KIA SORENTO
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: KIA SORENTO
Dintr-o singura bucata zic eu.
http://www.carsut.com/learning-to-drive ... matic-car/
http://www.carsut.com/learning-to-drive ... matic-car/
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: KIA SORENTO
Step 1: Make sure the handbrake is engaged and the gear knob is positioned at P (Parking). Some cars cannot be started if the gear is not in the P mode. Step on the brake pedal with your right foot and turn on the ignition to start the engine. There are some automatic cars that can only be started if the brake is applied.
Step 2: Press your right foot on the brake pedal and make sure the brake is still on. Shift the gear selector to D mode. Check if your gear knob has a button that locks the transmission. If there is, you will need to press it to shift the gear selector. You may feel the car jerking slightly on an old car. .....
Re: KIA SORENTO
"Shift the gear selector to D mode."
Mersi...evident ca am citit si eu asta , evident stim cu totii ca trebuie sa muti selectorul de viteze din P in D ca sa pornesti de pe loc. Doar ca nu gasesc nicaieri cum e bine sa faci asta, cu opriri in N si R sau dintr-una. Diferenta este ca atunci cand faci pauza in fiecare pozitie, cutia apuca sa "angajeze" aceste pozitii(marsarierul de exemplu in R). Daca tragi repede din P direct in D, atunci nu apuca sa intre in marsarier. Ma interesa daca ambele metode sunt corecte sau daca una e mai nociva ca alta(dpdv al uzurii). Intr-adevar si eu practic metoda rapida, insa fara a avea vreo confirmare de la "experti".
Mersi...evident ca am citit si eu asta , evident stim cu totii ca trebuie sa muti selectorul de viteze din P in D ca sa pornesti de pe loc. Doar ca nu gasesc nicaieri cum e bine sa faci asta, cu opriri in N si R sau dintr-una. Diferenta este ca atunci cand faci pauza in fiecare pozitie, cutia apuca sa "angajeze" aceste pozitii(marsarierul de exemplu in R). Daca tragi repede din P direct in D, atunci nu apuca sa intre in marsarier. Ma interesa daca ambele metode sunt corecte sau daca una e mai nociva ca alta(dpdv al uzurii). Intr-adevar si eu practic metoda rapida, insa fara a avea vreo confirmare de la "experti".
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: KIA SORENTO
Nu înțeleg, cum adică să te oprești în N sau R? De ce naiba ai face asta? Până și la manuală poți sări trepte. N oricum nu se folosește decât dacă vrei să împingi mașina, nu o „scoți la punctul mort” la semafor.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: KIA SORENTO
Ok, mersi, ramane cum am stabilit. Despre celelalte ce parere aveti? E ok sa pornesti imediat ce se stinge martorul bujiei incandescente sau trebuie asteptat sa se stinga toti ceilalti? Cat efect ar avea asupra consumului usurarea masinii de niste greutate: roata de rezerva si carligul de remorcare cred ca fac vreo 50-60kg. Pragurile si bullbar-ul mai trag si ele ceva, insa masina arata mai bine cu ele.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: KIA SORENTO
Luminițele din bord sunt operate de calculatorul mașinii și se aprind și se sting pe măsură ce rulează softul de verificare. Prin analogie, un computer nu se supără pe tine dacă în timp ce butează pornești imprimanta.
În ceea ce privește greutatea mașinii raportată la consum, 3 minute în plus la semafor îți strică toată economia. 60-70 de kilograme echivalează cu o persoană în plus. Nesemnificativ. Astea sunt chestii care au sens în experimente de laborator, în viața reală, pe același traseu, la aceeași oră poți face 15 sau 30 de minute, astfel că cei 0,1l economisiți cu cele 60 de kilograme în minus devin 2l în plus la primul ambuteiaj.
În ceea ce privește greutatea mașinii raportată la consum, 3 minute în plus la semafor îți strică toată economia. 60-70 de kilograme echivalează cu o persoană în plus. Nesemnificativ. Astea sunt chestii care au sens în experimente de laborator, în viața reală, pe același traseu, la aceeași oră poți face 15 sau 30 de minute, astfel că cei 0,1l economisiți cu cele 60 de kilograme în minus devin 2l în plus la primul ambuteiaj.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: KIA SORENTO
Corect, cam asta intuiam si eu...cele 60kg in plus sau in minus la o masina care cantareste 2100kg probabil au un efect neglijabil.
- ailieseidanunt
- Posts: 34
- Joined: 27 Feb 2010, 19:32
- Auto:
- Location: Iasi
Re: KIA SORENTO
ok..........
Kia Sorento 2,5 crdi 170 cp AT an 2007
Kia Sorento 2,2 crdi 197 cp AT an 2014
Kia Sorento 2,2 crdi 197 cp AT an 2014
- ailieseidanunt
- Posts: 34
- Joined: 27 Feb 2010, 19:32
- Auto:
- Location: Iasi
Re: KIA SORENTO
Trecerea din P la D sau de la P la R sau D la R eu recomand sa le faci cu masina oprită si cu pedala de frâna apăsată, cât de rapid faci trecerea nu cred ca contează. Bafta
Kia Sorento 2,5 crdi 170 cp AT an 2007
Kia Sorento 2,2 crdi 197 cp AT an 2014
Kia Sorento 2,2 crdi 197 cp AT an 2014
Re: KIA SORENTO
Stie cineva un mecanic priceput pentru Sorento in Cluj? Sau priceput la masini 4x4 in general...Pana acum am apelat la reprezentanta, sunt in general multumit, insa nu m-ar deranja niste preturi mai mici.
Re: KIA SORENTO
Salut, poti baga direct in D fara probleme, e chiar mai bine decat daca o treci incet prin toate.Lucionix wrote:Imi cer scuze, nu este macar un posesor de cutie automata care sa ma ajute cu raspunsul la 2?
Dar trebuie sa ai grija, tot timpul, tii piciorul pe frana din P in D si R, din D in P si R , rotile trebuie sa fie oprite de fiecare data, nu accelerezi cand schimbi vitezele.
Iar chestia cu sa se stinga toti martorii e o porcarie, uni martori nu se sting decat dupa pornirea motorului.
-
- Posts: 2
- Joined: 21 Aug 2016, 22:57
- Auto: sm01ber
Re: KIA SORENTO
Buna ziua, am o kia sorento 2007 at 170 cp. La pornire, motorul nu scoate fum, merge perfect, la fel si cand este cald, nu intrerupe, este totul ok. Dar la accelerare scoate fum negru, chiar de la 1500 rpm vad fum in oglinda retrovizoare (nu este exagerat).dar daca plec mai tare de pe loc, sau accelerez spre 3000 si ceva de ture scoate cam mult. Filtrele sunt schimbare! A mai patit cineva la fel? S-a rezolvat cumva? Multumesc!
Re: KIA SORENTO
motorină 2,5; 170 CP.
Consum urban aproximativ 16L/100Km,
Consum extra aproximativ 11L/100 Km.
Consum urban aproximativ 16L/100Km,
Consum extra aproximativ 11L/100 Km.
Re: KIA SORENTO
Verifica furtunul de aer care vine de la turbo. La mine era spart, asa ca nu mai ajungea in motor aer proportional cu motorina comandata de pedala, iar ca rezultat era o dara de fum de 2 kilometri