KIA SORENTO
Re: KIA SORENTO
A mea consuma 18 dar asta e eu am vrut-o, mi-au trebuit 170 de cai acum tre sa le dau de mancare. Nu scartaie, nu troncane, am 115000 km fara probleme notabile in afara de faptul ca mi-au inlocuit cutia de transfer la vreo revizie fara stirea mea.
Kia Sorento 2.4 CRDi EX
-
- Posts: 13
- Joined: 19 Jan 2010, 11:14
- Auto:
Re: KIA SORENTO
Fara sa ma lungesc prea mult: 15% media pe oras si 12-13% in afara.Condus decent.Drum intins (a1, a2), 120km/h, fara ac, 10%.Tot mi se pare mult...si nu compar cu alte marci, ci tot cu Sorento...proprietari care se lauda cu 9 mixt
Am uitat sa mentinez: 2.5 at 170cp
Multa bafta...
PS: Sofatul in modul Drive este mai econom la consul decat Manual(care se considera Sport...nu-mi dau seama de ce:D)
Am uitat sa mentinez: 2.5 at 170cp
Multa bafta...
PS: Sofatul in modul Drive este mai econom la consul decat Manual(care se considera Sport...nu-mi dau seama de ce:D)
Re: KIA SORENTO
Vad ca toti vorbesc de vechiul sorento, dar de cel nou ce puteti spune? Al meu a consumat 7,5 la drum lung si se invarte la 8,8-9 mediu, adica drumuri zilnice jumatate in oras si jumatate pe DN1 (locuiesc in afara orasului). Vi se pare mult?
-
- Posts: 245
- Joined: 17 May 2011, 12:11
- Auto:
- Location: Baia Mare
Re: KIA SORENTO
@ Gino
Felicitari pentru achizitie ; faptul ca topicurile sunt reprezentate la Sorento de modelul anterior se datoreaza faptului ca exista putini posesori de Noul Sorento....cel putin logati aici ca membrii activi .
Fiind in domeniu pot dialoga cu tine sa schimbam opinii despre masina ta ; intreaba-ne orice si vom incerca sa-ti raspundem
Cu privire la consum de combustibil cred ca modelul nou este unul economic dealtfel s-a facut un test / challenge la nivel national si a fost catalogat ca cel mai economic autovehicul din clasa sa : 6.6 l/ 100 km consum mediu ceea ce se apropie f. tare de cifrele producatorului .
Daca masina ta este una noua si km sunt putini, consumul e relativ inca....dar estimez ca o medie de sub 10L / 100 km este una " buna " avand in vedere ca dispui de aproape 200 CP .
Este clar mult mai economic decat versiunile anterioare de 2.5 L - 140 / 170 CP , colegii de-aici care detin astfel de masini iti pot confirma eventual acest fapt.
Felicitari pentru achizitie ; faptul ca topicurile sunt reprezentate la Sorento de modelul anterior se datoreaza faptului ca exista putini posesori de Noul Sorento....cel putin logati aici ca membrii activi .
Fiind in domeniu pot dialoga cu tine sa schimbam opinii despre masina ta ; intreaba-ne orice si vom incerca sa-ti raspundem
Cu privire la consum de combustibil cred ca modelul nou este unul economic dealtfel s-a facut un test / challenge la nivel national si a fost catalogat ca cel mai economic autovehicul din clasa sa : 6.6 l/ 100 km consum mediu ceea ce se apropie f. tare de cifrele producatorului .
Daca masina ta este una noua si km sunt putini, consumul e relativ inca....dar estimez ca o medie de sub 10L / 100 km este una " buna " avand in vedere ca dispui de aproape 200 CP .
Este clar mult mai economic decat versiunile anterioare de 2.5 L - 140 / 170 CP , colegii de-aici care detin astfel de masini iti pot confirma eventual acest fapt.
[b]KIA Cee'd FL. 1.4 90 CP Infra Red [/b]
Re: KIA SORENTO
Multumesc pentru urari. Da, masina are putini km (putin peste 11000), si cred ca nici motorul nu s-a "lasat" de tot. Deocamdata ma felicit pentru alegerea facuta, iar daca masina se va comporta si in continuare la fel, sunt decis ca urmatoarea masina sa fie acelasi model, din mai multe considerente: consum bun, impozit acceptabil pentru puterea ei, spatiu mai mult decat suficient, confort, si... multe altele care nu imi vin acum in cap.
Pentru doritorii de detalii, va stau la dispozitie.
Toate cele bune.
Pentru doritorii de detalii, va stau la dispozitie.
Toate cele bune.
Re: KIA SORENTO
Mai frati, de unde scoateti Dvs. consumurile astea de fiare insetate? Am luat o Sorento cu 120000 la bord in vara asta, am facut 20000 (Romania si Europa) pana acum cu ea si niciodata nu am ajuns la astfel de consumuri!!! Pai ma dadea nevasta afara din casa sau mancam numai motorina pe paine...
Consum extraurban 8-9% mers decent pentru drumuri romanesti (80-90-100 km) autostrada 120-130 creste consumul la 10-12%, la 150-160/h trebuie sa ai pompa-n curte (nu stiu cat consuma, dar pare ca bea cu cana...) Urban fac cam 550-600 km cu un plin pana la rosu (deci cam 70 l), foarte rezonabil. Mai am o masina de fitze (Alfa Romeo 159, 1,9 l, 150 CP) care consuma mai mult in oras, desi e mai usoara cu 700 kg!!!
Off-road e o minune, am urcat pe niste dealuri de mi-am speriat amicii, cu noroi, santuri, tufisuri si tot ce vrei, nici o problema, cu cauciucuri M+S standard, nu ultragrip.
Foarte multumit... defectiuni minorissime... pompa de stropit geamuri la spate... schimbat stergatoare, maruntisuri.
Consum extraurban 8-9% mers decent pentru drumuri romanesti (80-90-100 km) autostrada 120-130 creste consumul la 10-12%, la 150-160/h trebuie sa ai pompa-n curte (nu stiu cat consuma, dar pare ca bea cu cana...) Urban fac cam 550-600 km cu un plin pana la rosu (deci cam 70 l), foarte rezonabil. Mai am o masina de fitze (Alfa Romeo 159, 1,9 l, 150 CP) care consuma mai mult in oras, desi e mai usoara cu 700 kg!!!
Off-road e o minune, am urcat pe niste dealuri de mi-am speriat amicii, cu noroi, santuri, tufisuri si tot ce vrei, nici o problema, cu cauciucuri M+S standard, nu ultragrip.
Foarte multumit... defectiuni minorissime... pompa de stropit geamuri la spate... schimbat stergatoare, maruntisuri.
Re: KIA SORENTO
Wally,
Nu stiu ce model ai tu, dar eu am modelul nou despre care se spune ca ar consuma mult sub cel anterior.
Si chiar pot sa-ti spun ca, in urma cu trei zile, am facut drumul Buc-Buzau-retur si consumul indicat de computer a fost fix 7,6 %, si crede-ma ca au fost si momente in care a trebuit sa scap de soferi incomozi. Adica un mers semi-sportiv.
Nu stiu ce model ai tu, dar eu am modelul nou despre care se spune ca ar consuma mult sub cel anterior.
Si chiar pot sa-ti spun ca, in urma cu trei zile, am facut drumul Buc-Buzau-retur si consumul indicat de computer a fost fix 7,6 %, si crede-ma ca au fost si momente in care a trebuit sa scap de soferi incomozi. Adica un mers semi-sportiv.
- ailieseidanunt
- Posts: 34
- Joined: 27 Feb 2010, 19:32
- Auto:
- Location: Iasi
Re: KIA SORENTO
Felicitari pentru noul Sorento, un model foarte frumos si economic pentru gabaritul pe care il are, este cutie manuala sau automata?
Kia Sorento 2,5 crdi 170 cp AT an 2007
Kia Sorento 2,2 crdi 197 cp AT an 2014
Kia Sorento 2,2 crdi 197 cp AT an 2014
Re: KIA SORENTO
Si eu deţin un Sorento fab iunie 2005, 2.5 CRDi 140CP cutie manuală ... l-am achiziţionat în dec 2010 la 83000 km. Acum are aproximativ 94000 km. Legat de consum sunt de accesşi părere cu Wally. În oraş (şi ma refer la Bucureşti) consumul este de cca. 9-10%, iar extraurban 8-9% mergând cu viteze cuprinse între 90-100Km/h. Întradevăr, dacă o pişti la 140-150km/h, datorită probabil doar a celor 140 CP, consumul sare lejer la 15-17% cu maşina plină.
Până acum nu am ce să-i reproşez legat de fialibilitate.
Dpdv offroad ... toată stima. Am parcurs 2500 km în această vară prin Apuseni (Padiş, Gârda, Arieşeni), din care 250km exclusiv munte, stâncă, pădure, noroaie şi şanţuri; fără să clipească s-a comportat admirabil.
Sper să fie şi în continuare tot la fel.
Luna aceasta o să o "răsfăţ" cu un kit de leduri exterioare SMD extream power cu 3 fluxuri de putere ... ptr cei interesaţi o să postez şi ceva poze.
Până acum nu am ce să-i reproşez legat de fialibilitate.
Dpdv offroad ... toată stima. Am parcurs 2500 km în această vară prin Apuseni (Padiş, Gârda, Arieşeni), din care 250km exclusiv munte, stâncă, pădure, noroaie şi şanţuri; fără să clipească s-a comportat admirabil.
Sper să fie şi în continuare tot la fel.
Luna aceasta o să o "răsfăţ" cu un kit de leduri exterioare SMD extream power cu 3 fluxuri de putere ... ptr cei interesaţi o să postez şi ceva poze.
Re: KIA SORENTO
Gata ... am reuşit montarea becurilor cu câte 13 LED-uri SMD cu 3 fluxuri de putere. Se văd minunat.
Ataşez şi două poze mai jos ... menţionez că poziţia este oprită; dispersia luminii în cadrul farului este destul de uniformă.
Ataşez şi două poze mai jos ... menţionez că poziţia este oprită; dispersia luminii în cadrul farului este destul de uniformă.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: KIA SORENTO
Salutare tuturor,
SORENTO automata 2008 a implinit 60000 km.
Consumul de care ma plangeam a scazut sub 15 %.(fiu-meu scoate 10 11% dar faci cu nervii)
PROBLEME: ESP OFF aprins ilogic (am vazut solutia pe forum)
Aparatoarele de la scaunele spate sar aiurea.
O comportare ciudata la directie(parca aveam pana) am turat-o la greu si i-a trecut(era dupa geruri si zapada cu mers numa cu 30-40 maxim.
CONCLUZIE:Masina asta e ca vinu e mai buna dupa ce imbatraneste ))))
Numai bine,
SORENTO automata 2008 a implinit 60000 km.
Consumul de care ma plangeam a scazut sub 15 %.(fiu-meu scoate 10 11% dar faci cu nervii)
PROBLEME: ESP OFF aprins ilogic (am vazut solutia pe forum)
Aparatoarele de la scaunele spate sar aiurea.
O comportare ciudata la directie(parca aveam pana) am turat-o la greu si i-a trecut(era dupa geruri si zapada cu mers numa cu 30-40 maxim.
CONCLUZIE:Masina asta e ca vinu e mai buna dupa ce imbatraneste ))))
Numai bine,
Re: KIA SORENTO
Buna ziua,tuturor
Sunt si de vreo luna detinator de Sorento,2006.
Despre consum nu am remarci depsebite dar urmaresc discutiile de aici si voi reveni si eu cu pareri.
Varianta mea nu cred ca are computer de bord,sau cel putin nu l-am descoperit eu inca.
Intr-adevar este o masina care consuma motorina atat cat ii este sete .Daca nu o forjezi nu bea mult.
Parerea mea.
Sunt si de vreo luna detinator de Sorento,2006.
Despre consum nu am remarci depsebite dar urmaresc discutiile de aici si voi reveni si eu cu pareri.
Varianta mea nu cred ca are computer de bord,sau cel putin nu l-am descoperit eu inca.
Intr-adevar este o masina care consuma motorina atat cat ii este sete .Daca nu o forjezi nu bea mult.
Parerea mea.
Re: KIA SORENTO
Salutare tuturor,
Sunt posesor de Kia Sorento 2.5 CRDI 170CP, fabricatie 2007, cutie automata. Masina am cumparat-o in 2013, provenienta Olanda, acum are 122.000 km(daca sunt reali). Per total multumit de masina, desi ar fi aratat mai bine daca proprietarii anteriori erau mai grijulii(cam multe defecte/zgarieturi pe vopsea sau pe plasticul din interior).
Consumul urban nu l-am facut niciodata, insa e urias(Clujul e teroare si traficul va merge din rau in mai rau). Pe Cluj-Maramures-Cluj consumul a fost 8.9l/100km, deci cred ca masina functioneaza in parametri normali.
1. Ceva ce ma deranjeaza inca de la inceput este faptul ca masina trage destul de tare dreapta daca las volanul liber. Reglaj directie am facut la reprezentanta, cauciucurile sunt noi si echilibrate. Nu e vorba doar de deplasarea masinii spre dreapta, dar si volanul se roteste vizibil spre dreapta. Ciudat e ca uneori, pe unele drumuri(cum ar fi traseul din beton al tramvaiului) merge foarte drept pe o distanta foarte mare. Nu stiu daca inclinarea spre dreapta a drumurilor poate avea un efect asa de puternic, cateodata in maxim 100m ma urc pe trotuar. Ce alte componente s-ar putea verifica? Ar putea exista o uzura a telescoapelor care sa provoace asta? Pe drumuri cu denivelari masina pare destul saltareata(poate e normal pentru masina asta).
2. Stie cineva cum se foloseste corect cutia de viteze automata? Cum se trage manerul din P in D? Se poate trage dintr-o singura miscare rapida din P pana in D sau "din bucati", cu pauze in R si N?
3. Cand se porneste motorul, dupa punerea contactului? Cati martori trebuie sa astept sa se stinga? Am avut o Toyota cumparata de noua, pe benzina, iar manualul recomanda pornirea motorului abia dupa stingerea ultimului martor(airbag). Pentru diesel, mai ales in sezon rece, am citit ca se recomanda pornirea imediat dupa stingerea martorului de bujie incandescenta(cica atunci e cea mai calda motorina si daca mai astepti cateva secunde pierzi momentul optim). Insa cand se stinge bujia mai sunt o multime de martori care nu s-au stins inca.
4. Masina are montat un carlig de tractare, bullbar si praguri. Ma intrebam daca ar avea vreun efect asupra consumului renuntarea la carlig si eventual la roata de rezerva(circul putin, mereu cu cauciucuri foarte bune si oricum ma indoiesc de capacitatea mea de schimba o roata pe un drum forestier de exemplu).
Va multumesc anticipat pentru sfaturi.
Sunt posesor de Kia Sorento 2.5 CRDI 170CP, fabricatie 2007, cutie automata. Masina am cumparat-o in 2013, provenienta Olanda, acum are 122.000 km(daca sunt reali). Per total multumit de masina, desi ar fi aratat mai bine daca proprietarii anteriori erau mai grijulii(cam multe defecte/zgarieturi pe vopsea sau pe plasticul din interior).
Consumul urban nu l-am facut niciodata, insa e urias(Clujul e teroare si traficul va merge din rau in mai rau). Pe Cluj-Maramures-Cluj consumul a fost 8.9l/100km, deci cred ca masina functioneaza in parametri normali.
1. Ceva ce ma deranjeaza inca de la inceput este faptul ca masina trage destul de tare dreapta daca las volanul liber. Reglaj directie am facut la reprezentanta, cauciucurile sunt noi si echilibrate. Nu e vorba doar de deplasarea masinii spre dreapta, dar si volanul se roteste vizibil spre dreapta. Ciudat e ca uneori, pe unele drumuri(cum ar fi traseul din beton al tramvaiului) merge foarte drept pe o distanta foarte mare. Nu stiu daca inclinarea spre dreapta a drumurilor poate avea un efect asa de puternic, cateodata in maxim 100m ma urc pe trotuar. Ce alte componente s-ar putea verifica? Ar putea exista o uzura a telescoapelor care sa provoace asta? Pe drumuri cu denivelari masina pare destul saltareata(poate e normal pentru masina asta).
2. Stie cineva cum se foloseste corect cutia de viteze automata? Cum se trage manerul din P in D? Se poate trage dintr-o singura miscare rapida din P pana in D sau "din bucati", cu pauze in R si N?
3. Cand se porneste motorul, dupa punerea contactului? Cati martori trebuie sa astept sa se stinga? Am avut o Toyota cumparata de noua, pe benzina, iar manualul recomanda pornirea motorului abia dupa stingerea ultimului martor(airbag). Pentru diesel, mai ales in sezon rece, am citit ca se recomanda pornirea imediat dupa stingerea martorului de bujie incandescenta(cica atunci e cea mai calda motorina si daca mai astepti cateva secunde pierzi momentul optim). Insa cand se stinge bujia mai sunt o multime de martori care nu s-au stins inca.
4. Masina are montat un carlig de tractare, bullbar si praguri. Ma intrebam daca ar avea vreun efect asupra consumului renuntarea la carlig si eventual la roata de rezerva(circul putin, mereu cu cauciucuri foarte bune si oricum ma indoiesc de capacitatea mea de schimba o roata pe un drum forestier de exemplu).
Va multumesc anticipat pentru sfaturi.
Re: KIA SORENTO
Imi cer scuze, nu este macar un posesor de cutie automata care sa ma ajute cu raspunsul la 2?