii un consum mai mic.Oricum cutia automata face deliciul condusului .Vrei "Sport" - kick-down si zboara .
Daca vrei mai multe impresii :viewtopic.php?f=114&t=9596 .
Ne mai auzim .
Re: Kia Sorento 2010
Sal Chelu!cheluIS wrote:S-o stapanesti sanatos si fara incidente !
Eu am un Sorento MY 2012 din august 2012 si sunt multumit .
Intr-adevar cam asta este consumul urban - 12-14 l/100 - .dar depinde de stilul de condus .La cutia automata daca apesi mai usor pedala de acceleratie si o lasi sa schimbe la 1.000 de ture obtii un consum mai mic.Oricum cutia automata face deliciul condusului .Vrei "Sport" - kick-down si zboara .
Daca vrei mai multe impresii :viewtopic.php?f=114&t=9596 .
Ne mai auzim .
Merci frumos. Dupa cum ai spus cutia automata face deliciul. Nu am mai mers cu automata decat cu un Smart. E ceva nou pt mine, in sensul bun, ceea ce ma bucura. Plecarea aia de pe loc cand e in Drive imi place la nebunie, ca si in R de altfel. Nu inteleg diferenta intre P si N. Cand o parchez o las in P fara sa mai apas pe frana de mana. Cand stau la stop o mai pun in N, sa nu cumva sa uit de frana si sa ma trezesc in cel din fata )
Dar daca stau la stop, ori ca e in P sau in N, nu e acelasi lucru?
Maine am RAR, sa vedem ce va fi
O seara buna!
Re: Kia Sorento 2010
P = Park - cutia este blocata , masina nu se poate misca (similar la cutia manuala cand o lasi in viteza , cu motorul oprit)
N = Neutral - cutia este in "punctul mort" , masina se poate misca , atat cu motorul pornit cat si cu motorul oprit .Nu te sfatuiesc sa rulezi cu masina in N , la vale sau inertial (coasting) .
Si la mine este prima masina cu AT .Dupa ce am studiat pe net , pe forumuri , articole , etc. si discutii cu meseriasi in cutii automate am ajuns la urmatoarele concluzii :
-La opriri de pana la 40-60 de secunde o las in Drive cu piciorul pe frana . Daca tot o freci D-N , N-D se uzeaza prematur nu stiu ce supape din cutie.
-La opriri mai lungi o scot in Neutral . Daca sta prea mult in Drive cu piciorul pe frana se incalzeste prea tare uleiul din cutie .
-Nu stau in Park la semafor sau treceri de pietoni.Daca te loveste unul din spate poate strica cutia.
Seara si noaptea , in trafic de oras , la semafoare stau in N si daca e panta trag frana de mana (care e la picior) ca sa nu-i orbesc pe cei din spate . Sutele de LED-uri de la stopurile de Sorento fac o lumina orbitoare .
Daca sunt colegi mai informati in aceasta privinta ii rog sa intervina.
Oricum exista o intreaga dezbatere D versus N pe forumuri , indiferent de marca auto si de tipul cutiei.
N = Neutral - cutia este in "punctul mort" , masina se poate misca , atat cu motorul pornit cat si cu motorul oprit .Nu te sfatuiesc sa rulezi cu masina in N , la vale sau inertial (coasting) .
Si la mine este prima masina cu AT .Dupa ce am studiat pe net , pe forumuri , articole , etc. si discutii cu meseriasi in cutii automate am ajuns la urmatoarele concluzii :
-La opriri de pana la 40-60 de secunde o las in Drive cu piciorul pe frana . Daca tot o freci D-N , N-D se uzeaza prematur nu stiu ce supape din cutie.
-La opriri mai lungi o scot in Neutral . Daca sta prea mult in Drive cu piciorul pe frana se incalzeste prea tare uleiul din cutie .
-Nu stau in Park la semafor sau treceri de pietoni.Daca te loveste unul din spate poate strica cutia.
Seara si noaptea , in trafic de oras , la semafoare stau in N si daca e panta trag frana de mana (care e la picior) ca sa nu-i orbesc pe cei din spate . Sutele de LED-uri de la stopurile de Sorento fac o lumina orbitoare .
Daca sunt colegi mai informati in aceasta privinta ii rog sa intervina.
Oricum exista o intreaga dezbatere D versus N pe forumuri , indiferent de marca auto si de tipul cutiei.
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Kia Sorento 2010
=D> =D> =D> =D> =D>trag frana de mana (care e la picior) ca sa nu-i orbesc pe cei din spate
Re: Kia Sorento 2010
arata bine, halatu, cat fu halatu?
ps multi km fara probleme.
ps multi km fara probleme.
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
Re: Kia Sorento 2010
Destul de multe informatii pretioase. Multumesc!cheluIS wrote:P = Park - cutia este blocata , masina nu se poate misca (similar la cutia manuala cand o lasi in viteza , cu motorul oprit)
N = Neutral - cutia este in "punctul mort" , masina se poate misca , atat cu motorul pornit cat si cu motorul oprit .Nu te sfatuiesc sa rulezi cu masina in N , la vale sau inertial (coasting) .
Si la mine este prima masina cu AT .Dupa ce am studiat pe net , pe forumuri , articole , etc. si discutii cu meseriasi in cutii automate am ajuns la urmatoarele concluzii :
-La opriri de pana la 40-60 de secunde o las in Drive cu piciorul pe frana . Daca tot o freci D-N , N-D se uzeaza prematur nu stiu ce supape din cutie.
-La opriri mai lungi o scot in Neutral . Daca sta prea mult in Drive cu piciorul pe frana se incalzeste prea tare uleiul din cutie .
-Nu stau in Park la semafor sau treceri de pietoni.Daca te loveste unul din spate poate strica cutia.
Seara si noaptea , in trafic de oras , la semafoare stau in N si daca e panta trag frana de mana (care e la picior) ca sa nu-i orbesc pe cei din spate . Sutele de LED-uri de la stopurile de Sorento fac o lumina orbitoare .
Daca sunt colegi mai informati in aceasta privinta ii rog sa intervina.
Oricum exista o intreaga dezbatere D versus N pe forumuri , indiferent de marca auto si de tipul cutiei.
M-am gandit ca nu e chiar ok sa tot schimb din D in N, drept pt care am renuntat la asta incepand de ieri:D
Azi a trecut cu bine RAR-ul, deci nu e furata )
"Halatul" a costat 14000 euro, an 2010, 140 000 km. Mult, putin, habar n-am. Spre vanzare nu am gasit din modelul nou mai nimic. Probabil ca se asteapta trecerea garantiei, habar n-am. Pana la urma, am ochit masinuta asta, mi-a placut si nu regret ca am luat-o. Pentru mine si familia mea se pare ca e ceea ce ne doream.